Kırıkkale, Yozgat è Sivas anu opportunità di viaghju cù YHT

Kirikkale Yozgat è Sivas anu l'uppurtunità di viaghjà cù YHT
Kırıkkale, Yozgat è Sivas anu opportunità di viaghju cù YHT

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu ch'elli anu lasciatu distanze assai impurtanti nantu à a linea Ankara-Sivas YHT, è chì anu digià finitu tutti i travaglii, cumprese i travaglii di prova è di certificazione in a sezione Balıseyh-Sivas di 315 chilometri. u prugettu, è chì l'opere restante di Kayaş-Balıseyh, di 78 chilometri, sò state finite rapidamente, hà sottolineatu chì continuanu. Nutendu chì a linea Ankara-Sivas hè unu di i segni più impurtanti di u futuru luminoso di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu ch'elli anu più chjarificatu a stampa di Turchia chì vulianu vede in u futuru.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà esaminatu u travagliu nantu à a linea Ankara-Sivas YHT. Facendu una dichjarazione davanti à u tunnel T-16, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu dichjaratu e ferrovie cum'è u settore prioritariu per u nostru paese, chì hè in una pusizioni vantaghjina in termini di trasportu in l'assi Asia-Europa-Mediu Oriente. Avemu dichjaratu una mubilizazione in e ferrovie è hà cuminciatu una nova era. In l'ultimi 20 anni, avemu spesu 1 miliardi di lire di i 653 trilioni 346 miliardi di lire chì avemu spesu in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di u nostru paese per u sviluppu è u sviluppu di e nostre ferrovie. Avemu rinnuvatu tutte e nostre rete ferroviarie esistenti è realizatu prughjetti chì anu purtatu e nostre ferrovie à una nova era, è cuntinuemu à fà cusì. In stu prucessu; Avemu fattu un grande prugressu per i prughjetti di treni d'alta velocità, rinnuvamentu è mudernizazione di u sistema esistenti, è u sviluppu di l'industria ferroviaria naziunale è domestica. Avemu creatu u corridore ferroviariu internaziunale più sicuru, più curtu è ecunomicu da Pechino à Londra cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray, chì custituiscenu u ligame più impurtante di l'iniziativa "One Road One Belt", chì hà da scopu di rinviviscia Strada storica di a Seta.

U TEMPU DI VIAGGIU SERA RIDUSU À 2 ORE CÙ ANKARA-SİVAS YHT

Esprimendu chì anu aumentatu a reta ferroviaria à 13 mila 150 chilometri, Karaismailoğlu hà dettu chì anu introduttu Turchia à a gestione di i treni d'alta velocità. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu trasfurmatu i viaghji in ferrovia, chì i nostri citadini ùn anu preferitu per parechji anni, in u primu indirizzu di quelli chì volenu viaghjà veloce è còmode", Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Cù l'aghjunzione di a nostra linea di treni d'Alta Velocità Ankara-Sivas à l'operazione di treni d'alta velocità chì hà iniziatu trà Ankara-Eskişehir per a prima volta in u 2009, una parte impurtante di a nostra rete ferroviaria d'alta velocità basata in Ankara serà. esse cumpletu. Attualmente, avemu esaminatu i travaglii di u tunnel T15 trà i paesi di Hisar è Bedesten, situati trà u distrittu di Elmadağ è i distretti di Yahşihan in u scopu di a linea Ankara-Sivas YHT. U nostru Tunnel T15 custituisce una parte impurtante di a linea Ankara-Kırıkkale-Yozgat-Sivas YHT. A nostra linea di trenu d'alta velocità hà a caratteristica di una linea adattata per 250 chilometri à l'ora. Quandu hà finitu, riducerà a distanza trà Ankara è Sivas da 603 chilometri à 405 chilometri. U tempu di viaghju, chì hè 12 ore trà Ankara è Sivas, diminuirà à 2 ore, è trà Ankara è Yozgat à 1 ora. A nostra linea ferroviaria d'alta velocità Ankara-Sivas serà ancu una parte impurtante di u corridor ferroviariu d'alta velocità Est-Ovest chì si estende da Edirne à Kars. Cù u prughjettu di a linea Ankara-Sivas YHT, chì i travaglii di custruzzione sò vicinu à a fine, introducemu u cunfortu di i treni d'alta velocità à e pruvince di Kırıkkale, Yozgat è Sivas. Circa 1 milione 400 mila citadini chì vivenu in e pruvince di Kırıkkale, Yozgat è Sivas anu ancu l'uppurtunità di viaghjà in trenu à alta velocità.

