Apertura di a mostra di fotografia "Farfalle di Mersin".

Apertura di a mostra di fotografia di Farfalle di Mersin
Apertura di a mostra di fotografia di Farfalle di Mersin

A Municipalità Metropolitana di Mersin, chì sustene a mostra di fotografia "Farfalle di Mersin" di l'artista Bülent Akbaş, cuntinueghja à presentà i citadini à l'opere d'arte. U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Mersin Hasan Gökbel, u presidente di İçel Art Club Mecit Baskin, i Capi di Dipartimentu di a Municipalità Metropolitana è i citadini anu assistitu à a mostra aperta in cuuperazione cù İçel Art Club.

U travagliu "Mersin Butterflies", chì hè u pruduttu di u travagliu di 10 anni di Bülent Akbaş, include ritratti di farfalle chì includenu Mersin nantu à a so strada di migrazione, è ancu e spezie endemiche di farfalle in Mersin. A mostra, chì include fotografie di 112 spezie di farfalle, incontrerà l'amatori d'arte in İçel Art Club finu à u 21 di ghjennaghju.

Gökbel: "L'attività culturale di a nostra municipalità si sò sparse in tutta a cità"

U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Mersin, Hasan Gökbel, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu avvenimenti cumuni cù İçel Art Club è hà dettu: "Ci sò parechje belle opere quì. Cum'è a municipalità metropolitana, sò piacè di cuntribuisce à sta mostra. Avemu parechji avvenimenti. I nostri avvenimenti si sò tenuti solu à u Centru di Cungressu; Avà hà cuminciatu à esse tenutu in i saloni di a Municipalità di Yenişehir è u Centru Culturale di a Municipalità di Mezitli. Anu cuminciatu à entre in e scole ". disse.

Özdülger: "Cum'è cità metropolitana, simu cuscenti di i nostri valori culturali è artistici"

Dichjarà chì Mersin hè una cità famosa per e so ricchezze culturali è artistiche, u Coordinatore di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali è Cantante d'Opera Bengi İspir Özdülger hà dettu: "Semu felici d'urganizà a mostra di u nostru preziosu fotografu Bülent Akbaş è di esse cun ellu in questu. apertura. U nostru scopu hè di integrà cù u nostru populu u valore è a cura chì detemu à artisti cusì preziosi cum'è i fotògrafi, i litterarii, i scrittori, l'artisti di l'orchestra, l'artisti di teatru è l'illustratori in Mersin. "Cum'è a municipalità metropolitana, simu cuscenti di i nostri valori culturali è artistici". disse.

Baskin: "Cù u sgiò Vahap Seçer, vedemu chì l'avvenimenti culturali aumentanu in Mersin"

U presidente di İçel Art Club, Mecit Baskin, hà dichjaratu chì u club ospita parechje prumuzioni, interviste è mostre è hà dettu: "Oghje, guardemu e farfalle inseme da a cullizzioni di u nostru stimatu anzianu è amata fratellu Bülent Akbaş". disse.

Akbaş: "410 di e 198 spezie di farfalla in u nostru paese campanu in a nostra cità"

Fornendu infurmazioni nantu à u cuntenutu è a storia di a mostra, Bülent Akbaş hà dettu: "410 spezie di farfalle sò state identificate in Turchia. 410 spezie da 198 spezie campanu in Mersin. Mersin hè una cità ricca di farfalle. "Aghju pigliatu ritratti di farfalle di Mersin per 9-10 anni", disse, ringraziendu a Municipalità Metropolitana di Mersin per a so cuntribuzione è dicendu: "Queste opere sò state create cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*