L'imprendituri turchi piglianu a scena mundiale

L'imprenditori turchi piglianu a scena mundiale
L'imprendituri turchi piglianu a scena mundiale

A più grande fiera di l'elettronica di u cunsumu di u mondu, CES 2023, hà accoltu i prudutti innovatori di l'imprese turche cù una larga participazione. A fiera tenuta in Las Vegas, USA, hà vistu a mostra di forza di l'imprendituri turchi. 52 startups basati in tecnulugia chì participanu à a fiera cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia hà attiratu un grande interessu da i participanti di tuttu u mondu. U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà esaminatu i prudutti chì l'idee in parechji campi da l'applicazioni intelligenti di l'agricultura à i sistemi elettronici di gestione di i rifiuti sò diventati iniziative innovatrici in a fiera.

Spieghendu chì cum'è u Ministeru, anu determinatu a strada di strada in questu campu cù u prugramma Turcorn 100 è a Strategia Naziunale di l'Imprenditoriu di Tecnulugia Naziunale, u Ministru Varank hà dettu: "Cù u sustegnu chì furniscemu, vedemu novi Turcorni da Turchia cù una valutazione di miliardi di dollari. Quì, ancu, ci sò cumpagnie chì ricevenu investimenti da u mondu è idee assai boni. Credu sinceramente chì; Questi ancu si trasformeranu in storie di successu ".

L'imprenditori turchi piglianu a scena mundiale

SUPPORTU ISTKA

Varank, chì era in i Stati Uniti per assistisce à u CES 2023, hà fattu osservazioni à u Padiglione di Istanbul, induve l'imprenditori di tecnulugia turchi anu participatu à a fiera cù u sustegnu di l'Agenzia di Sviluppu di Istanbul (ISTKA), chì svolge e so attività sottu a coordinazione di u Generale. Direzzione di l'Agenzie di Sviluppu di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.

REVISU UNU PER UNU

Varank, chì hà inspeccionatu tutti i 52 stands è hà ricevutu infurmazioni nantu à e tecnulugia sviluppate da l'imprendituri turchi, l'Ambasciadore Turcu di Washington Hasan Murat Mercan, u Cunsul Generale Turchia di Los Angeles Sinan Kuzum, u Vice Direttore Generale di l'Agenzie di Sviluppu Ahmet Şimşek, u Sicritariu Generale ISTKA Erkam Tüzgen, l'Agenzia di Sviluppu di Ankara. Segretariu Generale Cahit Çelik, Bursa Eskişehir Bilecik Development Agency (BEBKA) Segretariu Generale Zeki Durak è İpekyolu Development Agency (İKA) Sicritariu Generale Burhan Akyılmaz.

U Ministru Varank hà dichjaratu chì CES hè a più grande fiera di l'elettronica di u mondu è hà dettu:

C'È GRANDE Eccitazione

Sta fiera hè dinù una fiera induve si scontranu novi iniziative da diverse scorni di u mondu. Ci sò quasi mille startups quì. Avemu purtatu i nostri 52 start-ups quì cù e nostre Agenzie di Sviluppu, istituzioni è urganisazioni chì realizanu diversi prugrammi di accelerazione. I nostri ghjovani imprenditori mostranu i so prudutti, presentanu e so idee, stabiliscenu rete, scontru cù investitori è scontri cù i clienti potenziali. Ci hè una grande eccitazione è interessu.

FORNEMU SUPPORTU SIFFERENTI

Offremu diversi supporti per portà queste iniziative quì. Offriamu supportu cum'è alloghju, trasportu è stallazione di un stand. À u listessu tempu, avemu creatu una Turchia, piattaforma Istanbul. Puderanu stallà i so stand gratuitamente, copremu e so spese. Turkish Airlines hà ancu una cuntribuzione significativa à u trasportu.

CHELI APERTI À U MONDU

Tutti sò soddisfatti di l'interessu. Aghju visitatu tutti unu per unu. Aghju dumandatu ciò chì pensanu, aghju intesu e so idee. Sò soddisfatti di u nostru sustegnu. Videmu CES cum'è una piattaforma impurtante. Cum'è u Ministeru, continueremu à sustene e nostre cumpagnie chì veneranu à sta fiera inseme cù e nostre diverse istituzioni in u periodu à vene. Vulemu chì venenu, s'apre à u mondu è esporà.

