A Fiera Internaziunale di Filati di Istanbul si terrà à TÜYAP

A Fiera Internaziunale di Filati di Istanbul si terrà à TUYAP
A Fiera Internaziunale di Filati di Istanbul si terrà à TÜYAP

I pruduttori chì operanu in l'industria di u filatu, chì hè a materia prima più impurtante di l'industria tessili, si riuniscenu per a 16a volta in TÜYAP Fair and Congress Center u 18-19 di ferraghju.

A fiera, chì durà finu à u 18 di ferraghju, include i paesi europei, Inghilterra, America, Brasile, Algeria, Cina, Indonesia, Ghana, Corea di u Sud, Iran, Israele, Giappone, Canada, Qatar, Kuwait, Malesia, Egittu, Russia è Vietnam. I visitori da tuttu u mondu sò previsti. A Fiera, chì hè u puntu di scontru di i giganti di l'industria di filati è di i pruduttori domestici, ghjoca un rolu chjave in l'aumentu di l'espurtazioni. I participanti di a fiera ponu riceve u sustegnu sia da u Ministeru di u Cummerciu sia da KOSGEB.

Nuvelle sale sò state aghjunte à a 19th International Istanbul Yarn Fair quist'annu, dopu una intensa dumanda di participazione da e cumpagnie di u settore. Cusì, una crescita di 7% hè stata ottenuta in u m40.000 di a fiera, chì si terrà in una zona di 2 2 m57 in 25 sale. E dumande di bigliettu in linea per a fiera, chì hè seguita cun grande interessu da i prufessiunali di l'industria, anu aumentatu da XNUMX per centu cumparatu cù l'annu passatu.

L'esportazioni di tessili è materie prime di Turchia in 2022 eranu 2,7 milioni di tunnellate. Mentre a maiò parte di l'esportazioni di tessili è materie prime sò state fatte in 2022 paesi di l'UE in 27, l'Italia hè stata prima trà elli, seguita da a Germania. In u stessu annu, u sicondu gruppu di paesi cù a più exportazione in quantu à quantità era i paesi africani. Questi paesi cù a maiò parte di l'esportazioni sò trà i primi 15 paesi cù u più altu numeru di richieste di visita à a Fiera di Filati di Istanbul, chì si terrà questu annu.

Filati da fibre di filamenti sintetici-artificiali, filati di cuttuni, filati da fibre discontinui sintetici-artificiali, filati di lana è di peli d'animali fini, filati di fibre vegetali, filati di seta, chì sò trà i tipi di filati più esportati in l'industria di filati, è ancu una larga varietà di tippi di filati seranu esposti à a fiera.

Mentre a maiò parte di l'esportazioni di tessili è materie prime sò state fatte in 2022 paesi di l'UE in 27, l'Italia hè stata prima trà elli, seguita da a Germania. U sicondu gruppu di paesi cù a più exportazione in quantu à quantità in 2022 era i paesi africani.

À a fiera, chì si focalizeghja nantu à l'ecunumia circular, unu di i temi attuali di l'ultimu periodu, i filati riciclati da esse stallati in u foyer scuntrà i visitatori cù l'avventura di u filatu, partendu da i rifiuti à u pruduttu finali, in u zona di mostra speciale. I visitori di a fiera anu l'uppurtunità di vede a storia di una buttiglia di plastica chì diventa un maglione, passu à passu. In più di l'area induve i prudutti di mostra di l'imprese participanti chì producenu filati riciclati seranu esposti, i visitatori si scontranu cù i participanti in i so stand per infurmazioni più dettagliate di u produttu.

A fiera, induve i prudutti ecologichi, d'altu rendiment è di qualità superiore seranu esposti, hè a riunione cummerciale più impurtante di l'industria filatu internaziunale. I participanti di l'annu passatu anu dichjaratu chì i so ordini anu aumentatu da 81% à a fiera, mentre chì 32% di i visitori anu dichjaratu chì anu fattu compra durante a fiera. Per a fiera, chì hà accoltu 10.282 prufessiunali di l'industria l'annu passatu, questu annu u Programma di Delegazione di Acquistu hè statu creatu sottu a coordinazione di İTKİB cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu è intense attività promozionali per aumentà a diversità di u paese è u numeru di visitatori.

A 3th International Istanbul Yarn Fair, chì durà 19 ghjorni, pò esse visitata trà 10.00 è 18.00 i primi dui ghjorni è finu à 17.00 l'ultimu ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*