Hè statu determinatu a tarifa d'aumentu di l'affittu in 2023? Chì ghjè a tarifa di crescita di l'affittu in ghjennaghju?

Hè statu determinatu a tarifa di l'aumentu di l'affittu? Quantu hè a tarifa di l'aumentu di l'affittu in ghjennaghju?
Hè statu determinatu a tarifa d'aumentu di l'affittu per u 2023? Quantu hè a tarifa di l'aumentu di l'affittu in ghjennaghju?

U tassu di l'aumentu di l'affittu in ghjennaghju hè ghjuntu à u primu postu dopu à i dati di inflazione di dicembre annunziati oghje. L'inquilini è i pruprietarii, chì u cuntrattu di affittu scadrà stu mese, investiganu à quale ritmu serà fattu l'aumentu. In questu cuntestu, mentre investigava i dettagli di u calculu di u tassu di l'aumentu di l'affittu WPI CPI, era ancu una questione di curiosità quantu per centu seranu alzati. Allora, chì era a tarifa di aumentu di l'affittu di ghjennaghju 2023? Quantu serà aumentatu l'affittu stu mese?

Chì ghjè a tarifa di aumentu di l'affittu in ghjennaghju 2023?

U novu regulamentu di affittu hè applicatu à l'accordi di affittu per esse rinnuvati finu à u 1 di lugliu di u 2023, senza più di u 25 per centu di l'annu precedente. Di conseguenza, a tarifa d'aumentu di l'affittu di ghjennaghju 2023 serà applicata cum'è 25%.

Ancu se a tarifa CPI hè più altu, ùn serà micca pussibule di aumentà più di 25 per centu per via di u limitu superiore. L'aumentu di l'affittu residenziale era limitatu à 1% finu à u 2023 di lugliu di u 25. Dunque, u CPI mediu di 12 mesi ùn affetterà micca l'aumentu di l'affittu in l'abitazione.

Dettagliu impurtante di l'accordu di affittu per e residenze

U Ministru di a Ghjustizia Bekir Bozdag hà dettu: "Una disposizione provvisoria riguardanti a validità di i contratti di affittu da rinnuvà finu à u 1 di lugliu di u 2023, basta chì l'aumentu da esse fattu, sempre chì ùn superanu micca u 25 per centu di l'annu di affittu precedente, serà aghjuntu à u Codice di Obligazioni in a Cummissione di Ghjustizia. Cusì, hè pussibule aumentà l'affittu di e residenze per un periudu di un annu, senza più di u 25 per centu di u prezzu di l'affittu di l'annu passatu.

Per quessa, in i cuntratti rinnuvati trà l'11 di ghjugnu 2022 è u 1 di lugliu di u 2023, l'inquilino ùn serà micca capaci di cullà più di 25 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*