I preparativi per u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu in İzmir Cuntinueghjanu

I preparativi per u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu in Izmir cuntinueghjanu
I preparativi per u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu in İzmir Cuntinueghjanu

I preparativi cuntinueghjanu per u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, chì si terrà da a Municipalità Metropolitana di Izmir trà u 15-21 di ferraghju 2023. Parlendu à a riunione di l'esperti intitulata "Riturnemu à a nostra natura", u presidente Soyer hà dichjaratu ch'elli anu decisu di presentà visioni è prospettive per u futuru tenendu in contu a natura, è di dì à u mondu qualcosa da Izmir, "Atatürk ùn hà micca fattu. dà à u parlamentu u compitu di urganizà u cungressu ecunomicu. Hà fattu una cunvenzione civile. Se vivemu in İzmir, questa hè a nostra rispunsabilità storica ".

E riunioni preparatorie di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, chì si terrà da a Municipalità Metropolitana di Izmir trà u 15-21 di ferraghju 2023, cuntinueghjanu per sei mesi, cù e riunioni d'esperti, a seconda fase. U sicondu di e riunioni, u primu di quale hè statu tenutu sottu u tìtulu di "Semu soddisfatti di l'altri", hè statu tenutu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir cù a chjama di "Tornemu à a nostra natura". Tunç SoyerHè cuminciatu cù l'ospitu di Parechji accademichi è esperti di parechje parte di Turchia chì travaglianu in crisa climatica, ecologia è sviluppu in armunia cù a natura anu assistitu à a riunione tenuta in u Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir (İZTAM).

"Ùn avemu micca focu annantu à cunflitti pulitichi superficiali"

Parlendu à l'apertura di a riunione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, in u centu anniversariu di u Cungressu di l'Ecunumia, hà dettu ch'elli partenu à fà u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu. Spristendu ch'ellu hà ugettivi assai cuncreti nantu à a strada, u presidente Tunç Soyer"Ùn cerchemu micca suluzioni à i prublemi pulitichi d'oghje. Emu decisu di determinà e pulitiche ecunomiche di u futuru in u clima puliticu d'oghje. In u clima puliticu d'oghje, ùn avemu micca focu annantu à polarizazione pulitica, cunflitti pulitichi superficiali. Vulemu chì tuttu questu accade in un clima induve simu fora di elli è simu fora di elli ".

"Puntà una visione per u mondu di u futuru hè un travagliu chì ùn hè micca fattu"

Dichjarà chì nimu hà fattu un tali studiu, Soyer hà dettu: "Ùn ci hè micca un partitu puliticu chì faci stu travagliu. Ùn ci hè nisuna urganizazione pulitica chì pensa à questu. Preparazione per u mondu di u futuru cum'è un seculu fà è mette in avanti una visione per u mondu di u futuru hè un travagliu chì hè raramente fattu. Avemu pensatu chì u Cungressu di l'Ecunumia era a basa per questu ", disse.

"Avemu bisognu di sparte i sogni"

Enfatizendu chì ci hè bisognu di unisce i sogni è chì questu hè unu di i motivi per inizià u viaghju, u presidente Tunç Soyer"Avemu bisognu di sognu. Avemu pensatu chì avemu bisognu di mette in avanti visioni è prospettive per u futuru. Hè ciò chì avemu principiatu. Inoltre, ùn ci era micca natura à a tavula induve travagliadori, agricultori, industriali è cummercianti eranu prisenti un seculu fà.

Ùn pudemu micca custruisce un futuru lascendu u prublema di natura fora di u studiu. U denominatore cumunu di tutti noi hè di sunnià à quella tavula tenendu in contu a natura. Per prisentà una visione è perspettiva per u futuru. Perchè l'impronta sporca lasciata da l'omu nantu à sta terra hà digià superatu u limitu di l'autore-rinovazione di a natura. Sta situazione si parla, si discute è si cerca una suluzione in u mondu sanu. Ma pudemu dì qualcosa di l'Anatolia chì inspirerà u mondu? Era una altra preoccupazione. Primu; Chì pudemu dì di u futuru di u paese fora di u clima puliticu ? Chì pudemu pensà ? Rivelà questi è stabilisce i sogni cumuni. Siconda, ùn hè micca solu limitatu à Anatolia, chì pudemu dì à u mondu da quì, chì pudemu esce da questu? Preoccupate per questi. Avemu partitu cù sti dui idee principali ", disse.

Atatürk ùn hà micca datu stu compitu à u parlamentu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerMencionendu l'impurtanza di accoglie un tali cungressu, "Avemu decisu d'imbarcà in stu viaghju un annu fà. Aghju prisintatu ancu questu à u nostru stimatu guvernatore. Avemu dettu chì faremu stu travagliu è chì simu pronti à fà a nostra parte in casu chì pensanu à fà un altru travagliu. Aghju dettu chì ci era una assemblea centu anni fà, ma Mustafa Kemal Atatürk ùn hà micca assignatu quella assemblea. Atatürk hà riunitu 135 delegati da tutta a Turchia è li dumandò di travaglià. L'iniziativa civile hà pruvatu à custruisce u sensu cumunu. Facemu u listessu in Izmir. Se vivemu in İzmir, questa hè a nostra rispunsabilità storica. È hè cusì chì andemu in quellu viaghju. Ci hè una nutizia di sti travaglii chì faremu da u principiu. Ùn avemu micca cupertu nunda. L'avemu fattu dichjarà u cuntrariu è pruvendu à fà cunnosce ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*