A Rete di Trasportu Stradale di Kırıkkale si rinfurza

A rete di trasportu di l'autostrada di Kirikkale si rinforza
A Rete di Trasportu Stradale di Kırıkkale si rinfurza

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una visita in a cità u marti 17 di ghjennaghju per esaminà l'investimenti di trasportu in corso in Kırıkkale. Karaismailoğlu, chì si n'andò à u situ di custruzzione di Yahşihan Köprülü Junction in Ankara-Kırıkkale Road in u scopu di u prugramma, chì includeva ancu u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu, hà fattu dichjarazioni à a stampa dopu i so esaminazioni.

Enfatizendu chì Kırıkkale hè situatu à l'incrociu di e strade chì si estendenu à l'Est, u Mari Neru Centrale, u Mediterraniu Est è u Sudeste, Karaismailoğlu hà dettu; "Cum'è u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, simu cuscenti di l'impurtanza di ogni prughjettu chì rinfurzà a reta di trasportu di Kırıkkale per chì Kırıkkale ghjunghje u sviluppu chì merita è per i nostri citadini in Kırıkkale per prufittà di questi investimenti, chì aprenu novi impieghi. è opportunità di travagliu ".

Dichjarà chì anu spesu circa 20 miliardi di lire per l'investimenti di trasportu è accessu di Kırıkkale in l'ultimi 8,5 anni, è chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 39 chilometri à 235 chilometri, u ministru Karaismailoğlu hà dettu, Yahşihan Different Level Junction furnisce un facilità di trasportu più veloce è più sicura à a pruvincia, u distrittu è i centri industriali

Spartendu i dettagli di Yahşihan Köprülü Junction, chì hè in costruzione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru prughjettu; Hè trà i chilometri 47 è 13 di a Strada Statale Ankara-Kırıkkale, chì furnisce u trasportu à a cità di Ankara cù 16 cità à l'est. U scopu di u travagliu include 1 crucivia è 3 chilometri di strada. Custruemu l'Interchange Differential Yahşihan cù 6 campate è una lunghezza di 190 metri. Cù a fine di a junction, chì serve cum'è una junction signalized level, un trasportu più veloce è più sicuru serà furnitu à e pruvince, distretti è centri industriali. I ritardi in u trafficu di transitu seranu eliminati. In u risultatu di i travaglii chì avemu realizatu rapidamente, meticulosamente è cun grande sforzu, finiremu u nostru prughjettu in aprile 2023 è u mettemu à u serviziu di a nostra nazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*