Grecia Aspittendu i Turisti Cinesi

A Grecia aspetta i turisti cinesi cù quattru ochji
Grecia Aspittendu i Turisti Cinesi

U Ministru di u Turismu grecu, Vasilis Kikilias, hà dettu chì u mercatu cinese hè estremamente impurtante per u turismu grecu è chì u ritornu di i turisti chinesi avarà effetti pusitivi à u settore turisticu di a Grecia.

In una entrevista cù l'Agenzia di Notizie Xinhua, Kikilias hà dettu chì a Grecia è a Cina anu una civilisazione è una storia di longa data, è chì u populu cinese mostra un grande interessu in a cultura è a civilizazione di a Grecia.

U turismu hè una di e industrie spinali di l'ecunumia greca. I rivenuti di u turismu rapprisentanu circa un quartu di u pruduttu internu grossu di a Grecia. In cunfurmità cù u "pianu d'azzione cumuna" firmatu trà a Cina è a Grecia in marzu di u 2022, e duie parti cuntinueghjanu a so cumunicazione è a cuuperazione in quadri internaziunali è multilaterali in settori cum'è a prumuzione turistica, l'educazione è l'investimentu.

Esprimendu chì si preparanu attivamente per accoglie i turisti chinesi, Kikilias hà dettu: "Mentre a Cina ottimisimu constantemente e so misure epidemiche, nurmalizà regularmente i viaghji d'oltremare di i so citadini. Questi accordi acceleranu a megliu implementazione di i dui paesi di u pianu d'azzione cumuna. Dà un grande valore à u mercatu cinese, a Grecia aspetta più cooperazione trà i dui paesi in settori cum'è u turismu, a cultura, u sport è u cummerciu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*