A strada Osmancık Merzifon hè diventata più sicura è cunfortu cù u tunnel Badal

A strada Osmancik Merzifon hè diventata più sicura è cunfortu cù u tunnel Badal
A strada Osmancık Merzifon hè diventata più sicura è cunfortu cù u tunnel Badal

Tunnel Badal è Strade di Cunnessione, chì furniscenu trasportu sicuru è còmode nantu à a Strada Osmancık-Merzifon in Amasya, sò stati messi in serviziu cù una cerimonia assistita da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan cù una cunnessione in diretta. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Direttore Generale di Autostrade Abdulkadir Uraloğlu, Direttore Regionale Samsun di Autostrade Rifat Silov, deputati, burocrati di istituzioni è urganisazioni pubbliche, è rapprisentanti di l'imprese di l'imprenditori anu participatu à a cerimonia tenuta u ghjovi 19 di ghjennaghju.

Esprimendu chì u Tunnel Badal hè una di e parti più impurtanti di u prughjettu stradale chì anu cuminciatu à risponde à i bisogni di trasportu di Amasya, chì si sviluppau rapidamente in l'ultimi 20 anni, u presidente Erdoğan hà dettu chì, in più di u tunnel di 921 metri. nantu à a strada trà Merzifon-Osmancık, una strada di cunnessione di 3,6 chilometri è 4 ponti sò custruiti.

U presidente Erdoğan hà dettu: "Grazie à u passaghju di u tunelu, chì disattiva a vechja strada, chì affetta negativamente u tempu di viaghju è a sicurità per via di e so curve strette, i nostri citadini puderanu avà viaghjà in pace per sta strada. U Tunnel di Badal hà un significatu assai più grande per quelli chì cunnoscenu a prova di sta strada, soprattuttu in l'invernu ". disse.

U presidente Erdoğan hà aghjustatu chì u prughjettu, chì risparmiarà 21,4 milioni di lire annu da u tempu è di carburante è riduce l'emissioni di carbone di 265 tunnellate, hè statu implementatu cù un investimentu di 760 milioni di lire.

Parlendu à l'apertura, u Ministru Adil Karaismailoğlu hà dettu chì Amasya occupa un locu impurtante in a Linea di u Nordu, chì va da a fruntiera iraniana à a fruntiera bulgara in a direzione est-ovest. Esprimendu chì l'investimenti in autostrada per risponde à e crescente necessità di trasportu urbanu è interurbanu per via di a struttura socio-ecunomica di Amasya chì si sviluppa rapidamente sò di grande impurtanza, Karaismailoğlu hà dettu chì in questu cuntestu, u prughjettu di u Tunnel Badal nantu à a Strada Osmancık-Merzifon, chì custituisce 115,1. km di a Linea di u Nordu, hè previstu ch'elli anu implementatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*