A Fundazione di u Ponte per Cunnetta Quattru Quartieri in Adana hè stata posta

A Fundazione di u Ponte per Cunnetta Quattru Quartieri in Adana hè stata posta
A Fundazione di u Ponte per Cunnetta Quattru Quartieri in Adana hè stata posta

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Zeydan Karalar, cuntinueghja à travaglià indipendentemente da u cuncettu di u tempu di travagliu per riduce l'infrastruttura è i prublemi di superstruttura di a cità è per creà una Adana più vivable. U presidente Zeydan Karalar, chì hà fattu Adana una cità chì guarda à l'avvene cun fiducia, cù i servizii chì hà realizatu è l'approcciu di gestione chì hà implementatu da u ghjornu chì hà pigliatu u postu; Hà stabilitu a fundazione di u ponte chì unisce i quartieri di Yeşilbağlar, Koza, Güzelevler è Levent. U ponte serà custruitu in cunfurmità cù u trafficu di i pedoni è di i veiculi.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Zeydan Karalar, i deputati di CHP Adana, i pulitici, i dirigenti di diverse organizzazioni non governative, i membri di u cunsigliu municipale, i capi, i burocrati è e persone lucali anu assistitu à a cerimonia di inaugurazione tenuta in u distrittu di Levent.

Parlendu à a ceremonia, induve un grande interessu è amore hè statu dimustratu à u presidente Zeydan Karalar, i muhtars ringrazianu u presidente Zeydan Karalar per i so servizii.

U SERVIZU hè furnitu in tuttu ADANA SENZA DISCRIMINAZIONE

U presidente Zeydan Karalar, chì hà dichjaratu chì furnenu servizii intensivi in ​​tutta Adana, indipendentemente da chì a ghjente vota per elli o micca, è chì organizanu a priorità secondu i bisogni, hà annunziatu chì anu fattu investimenti significativi in ​​a cità di Yüreğir.

A QUANTITÀ È A QUALITÀ DI U SERVIZU CRESCE

Esprimendu chì u ponte affetterà parechji quartieri, u sindaco Zeydan Karalar hà datu a bona nova di altri novi ponti è servizii.

U presidente Zeydan Karalar, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i servizii prestati à Yüreğir, hà dichjaratu chì un livellu record di asfaltu hè statu versatu è chì eranu estremamente determinati à risponde à i bisogni.

ADANA È IN MANU SCURU

Spieghendu chì si preparanu à furnisce servizii assai più grande è più impurtanti in Adana, u sindaco Zeydan Karalar hà dichjaratu chì à l'aumentu di l'ingudu, u serviziu è l'assistenza suciale aumentanu. U presidente Zeydan Karalar hà dettu: "Ùn vi preoccupate, Adana hè in mani sicure. Stu vostru fratellu hà da cuntinuà à travaglià per voi ghjornu è notte.

Dopu à i discorsi, i fundamenti di u ponte sò stati posti.

E persone lucali è i capimachja anu ancu espresu a so gratitudine per i so servizii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*