Denizli Ski Center Turned White

Denizli Ski Center White Burundu
Denizli Ski Center Turned White

Denizli Ski Center, u sicondu paradisu biancu di a cità dopu à Pamukkale, hè diventatu biancu. Per l'apertura di a nova stagione, u spessore di neve in Denizli Ski Center hè previstu di ghjunghje à u livellu desideratu.

Denizli Ski Center, chì hè statu implementatu da a Municipalità Metropolitana di Denizli cù u scopu di fà a cità un centru impurtante di attrazione in u turismu invernale, hè diventatu biancu cù a nevicata chì s'hè intensificata da sta notte. L'imbiancatura di Denizli Ski Center, situatu in Bozdağ cù una altitudine di 75 in u distrettu Nikfer di u distrittu di Tavas, à 2 chilometri da u centru di a cità, hà creatu eccitazione soprattuttu trà l'amatori di sci. Mentre chì u grossu di a neve hè prevista per ghjunghje à u livellu desideratu per l'apertura di a nova stagione di ski, hè previstu chì i visitori venenu da tutta a Turchia in a più grande stazione di sci di l'Egeu questu annu.

Qualità di neve "cristalli" alpine

Denizli Ski Center, chì furnisce un grande vantaghju per u sci cù a so qualità di neve "cristallina" unica in l'Alpi, hà strutture meccaniche cù i più longu 1700 metri, u sicondu 1500 metri è u terzu 700 metri. Ci sò 2 seggiovie, 1 seggiovia è caminu mobile in u centru. Denizli Ski Center, chì hà a capacità di risponde à tutti i bisogni di i so visitori cù a so infrastruttura è a facilità di ogni ghjornu, appellu à tutti l'utilizatori amatori è prufessiunali cù 13 piste cù una lunghezza tutale di 9 chilometri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*