I travaglii di paisaghjamentu in a Moschea Centrale Diyarbakır sò finiti

U travagliu di l'Arrangement Ambientale in a Moschea Centrale Diyarbakir hè finitu
I travaglii di paisaghjamentu in a Moschea Centrale Diyarbakır sò finiti

A municipalità metropolitana di Diyarbakır hà finitu i travaglii di paisaghjolu è paisaghjolu in a Moschea Centrale custruita in u distrittu di Yenişehir.

In u scopu di u travagliu di paisaghjolu, u Dipartimentu di Parchi è Giardini hà realizatu spazii verdi, terreni duri, camini di caminata è travaglii di forestazione in una zona di 21 mila 500 metri quadrati in a Moschea Centrale.

In i travaglii di paisaghjistu, 13 mila 500 metri quadrati di quale sò stati custruiti cum'è terra dura, 8 mila metri quadrati di quale sò stati valutati cum'è spazii verdi.

L'area di terra dura era custituita da 9 mila metri quadrati di cortile di moschea, 2 mila 500 metri quadrati di caminari è 2 mila metri quadrati di strada asfaltata.

I squadre anu creatu una zona estetica cù petra di basaltu è altri materiali diffirenti nantu à u pianu di u cortile di a moschea.

8 mila 5 pianti sò stati piantati in 53 mila metri quadrati

U Dipartimentu di Parchi è Giardini hà decoratu l'intornu di a Moschea Centrale cù 8 arburi di 11 tipi diffirenti, 152 mila 2 arbusti è 201 mila 2 fiori di stagione d'estiu è d'invernu in a zona verde di 700 mila metri quadrati.

Hà stallatu 25 banche in lochi designati in a Moschea Centrale per chì i citadini puderanu riposu.

In i travaglii di paisaghjistu, chì includenu ancu piscine ornamentali, un parcorsu hè statu ancu postu per assicurà chì i zitelli ponu passà un tempu piacevule.

In u travagliu induve sò stati fatti 210 illuminazione decoru, 18 pali di illuminazione è circa 650 metri di muru perimetrale rivestitu di petra, hè ancu custruitu un spaziu di parcheghju apertu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*