OVERU U PROGETTU, AMU LASCIATI DISTANZI ASSI IMPORTANTI

Sottulineendu chì ci sò 8 stazioni nantu à a strada di a linea, à dì Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağmadeni, Yıldızeli è Sivas, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu lasciatu distanze assai impurtanti daretu à u prugettu. Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì anu custruitu strutture d'arti impurtanti in u prugettu, induve un totale di 155 milioni di metri cubi di scavi è di riempimentu sò stati realizati, hà dettu: "In una geografia assai difficiule; Avemu custruitu 66 tunnel cù una lunghezza tutale di 49 chilometri è 27 viadutti cù una lunghezza tutale di 49 chilometri. Avemu custruitu u tunnel più longu di u prugettu cù 5 mila 125 metri in Akdağmadeni, è u viaductu ferroviariu più longu cù 2 mila 220 metri in Çerikli Kırıkkale. Avemu custruitu u viaductu ferroviariu cù u più longu span in Turchia cù 90 metri è u viaductu ferroviariu cù u pilastru più altu in Turchia cù una altezza di 90 metri in Elmadağ. Per a prima volta in a nostra linea di treni d'alta velocità, avemu stallatu un totale di 1630 chilometri di ferrovia utilizendu a ferrovia domestica. Avemu realizatu a prima applicazione stradale senza ballast in tunnellati cù 138 chilometri di strade di cimentu. Di novu in u scopu di u prugettu; Avemu custruitu un stabilimentu di prevenzione è scongelamentu di ghiaccio lucale è naziunale in Sivas.

AMU COMPLETU L'ULTIMU TUNNEL Trà KAYAŞ È BALIŞEYH

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu digià finitu tutti i travaglii, cumpresi i travaglii di prova è di certificazione, in a sezione Balıseyh-Sivas di 315 chilometri di u prugettu, è hà enfatizatu chì stanu attualmente cuntinuendu i travaglii trà i restanti 78 chilometri Kayaş-Balıseyh. U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Pudemu dì chì u nostru travagliu quì hè finitu. Avemu ancu cumpletu l'ultimu tunnel in questa sezione. Semu ancu in a fase finale di l'opere di superstruttura, elettrificazione è signalazione. Cumpiteremu u nostru travagliu u più prestu pussibule. Avà, avemu u scopu di permette à i nostri citadini residenti in Sivas, Yozgat è Kırıkkale per avè l'uppurtunità di viaghjà cù u cunfortu di i treni d'alta velocità. U nostru prughjettu include ancu a seccione Ankara-Yerköy di a nostra linea di treni Ankara-Kayseri HT, per quale avemu fattu l'offerta. A linea Ankara-Sivas ùn hè micca solu una linea, hè unu di i segni più impurtanti di u futuru luminoso di Turchia. Unu di l'elementi più impurtanti di a nostra visione per l'avvene hè di cuntribuisce à a cumpetitività di u nostru paese è di migliurà a qualità di vita di a sucetà ; per creà un sistema di trasportu sicuru, ecunomicu, còmode, amichevule à l'ambiente, ininterrottu, equilibratu è sustinibule.

SCHIARIAmu A FOTO DI TURCHIA CHE ANDEMU À VEDE IN FUTURU

Sottulineendu chì anu più chjarificatu a stampa di Turchia chì anu da vede in u futuru, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu un prucessu novu, efficace è ambiziosu chì hà da scopu di integrà u mondu in questa geografia, furmatu da a mobilità olistica orientata à u sviluppu, a digitalizazione. è a dinamica logistica, è gestionemu cun successu stu prucessu in ogni modu di trasportu. A Linea Ankara-Sivas YHT ispirarà ancu novi sviluppi in u nostru paese è in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*