4.9 Terremotu di magnitudine spaventatu Elazig

tirrimotu
terrimotu !

Un terrimotu cù una magnitudine di 06.36 hè accadutu à 4.9:3 di a matina in Sivrice, Elazig. U terrimotu hè statu sentitu in Malatya è e pruvince circundante Sicondu i dati di l'Observatoriu Kandilli di l'Università Boğaziçi, l'epicentre di u terrimotu era in a regione Sivrice-Kavaklı di a pruvincia di Elazığ, è a prufundità era di XNUMX km.

26 Repliche

Dopu à u terrimotu di magnitudine 4.9, 08.59 altri scossa si sò accaduti finu à 26:2.4, secondu a dati AFAD. U più grande di sti terrimoti hè statu registratu cum'è XNUMX.

In a dichjarazione fatta da AFAD, "Un terremotu di magnitude 06.36 hè accadutu à 4,9:XNUMX in u distrittu di Sivrice in a pruvincia di Elazig. Da avà, ùn ci hè micca avvisu negativu; I nostri sondaggi di campu cù e nostre unità pertinenti cuntinueghjanu. Seguimu i sviluppi ".

In a dichjarazione fatta da u Guvernatore Elazig, hè statu dichjaratu chì e squadre ghjunghjenu à a regione dopu à u terrimotu.
In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì u travagliu in a regione cuntinueghja, e seguenti dichjarazioni sò state incluse: "Attualmente, i nostri squadre sò stati trasferiti à a regione è ùn ci sò micca rapporti negativi. U nostru travagliu di scanning cuntinueghja ".

NESSUNA PERDIDA DI VITA È PROPRIETÀ

U guvernatore Ömer Toraman hà ancu fattu una dichjarazione nant'à u so contu di e social media, dicendu chì ùn ci era micca una situazione negativa, è hà dettu: "Nisun rapportu negativu hè statu ricevutu da u nostru paese Kavallı, chì hè u centru di u terrimotu chì hè accadutu in u nostru distrittu di Sivrice, è da i paesi di u circondu sta mane. L'AFAD è e nostre squadre d'applicazione di a lege cuntinueghjanu e so attività di scanning in u campu. Guarisci prestu".

U sindaco Şahin Şerifoğulları hà ancu spartutu: "Hè stata a nostra più grande cunsulazione chì, per furtuna, ùn ci hè stata alcuna perdita di vita è di pruprietà dopu à u terrimotu di magnitudine 4.9 chì hè accadutu in a nostra cità. Una volta di più, trasmettu i mo migliori auguri à tutti i nostri citadini. I nostri squadre sò in alerta in u campu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*