Istitutu di u cambiamentu climaticu à Konya

Istitutu di u cambiamentu climaticu di Konyaya
Istitutu di u cambiamentu climaticu à Konya

In a Cerimonia di Firma di u Protocolu di Prumuzione è Cooperazione di l'Istitutu di Ricerca per l'Energia Pulita, u Cambiamentu Climaticu è a Sostenibilità, tenuta in u Centru di Cungressu di Selçuklu cù a participazione di u Ministru di l'Industria è di a Tecnulugia, Mustafa Varank, è u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hè statu dichjaratu chì a facilità esse purtatu à a cità per via di a so situazione, dicenu chì crede chì serà unu di i centri impurtanti di u mondu.

Enfatizendu chì face aperture ogni volta chì vene à Konya, Varank hà dettu: "Sò ghjuntu 4 volte l'annu passatu. Ùn venemu micca per viaghji turistici. Konya; Hè una di e cità locomotive di Turchia cù u so turismu, agricultura è industria. Semu fieri di serve sta cità. Ùn sò micca da una falsa Konya. À ringrazià à a municipalità, u sottulingu, ci hà dichjaratu à l'unanimità "cittadini". Dunque, ci vedemu cum'è u figliolu originale di sta cità ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"OGGI I SCIENTIFICI CHE URGARANZERANU UNA ESPERIENZA SCIENTIFICA À L'ANTARTIDA PIGLIARÀ A STRADA"

Spieghendu chì travaglianu per sviluppà Turchia è elevà sopra à u livellu di e civilizazioni cuntempuranee, Varank hà dettu:

"Oghje, i scientifichi chì urganizeranu una spedizione scientifica in l'Antartida parteranu. Avemu cuminciatu à trattà cù l'Antartida grazia à a visione di u nostru presidente. Più di 50 paesi anu attualmente centri di ricerca è basi in Antartide. Turchia ùn avia mai statu interessatu in questu locu finu à u nostru guvernu. Quandu u fighjate, s'è vo fate una ricerca scientifica nantu à u passatu è u futuru di u mondu, u so laboratoriu naturali hè l'Antartida. Nisunu di noi hà pigliatu cura di elli. rigalu di ghjuvelli; Signore presidente, finu à chì dicemu: "Cumu Turchia, ùn pudemu micca stà daretu", quandu ci hè una situazione cusì impurtante quì, è cumincianu spidizioni scientifiche quì ".

MANDEMU I SCOLE IN ANTARCTICA

Apuntendu chì a Turchia hà basi scientifiche temporali in l'Antartida, Varank hà cuntinuatu cusì:

"A nostra intenzione hè di stabilisce una basa scientifica permanente quì. Fighjate, più di 50 paesi anu basi quì. Nisun paese musulmanu ùn hà attualmente una basa scientifica. Quale hà da fà, avemu da fà per permessu di Allah. Hè impurtante di prisentà sta visione. Ci sò 3 studenti di u liceu trà i scientisti chì anu fattu una spidizioni scientifica. Studienti chì sò vinuti prima in u cuncorsu di ricerca polare TUBITAK. Mandemu i studienti di u liceu di prima classa in Antartide. Pruvaranu i so prughjetti quì. Hè cusì largu u nostru orizzonte. Probabilmente ùn mi crederebbe micca s'ellu dicessi: "20 anni fà, manderemu i studienti di u liceu in Antartida chì vincìu u cuncorsu", ma quì hè a nostra vera intenzione di custruisce una Turchia in sviluppu cù a scienza è a tecnulugia. A manera di fà questu hè di investisce in i ghjovani.

Dopu à i discorsi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay, u presidente di u cambiamentu climaticu Orhan Solak è u presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal hà firmatu u protocolu di cooperazione per a creazione di TÜBİTAK Clean Energy, Climate Change and Sustainability Research Institute in Konya.

U prugramma hà participatu da u vicepresidentu di u Partitu AK Leyla Şahin Usta, u guvernatore Vahdettin Özkan, u presidente provinciale di u partitu AK Hasan Angı, u presidente provinciale MHP Remzi Karaarslan, deputati è sindaci.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*