Cuncorsu di Cantu Innu Naziunale da KAYMEK

A linea di metro di l'aeroportu di Kagithane Istanbul sarà aperta stu mese
Cuncorsu di Cantu Innu Naziunale da KAYMEK

I participanti canteranu l'Innu Naziunale davanti à e bellezze storiche è naturali di Kayseri in u Cuncorsu di Lettura di l'Innu Naziunale urganizatu da a Municipalità Metropolitana KAYMEK è l'applicazioni per quale hà iniziatu oghje.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri Vocational Education and Culture Inc. Ellu disse chì (KAYMEK) urganizerà un Concorsu Naziunale di Recitazione di l'Innu per i ghjovani cù u slogan "Istikbal dà voce à l'Indipendenza".

Kayseri Vocational Education and Culture Inc., chì svolge e so attività in u corpu di a Municipalità Metropolitana di Kayseri. (KAYMEK) cuntinueghja à toccu a vita di i ghjovani cù i cuncorsi chì urganizeghja.

Sindaco Metropolitanu Dr. In a so dichjarazione annantu à u sughjettu, Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu chì KAYMEK A.Ş., chì presta i so servizii in u corpu di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, hà sin'à avà urganizatu 8 cuncorsi differenti cù grande scala è premii chì priorizanu i ghjovani. U presidente Büyükkılıç hà dettu: "Fendu un sforzu per trasfiriri i valori di a nostra civilizazione à e generazioni future cù i cuncorsi chì urganizeghja, KAYMEK scrive e radiche di a nostra cultura è civilizazione, i nostri valori naziunali è spirituali in u core di a nostra ghjuventù, quale sò u nostru avvene".

Enfatizendu chì KAYMEK, chì furnisce assai guadagni à i ghjovani cù una nova cumpetizione chì organizerà, cuntribuisce à u sviluppu di l'individui in diversi campi, Büyükkılıç hà dettu: "U Cuncorsu Naziunale di Recitazione di l'Innu serà tenutu cù u slogan "U Futuru dà un Voce à l'Indipendenza". Cù a nostra cumpetizione, i nostri ghjovani, chì sò u nostru avvene, capiscenu è assimilate u mondu di u pensamentu, l'ideale turcu-islamicu di Mehmet Akif Ersoy, u nostru Poeta di l'Indipendenza, è a so devozione à a nostra civilizazione è a nostra nazione; À u listessu tempu, seranu cuscenti di e bellezze storiche è naturali di a nostra antica cità Kayseri è li permettenu di prutezzione di i valori di a nostra cità ".

L'Innu d'Istiklal serà cantatu davanti à A STORIA DI KAYSERİ E BELLEZZA NATURALE

U presidente Büyükkılıç hà datu e seguenti informazioni nantu à a cumpetizione:

"U sughjettu di a cumpetizione hè di cantà l'Innu Naziunale davanti à e bellezze storiche è naturali di Kayseri, cum'è davanti à a Madrasa di Sahabiye, davanti à u Castellu di Kayseri, a Valle di Koramaz, a Muntagna Erciyes è i Sultan Marshes. I ghjovani trà l'età di 4-11 o 12-18 chì studianu o residenu in i cunfini pruvinciali di Kayseri ponu participà à a cumpetizione. In a cumpetizione, chì si terrà in duie categurie diverse, i participanti in u gruppu d'età di 4-11 puderanu participà leghjendu e prime duie stanze di l'Innu Naziunale, mentre chì i participanti in u gruppu d'età di 12-18. puderà participà leghjendu tuttu l'Innu Naziunale. Cuncurrenti; Registranu in u formatu MP4 / MOV senza aduprà i dispositi prufessiunali dicendu u so nome, cognome, distrittu, distrittu è u nome di u locu induve anu giratu u video, dopu cantendu l'Innu Naziunale senza musica di fondo è ritmu. Quelli chì rispondenu à e cundizioni di participazione, http://www.kaymekyarisma.com Anu fattu una dumanda carichendu i registri chì anu ricevutu à l'indirizzu. Tablette 10” per i vincitori in duie categurie diverse, tablette 8” per u sicondu postu è tablette 7” per u terzu postu; Cum'è una menzione d'onore, trè persone in duie categurie diverse saranu presentate cù orologi intelligenti.

I participanti ponu candidà à u cuncorsu, chì l'applicazioni cumincianu u luni 9 di ghjennaghju di u 2023 è finiscinu u venneri 17 di ferraghju 2023 à 17.00:XNUMX. http://www.kaymekyarisma.com pò visità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*