ABBIAmu un gran momentu

Turchia hà recentemente guadagnatu un grande momentu in l'imprenditorialità basatu in tecnulugia. In 2021, start-ups da Turchia hà sappiutu attruverà 1.6 miliardi di dollari d'investimentu da u mondu. Avemu vistu chì ghjunghjemu à sta figura in 2022.

DETERMINU A NOSTRA ROADMAP

Sapete, avemu annunziatu u prugramma Turcorn 100. Avemu spartutu a nostra Strategia di Imprenditorialità cù u publicu. Se vulemu cultivà a Turchia cù una produzzione di valore aghjuntu è una ecunumia sustinevule, a manera di fà questu hè di sustene l'imprenditorialità. Cum'è un ministeru, avemu veramente determinatu a nostra roadmap cù u prugramma Turcorn 100 è a strategia di l'imprenditorialità. Cù u sustegnu chì demu à i nostri intraprenditori, vedemu novi Turcorni da Turchia ghjunghje à una valutazione di miliardi di dollari. Videremu iniziative turche di successu.

A PORTAREmu À U SCENA MONDIALE

Togg hè apparsu à CES per dui anni. Inoltre, attachemu impurtanza à u fattu chì e nostre iniziative venenu quì. L'annu passatu, avemu purtatu quasi 20 start-ups quì. Quist'annu avemu vistu u numeru 52. Avemu vistu chì stu numeru cresce. Avemu vistu chì l'imprenditorialità di e donne vene ancu in prima. Pudemu vede un cumpagnu femminile in tutte e cumpagnie. Ci sò startups fundati solu da donne. L'iniziativa in u campu di a salute, fundata da 2 donne intraprenditrici, era forse unu di i lochi più interessanti di a fiera. Quandu avemu vistu l'interessu quì, eramu tramindui fieri di u successu di l'iniziativi in ​​Turchia è avemu vistu quantu l'imprendituri donne efficaci ponu esse.

QUICI L'IMPRENDITORI FEMMINILI

Büşra Alasya, Partner Fundatore di TheClico, una di e startups turche chì participanu à a fiera, hà dichjaratu chì e fiere internaziunali sò i spazii chì in particulare i start-up anu bisognu di più sustegnu, è hà dettu chì İSTKA hà participatu à a fiera cù u sustegnu di l'alloghju è di u trasportu.

GESTIONE ELETTRONICA DEI RIFIUTI

U cofundatore di Köstebek, Müge Baltacı, hà dichjaratu ch'elli sò a prima è a più completa infrastruttura digitale di gestione di rifiuti elettronici in Turchia è hà dettu chì hè impurtante per altri paesi di participà à a fiera sia in quantu à vede start-up in i so campi è à cunnosce. u mercatu di i rifiuti elettronichi.

GIARDINI INTELLIGENTI PER I CITTI

U cofundatore di Vahaa, Nehir Boyacıoğlu, hà nutatu chì anu tenutu riunioni di investitori è clienti è hà dettu chì anu sviluppatu giardini intelligenti, una mistura di tecnulugia di l'internet di e cose è tecniche di agricultura idroponica, pensate per e persone urbane per cultivà u so propiu alimentu in e so case.

INIZIATIVE INNOVATIVI

Trà i startups di tecnulugia turca introdutte in u Padiglione di Istanbul; da l'iniziativa di taxi aereo elettricu è autonomu à u dispositivu di diagnosticu portatile chì permette di detectà u risicu di perdita di visione in una prima fase; L'iniziativi innovativi sò stati esposti, da u software di u telefuninu chì migliurà a prestazione cognitiva di e persone cun dislexia, autismu, disabilità intellettuale o Alzheimer à a piattaforma mobile chì riunisce l'utilizatori chì volenu mandà carichi è quelli chì volenu guadagnà ingressu supplementu viaghjà.

VISITA À L'IMPRESE TURCHE

U Ministru Varank hà ancu visitatu i stand di altre cumpagnie turche chì participanu à CES 2023. Trà l'imprese turchi chì Varank hà esaminatu à a fiera eranu Vestel, Farplas, CY Vision, chì sviluppa tecnulugia di l'imaghjini, u fabricatore di biciclette elettriche Volta, Ekin Solution, chì sviluppa applicazioni smart city, è l'iniziu di tecnulugia di salute Vivoo.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*