Cose da sapè nantu à a variante Covid XBB.1.5

Cose da sapè nantu à Covid Variant XBB
Cose da sapè nantu à a variante Covid XBB.1.5

Prufessore di Memorial Bahçelievler Hospital, Dipartimentu di Malattie Infettive è Microbiologia Clinica. Dr. Funda Timurkaynak hà dettu ciò chì deve esse cunnisciutu di a variante XBB.1.5.

Dichjarà chì a pandemia di Covid-3, chì hà affettatu u mondu da circa 19 anni, hè di novu nantu à l'agenda per via di l'emergenza di una nova variante di Omicron, Timurkaynak hà dettu: "XBB.1.5, chì hè cunsideratu una sub-variante. di Omicron, si sparghje rapidamente, pruvucannu l'ansietà è u panicu, in particulare in i Stati Uniti. Ancu s'è a rata di trasmissione di a nova variante hè aumentata, i vaccini ghjucanu un rolu impurtante in a prevenzione di a malatia da avanzà à un cursu severu ". disse.

Timurkaynak hà dichjaratu chì a variante Omicron, chì hè stata descritta per a prima volta in nuvembre 2021, hè diventata populari in l'ultimu annu è hà dettu: "Avemu cuminciatu à vede a variante dominante in pocu tempu cum'è 1-1 mesi, cù diverse sublineages cum'è BA2. , BA2, BA4, chì sò i sub-lineages di Omicron. A causa di a natura di u virus, scontru novi subvarianti chì diventanu più contagiosi facendu cambiamenti genetichi minori, chì chjamemu subvarianti. Per esempiu, a variante XBB.5, chì avà hè stata determinata per esse principarmenti circulata in i Stati Uniti, hè una recombinazione di BA1.5 è BA2.10. Hè una sub-variante di u virus chì hè diventata più contagiosa cambiendu u so materiale geneticu ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Sintomi simili à varianti precedenti

Nutendu chì a nova variante ùn face micca a diferenza cù l'infurmazioni attuali è i risultati clinichi, ma hè osservatu chì a so contagiosità hè aumentata, Timurkaynak hà dettu:

"I sintomi di febbre, tosse, mal di testa, dolore à l'articulazioni muscolari, vale à dì, infezzione virali di e vie respiratorie, chì sò previsti da vede in Covid 19, cuntinueghjanu ancu in queste varianti. Hè sempre prestu per fà una inferenza chì certi scuperte sò più o menu cumuni. À u listessu tempu, postu chì hè una nova variante, ùn ci hè micca datu chì hè più severu ".

Timurkaynak hà sottolineatu chì i tassi di hospitalizazione sò aumentati è hà dettu: "Questa situazione; Pò esse ancu u risultatu di u gran numaru di persone chì a dosa di vaccina hè sottu à 3 è a rilassazione in e misure Covid 19. Inseme à Covid 19, altri virus respiratorii cum'è RSV è influenza ponu appare solu o in diverse cumminazzioni. Ancu s'è sta situazione ùn pò esse distinta clinicamente, pò causà un cursu più severu di a malatia ". disse.

I vaccini sò efficaci in a prevenzione di l'uspitalu è u cursu severu

Timurkaynak hà dichjaratu chì ancu s'ellu ùn ci hè micca una pianificazione di un novu trattamentu per a subvariante, i studii cuntinueghjanu, è cuntinueghja a so spiegazione cusì:

"A nova variante hè pensata per esse trattata cù i metudi in manu. Inoltre, a differenziazione di trattamentu ùn hè micca cunsigliatu. Tuttavia, hè pussibule chì u virus guadagnà novu equipaggiu contr'à l'armi chì avemu. I vaccini, cumprese a variante Omicron, sò attualmente aduprati in America è in Europa. Ùn ci hè micca infurmazione annantu à l'aghjunzione di subvarianti di Omicron à a vacuna. "U vaccinu unicu precedente prutege contr'à a variante Omicron?" In i studii realizati nantu à a quistione, hè statu cunclusu chì almenu era efficau in a prevenzione di l'uspitalu è a superazione di a malatia. Di sicuru, e varianti aumentanu a rata di trasmissione, ma a vacuna hà ancu un effettu pusitivu nantu à a gravità di a malatia è riduce a mortalità ".

E dosi di vaccine mancanti deve esse cumpletu

Timurkaynak hà dichjaratu chì hè una situazione normale per osservà queste subvarianti per via di a natura di u virus, è hà dettu: "Cum'è cù u virus di a gripe, u nostru scopu principale hè di prevene e malatie severi, l'uspidale è a morte cù a vaccinazione. A vacuna chì avemu pare ancu esse capace di fà questu. Dunque, hè assai impurtante per cumpiendu a vaccinazione è e dosi mancanti ". disse.

Hè impurtante di rispettà a maschere è a regula di igiene di e mani

Enfatizendu l'impurtanza di a maschere è l'igiene di e mani, Timurkaynak hà dettu: "In questu periodu, portà maschere è u rispettu di l'igiene di e mani in ambienti affollati cum'è cuncerti, cinema è trasportu publicu sò assai impurtanti. Ùn deve esse scurdatu chì e varianti novi anu u putenziale di fà più persone malati perchè sò trasmessi più veloce. Per quessa, hè pussibule affettà micca solu e persone chì u sistema immune hè suprimitu o più di 65 anni, ma ancu e persone cù a resistenza di u corpu normale. Inoltre, l'attenzione deve esse pagata à i virus di l'influenza è RSV, chì sò stati spessu veduti recentemente cù Covid, è e precauzioni necessarie devenu esse pigliate individualmente è suciale. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*