Valore di 5 milioni di TL di telefunini cellulari è accessori di contrabbanda sequestrati in Habur

Millioni di TL di telefoni mobili è accessori sò stati sequestrati in Haburda
Valore di 5 milioni di TL di telefunini cellulari è accessori di contrabbanda sequestrati in Habur

Duranti l'operazioni realizate da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu à a Porta Doganale di Habur à a fine di a settimana passata, parechji telefoni cellulari è accessori cuntrabandati cù un valore di u mercatu chì supera i 5 milioni di Lire Turche sò stati sequestrati.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, i squadre di l'Assistenza Doganale anu evaluatu i camioni chì venenu in a zona doganale per entre in Turchia in u quadru di criteri di risicu, mentre chì i veiculi ritenuti risicatu sò stati monitorati da strettu. Quattru veiculi sò stati mandati per scanning di raghji X da e squadre è sò stati purtati à l'hangar di ricerca per esse cercati in dettagliu dopu à a deteczione di cuncentrazioni sospette. Durante e ricerche, i squadre anu rilevatu articuli illegali nascosti in diverse parti di i veiculi.

Durante a prima operazione, hè statu revelatu chì 100 l'ultimi mudelli di telefuni mobili sò stati stashed in a copertina di u trailer. In a seconda operazione, durante l'ispezione di dui camioni chì portavanu risu, 9.385 capi di carica è 8.285 cavi di carica sò stati catturati nascosti in sacchetti sottu à i carichi di risu, è ancu 100 sigarette elettroniche di contrabande sò state sequestrate. In l'ultima operazione, 400 cuffie wireless, 250 capi di ricarica è cables, è 3 telefuni mobili sò stati pigghiati oculati in i spazii più bassi di u trailer di u veiculu cercatu.

Hè statu determinatu chì u valore di e merchenzie di contrabbanda sequestrate durante l'operazioni realizate da e squadre di Enforcement à a Porta Doganale di Habur durante u weekend era di 5 milioni 308 mila Lire Turche.

Mentre chì i beni illegali catturati sò stati cunfiscati da e squadre, l'investigazioni nantu à l'incidenti cuntinueghjanu à l'Uffiziu di u Procuratore di Silopi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*