A stagione di sci hè principiata in Shining Star di Sivas

Sivas Yildiz Mountain Sports Sports Centre Turisticu
A stagione di sci hè principiata in Shining Star di Sivas

L'eccitazione di a nova stagione hè sperimentata in Yıldız Mountain Winter Sports and Tourism Center, chì hà sappiutu fà un nome per ellu stessu da u primu ghjornu chì hà cuminciatu à serve, è hà attiratu un grande interessu da u paese è da l'esteru.

Dopu a nevicata in u Centru Turisticu di Sport Invernali di Sivas Yıldız, a stagione di ski hà iniziatu.

U Centru di Sport è Turismu d'Invernu di Yıldız accoglie i so ospiti in a nova stagione cù alloghju è strutture di ogni ghjornu chì rispondenu à tutti i bisogni, sci di notte, opportunità di pattinaggio di ghiaccio, a pussibilità di scopre a natura cù una seggiovia è una seggiovia, caffè è ristoranti induve sò serviti gusti unichi. .

U guvernatore di Sivas, Yılmaz Şimşek, hà visitatu u centru è hà ricevutu informazioni da u direttore generale di Buruciye AŞ, Mustafa Altun, nantu à l'ultima situazione di a stazione di sci.

Dichjarà chì a muntagna Yıldız hè u valore crescente di Sivas, u guvernatore Şimşek hà dettu: "Avemu parzialmente apertu a stagione stu weekend in u nostru Yıldız Mountain Ski Center. Speremu, u weekend prossimu, per via di a pausa di u semestru, una densità hè prevista inseme. À a fine di a settimana prossima, spergu chì a nevicata aumenterà ancu di più ". disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Dichjarà chì u centru di sci hè rinfurzatu ogni annu, Şimşek hà dettu: "Alcune innovazioni sò state fatte ancu questu annu. Un ristorante à la carte per 550 persone hè statu messu in serviziu. Inoltre, avemu sviluppatu ancu e piste di nova apertura è u sistema di neve artificiale. Spergu chì serà una bona stagione. Vogliu ancu signalà questu. Malgradu l'aumentu di i prezzi, Yıldız Mountain Ski Center hè sempre u centru di sci più economicu di u nostru paese, è in questu sensu, accogliamu i nostri citadini è amanti di sci in a nostra stazione di sci.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*