Kartepe serà u centru di u turismu in tutte e staggione cù u so paisaghju unicu

Kartepe serà u centru di u turismu di quattru stagioni cù u so paisaghju unicu
Kartepe serà u centru di u turismu in tutte e staggione cù u so paisaghju unicu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, hà esaminatu in situ u prughjettu di Kartepe Cable Car, chì hè u sognu di 50 anni di Kocaeli è avanza rapidamente. Esprimendu chì a cità averà una nova visione cù u prughjettu di u funiculu chì permetterà à scopre una volta di più e bellezze naturali di Kocaeli, u sindaco Büyükakın hà dettu: "I nostri citadini cunnosciranu un'altra faccia di Kocaeli cù u nostru prughjettu chì ghjunghjerà à Kuzuyayla. da Derbent. Kartepe serà riscopertu cù a so vista unica. Kartepe serà u centru di u turismu di quattru stagioni. Sapemu questu assai bè. Kocaeli hà ancu u putenziale di diventà una cità turistica ", disse.

"HÈ BELLE BELLE IN OGNI CURA KOCAELİ"

U presidente Büyükakın, chì hà ricivutu l'infurmazioni chì i travaglii cuntinueghjanu rapidamente cù a fine di i muri di cortina erettendu e colonne di a stazione di Derbent, hà dettu: "A nostra linea di funivia chì correrà trà Derbent è Kuzuyayla serà di 4 mila 695 metri di lunghezza. "U tempu di viaghju serà di 500 minuti nantu à a nostra linea di funivia cù una capacità di 14 persone per ora", disse. Nutendu chì Kocaeli hà acque termali ricche è curative, u sindaco Büyükakın hà dettu: "A nostra cità hè ancu ricca in termini di fonti termali. Cù e so alte muntagne è a neve nantu à queste muntagne, hè ancu u centru di l'impurtante turismu invernale di Turchia. Cum'è a Municipalità Metropolitana, guardemu u turismu cum'è una zona assai strategica. Di sicuru, hà ancu a so geografia è u clima unichi. Kocaeli hè assai bella in ogni modu. U nostru populu pò truvà parechji tituli di turismu in Kocaeli ", disse.

"SÀ UNU DI I GAGNI IMPORTANTI DI A NOSTRA CITTÀ"

Facendu una valutazione dopu à l'esame, in quale u presidente provinciale di Kocaeli di u Partitu AK Mehmet Ellibeş, u secretariu generale di a municipalità metropolitana Balamir Gündoğdu, u sindaco di Kartepe Mustafa Kocaman, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Gökmen Mengüç è e squadre tecniche eranu presenti, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Sò. seguendu u nostru prughjettu di funivia passu à passu. Serà unu di i rializazioni impurtanti di a nostra cità. Cuntinuendu a so strada cù u scopu di risaltà à a leadership mundiale in u turismu, Turchia hà pigliatu distanzi assai impurtanti in questu sensu. Cum'è Kocaeli, u nostru settore di serviziu deve ancu prufittà di stu sviluppu è opportunità ecunomiche. Hè per quessa chì implementemu prughjetti impurtanti cum'è a funivia ".

"A NOSTRA CITTA CUNI ANCHE U SO PUTERE IN TURISMU"

Esprimendu chì ogni regione di Turchia hè bella à u so modu, u sindaco Büyükakın hà dettu: "A regione di Marmara cuntene ancu tracce di tempi antichi, bellezze naturali è ogni tipu di turismu. A nostra cità cunnosce ancu u so putere in u turisimu. In questu sensu, a nostra infrastruttura, chì avemu rinfurzata in u campu di u turisimu, avarà un impattu pusitivu nantu à i rivenuti di a nostra cità. Di sicuru, ùn ci hè micca piantà in questu. I nostri travaglii di infrastruttura è superstruttura anu un effettu assai pusitivu nantu à u nostru sviluppu in u settore turisticu. Credu chì quandu u nostru prughjettu di funivia hè finitu, i nostri citadini, i cummercianti in a nostra regione, è tutti i nostri persone chì travaglianu in u settore di i servizii valuteranu u sviluppu ecunomicu ". U presidente Büyükakın hà finitu a so visita dopu una presentazione dettagliata di u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*