U "Tour di u situ di custruzzione di u Patrimoniu di Ankara" di Metropolitan Continua

I Tours di u Patrimoniu di Ankara di a Grande Cità Cuntinueghjanu
U "Tour di u situ di custruzzione di u Patrimoniu di Ankara" di Metropolitan Continua

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à firmà prughjetti chì prutegge a storia è a cultura di a cità. Cuntinueghja "Tours di i siti di custruzzione di u patrimoniu di Ankara", chì ABB hà purtatu à a vita per rinvivisce u turismu è prumove a storia di a cità. Archeopark, Teatru Rumanu è i siti di custruzzione di u Castellu di Ankara, chì sò in risturazione, sò stati visitati cù guide è infurmazione hè stata data nantu à l'opere.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà apertu l'Archeopark, u Teatru Rumanu è l'area di travagliu di riabilitazione, restaurazione è conservazione di a strada di u Castellu d'Ankara à i visitatori di a capitale per prumove a storia di a cità è rinvivisce u turismu.

I citadini, chì anu dimustratu un grande interessu in l'applicazione "Ankara Heritage Site Trips", anu visitatu i siti di custruzzione Arkeopark, Teatro Rumanu è Ankara Castle Street Rehabilitation in situ è ​​anu ricevutu informazioni durante u tour gratuitu.

I VIAGGI CONTINUARÀ

Parlendu di i viaghji urganizati, Sinem Çakmak, Direttore di a Branca di Proteczione di u Patrimoniu Culturale di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale di ABB, hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Semu cù i nostri citadini per assicurà a continuazione di e nostre visite di cantiere. Avemu principiatu i nostri viaghji per a prima volta in i mesi d'estate. Avemu avutu assai richieste. Sta volta, simu cù i nostri citadini. Demu infurmazioni nantu à e nostre opere à l'Archeopark è u Teatru Rumanu, è dopu nantu à i nostri travaglii di Riabilitazione di Strada à u Castellu di Ankara. Ricevemu dumande da parechji gruppi prufessiunali è ghjovani per vede sti campi. Pensemu chì hè un prugramma impurtante per i nostri citadini per sente u travagliu chì facemu per prutege u nostru patrimoniu culturale è trasmette à e generazioni future. Avemu pensatu à cuntinuà sti viaghji. I citadini chì volenu participà à i nostri viaghji ponu dumandà nantu à u situ web di ABB.

GRAZIE À ABB DA CITADINI

I citadini chì anu participatu à u viaghju urganizatu da ABB è chì anu ricevutu infurmazioni nantu à l'opere sprimenu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

Gulin Iplikcioglu: "Aghju vistu i viaghji nantu à i cunti di e social media di ABB. Sò un studiente di storia di l'arte. Hè per quessa chì era una bona opportunità per mè di vede u travagliu quì in prima manu. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara per avè furnitu sta opportunità ".

Candan Eraydin: "Sò un studiente di u dipartimentu di storia di l'arte. Prima aghju intesu parlà di i viaghji da u nostru maestru. Allora aghju investigatu è applicatu. Aghju trovu u viaghju assai bellu, a ghjente hà bisognu di sti tipi di viaghji. Sapendu a storia di u locu chì campemu hè assai impurtante. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara per avè l'uppurtunità di sensibilizà ".

Osman Umur Cevren: "Aghju vistu stu viaghju nantu à u situ web di a Municipalità Metropolitana di Ankara è aghju dumandatu. Escursioni assai utili. Cum'è un nativu di Ankara, u travagliu fattu quì m'hà datu una grande felicità. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per questi sforzi per rinvivisce a storia di stu locu. Hè una cuntribuzione à a nostra storia è a nostra cità. Grazie mille à tutti i mo amichi ".

TOURS GRATUITI CON GUIDE ESPERTI

"Tours di i siti di custruzzione di u patrimoniu d'Ankara" urganizati da ABB si feranu di novu u 20 di ghjennaghju di u 2023. I residenti di Başkent chì volenu uttene infurmazioni nantu à l'opere participendu à u prugramma gratuitu induve u Teatru Rumanu è u Cantiere di Custruzzione di l'Arkeopark seranu visitati trà 13.30-14.30 è u Cantiere di Custruzzione di u Castellu d'Ankara seranu visitati trà 14.30-15.30 ponu applicà cumpiendu u situ. forma à forms.ankara.bel.tr/ankaramiras.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*