A prima vittura ibrida ricaricabile di Turchia Toyota C-HR serà prodotta in Sakarya

A prima vittura ibrida ricaricabile di Turchia Toyota C HR serà prodotta in Sakarya
A prima vittura ibrida ricaricabile di Turchia Toyota C-HR serà prodotta in Sakarya

Mentre riflette l'impegnu neutrale in carbonu di a cumpagnia, a nova Toyota C-HR offre diverse opzioni di elettrificazione à u segmentu C-SUV, chì hè u più grande mercatu in Europa è induve a cumpetizione hè intensa. In più di a versione ibrida, u C-HR ibridu ricaricabile, pruduciutu cù una batteria domestica, farà una cuntribuzione significativa à u scopu di Toyota di mudelli 2030% elettrici in 100. A nova Toyota C-HR rifletterà u novu approcciu di cuncepimentu di Toyota in u modu più sorprendente in u segmentu C-SUV. Cù stu prughjettu, u novu C-HR cù tecnulugia hibrida di 2th Generation è rechargeable hybrid in a Toyota New Global Platform (TNGA5) serà pruduciutu in Toyota Automotive Industry Turkey per a prima volta in u mondu.

In più di pruduce vitture ibride ricaricabili, una linea di produzzione di batterie serà stabilita in i stabilimenti di produzzione di Toyota Automotive Industry in Sakarya, Turchia. A linea di produzzione di batterie sustene a produzzione cù una capacità annuale di batteria di 75 mila, è 60 impiegati chì sò esperti in u so campu seranu impiegati in più.

A linea di produzzione di batterie di l'industria automobilistica di Toyota in Turchia, chì hè una prima in l'urganisazione di Toyota in Europa è hà da ghjucà un rolu criticu in a trasfurmazione di l'elettrificazione di Toyota, hè un fattore impurtante in u raggiungimentu di i scopi di Toyota Europe supportendu a trasfurmazioni di l'elettrificazione di altre fabbriche Toyota cù a so forza di travagliu qualificata è sapè fà furmatu in stu campu, darà una cuntribuzione.

In quantu à u novu mudellu, un passu strategicu serà fattu in quantu à a sustenibilità di u funziunamentu di Toyota Europe, furnisce diversità di produzzione è flessibilità cù a mudernizazione è a mudificazione di a linea di produzzione secondu i bisogni. Cù l'investimentu di 317 milioni d'euros per u novu C-HR da esse pruduciutu, l'investimentu tutale di a cumpagnia ghjunghje à 2,3 miliardi d'euros.

"Fabbrica ecologica"

Cuntinuendu e so attività di produzzione in linea cù a cunniscenza di u rispettu di u mondu è di e persone, Toyota Automotive Industry Turkey hà da cuntinuà à guidà i sviluppi in u settore cù metudi è tecnulugia amichevuli di l'ambiente. Cù u stabilimentu di pittura di a nova tecnulugia ecologica chì deve esse stabilitu cù u prugettu, l'obiettivi neutrali di carbonu di Toyota Europe 2030 seranu un passu più vicinu.

"A fabbrica Sakarya hè avà un attore globale"

Erdogan Şahin, Direttore Generale è CEO di Toyota Automotive Industry Turkey, hà dettu u seguente in a so dichjarazione nantu à u sughjettu:

"L'industria automobilistica Toyota In stu prughjettu, chì hè un indicatore di l'esperienza di fabricazione di l'automobile d'alta qualità di Turchia è di a capacità avanzata di ingegneria, effettueremu e nostre funzioni in u quadru chì avemu pianificatu, cun grande devozione. Stu prughjettu cunfirma una volta chì u nostru stabilimentu di pruduzzione in Sakarya, chì hè una parte di u putere globale di Toyota, hè unu di l'attori impurtanti in u sensu globale. Stu sviluppu impurtante hè un novu indicatore di a fiducia riposta in noi in quantu à e rispunsabilità chì avemu assuciatu in quantu à a produzzione di veiculi chì ponu risponde à e diverse aspettative cù a nostra forte capacità di produzzione. Semu fieri di sparte sta bona nutizia in nome di l'impiegati è i fornitori di Toyota Automotive Industry Turkey. Travagliendu inseme cù tutta a nostra energia, continueremu à cuntribuisce à Sakarya è à l'ecunumia turca ".

Marvin Cooke, Senior Vice President of Production in Toyota Motor Europe, hà dettu:

"Vogliu dichjarà chì simu fieri chì Toyota Automotive Industry Turkey pruducerà a seconda generazione di C-HR è romperà un novu terrenu in Europa cù a so pruduzzione ibrida ricaricabile. Cum'è prima, u novu C-HR hà da ottene un grande successu cù u rendiment è u travagliu dedicatu di l'impiegati di l'Industria Automotive Toyota. Inoltre, Toyota Automotive Industry Turkey, cù a so prima pruduzzione di batterie in Europa, hà assuciatu un rolu impurtante in u pianu di elettrificazione di Toyota Europe è questu hè un puntu di svolta strategicu per noi.

Toyota Automotive Industry Turkey, a fabbrica di Toyota cù u più altu volume di produzzione in Europa, hà cuntinuatu à cuntribuisce à l'ecunumia di u paese esportendu 2022 mila di i 220 mila veiculi chì hà pruduttu in 185 in più di 150 paesi. Toyota Automotive Industry Turkey hà pruduttu più di 3 milioni di unità è hà esportatu una media di 85% finu à a data. L'operazioni di pruduzzione è d'esportazione di a cumpagnia, chì hè u sicondu esportatore più grande di Turchia, cuntinueghja in e so strutture in Sakarya cù 5500 impiegati, 6 ghjorni à settimana, 3 turni.

Per ottene a so missione di "Mobilità per Tutti" è "Felicità per Tutti", Toyota mira à attività inclusive è sustinibili. Cuntribuisce à l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di l'ONU, Toyota s'impegna à ottene a neutralità di carbone in tutte e so operazioni in tutta l'Europa. Essendu u capu in a riduzione di CO2 in Europa, Toyota hà da cuntinuà à offre una larga gamma di prudutti à i so clienti finu à u 2035 cù i so veiculi ibridi, ibridi plug-in, all-electric è elettrichi di pila di carburante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*