1915 mila veiculi passavanu à traversu u ponte di Çanakkale di u 45 invece di 6 mila ogni ghjornu

Un Mille Veiculi Passanu Da u Ponte di Canakkale Invece di Mille Ogni ghjornu
1915 mila veiculi passavanu à traversu u ponte di Çanakkale di u 45 invece di 6 mila ogni ghjornu

Per u ponte di Çanakkale di u 1915, a quantità tutale di soldi pagata da u statu à e cumpagnie di l'imprenditori per l'annu 2022 sottu u nome di garanzia di passaghju hè stata determinata.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, per a tarifa di apertura di u ponte, hà dettu: "Avemu determinatu u prezzu per i passaghji di vittura cum'è 200 lire. Hè caru ? 200 lire ", disse.

In a continuazione di u so discorsu, Erdoğan hà dettu: "Sapete, se a custruzione-operazione-trasferimentu è a cumpagnia di l'imprenditori paganu quì u prezzu mensile o annuale, quale pagarà a diferenza? Pagheremu da e casse di u statu ", disse.

45 GARANTIA DI VEHICULE DI QUORNI

A "Daelim-Limak-SK-Yapı Merkezi Joint Venture", custituita da cumpagnie di Turchia è Corea di u Sud, chì hà vintu u ponte cù una offerta di tempu di operazione di 16 anni, 2 mesi è 12 ghjorni, hà purtatu à a vita.

Per u ponte di Çanakkale di u 1915, 45 mila veiculi per ghjornu eranu garantiti. In a guaranzia data, a tarifa per veiculu era 15 Euro + VAT.

Dopu à l'apertura di u Ponte di u 1915, l'infurmazione hè stata data nantu à u numeru di veiculi chì anu attraversatu solu duie volte.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà annunziatu chì 1915 6 veiculi passavanu per u Ponte Çanakkale di u XNUMX una settimana dopu à l'apertura di u ponte.

ERDOĞAN hà dettu "I NUMERI sò fantastichi"

Hè statu spartutu chì solu 14 275 veiculi passavanu sopra u ponte ancu à a vigilia di l'Eid al-Adha, mentre chì a guaranzia di u veiculu hè stata data è hà causatu critiche intense è longu à l'uppusizione. In lugliu, u presidente Erdoğan hà dettu: "Ùn aghju micca paragunatu u ponte in Çanakkale, chì hè in i primi trè in a storia di u mondu, cù nunda. I numeri sò tutti maravigghiusu. "Nimu hà pensatu chì tali numeri seranu pussibuli", disse.

289 MILIONI VEHICLES IN 1.8 DAYS

Per d 'altra banda, secondu u postu di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu nantu à u so contu suciale media à u principiu di stu mese, u numeru di veiculi chì passanu per u ponte, chì hè statu apertu u 18 di marzu, era di 2022 milioni fine di u 1.8.

SOLAMENTE 6 VEHICULE PER DAY

In cunsiderà a garanzia di passaghju di ogni ghjornu di 45 mila veiculi, 289 milioni 1915 mila veiculi anu da passà per u Ponte di Çanakkale di u 13 in i 5 ghjorni sopra citati per evità i soldi di sacchetta di u Tesoru.

SözcüSicondu a nutizia di İsmail Şahin daMentre chì 45 mila veiculi eranu garantiti per passà ogni ghjornu, una media di 6 mila 228 veiculi passavanu. In questu periodu, u numeru di veiculi garantiti ma micca superati era 11 milioni 205 mila.

U Tesoru paga 1915 Euro per ogni veiculu chì ùn passa micca per u Ponte di Çanakkale 17.7.

In cunsiquenza, u Tesoru hà pagatu un totale di 9 milioni 14 mila Euro per i veiculi chì ùn sò micca passati à e cumpagnie di l'imprese per un periodu di 198 mesi è 328 ghjorni. Cù u tassu di scambiu d'oghje, questu face 4 miliardi 53 milioni di lire.

Da l'apertura di u ponte finu à a fine di l'annu, u statu hà pagatu 14 milioni 24 mila lire à a cumpagnia di l'imprenditore ogni ghjornu sottu u nome di garanzia di pedamentu, è postu chì u pedamentu hè statu fissatu à 200 lire, hà ancu pagatu a diffarenza di i tariffi. per l'ultimi 1.8 milioni di veiculi. Questa figura hè stimata à circa 150 milioni di TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*