MEB discute "Peer Bullying" cù l'Accademici

MEB Discute Peer Bullying cù Accademici
MEB discute "Peer Bullying" cù l'Accademici

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu ch'elli anu da principià un novu studiu per sparghje a cultura di a scola sicura è hà dettu: "Implementare rapidamente e novi misure chì avemu da piglià secondu i risultati di l'attellu chì organizzeremu per spiegà. peer bullying, aumentà a cuscenza, rinfurzà a cuuperazione scola-famiglia è sustene i studii da fà dopu ". disse.

In a so dichjarazione nantu à u sughjettu, u Ministru di l'Educazione Naziunale Özer spiegò chì sottu a Direzzione Generale di l'Educazione Speciale è i servizii di Guida, studii multi-faceted sò realizati in i servizii di guida è di cunsigliu psicologicu per i studienti. Spieghendu chì piglianu in considerazione e tappe di sviluppu di i studienti in questi studii, Özer hà dettu chì l'attività realizate sò ancu cuncentrate in i zoni di sviluppu accademicu, suciale, emutivu è di carriera.

In questu cuntestu, Özer hà dichjaratu chì cù l'annu accademicu 2022-2023, novi prugrammi di sensibilizazione è di psicoeducazione cumpresi "peer bullying", "cyberbullying", "resilienza psicologica" sò stati preparati è messi in pratica à tutti i livelli in i scoli. i prugrammi di mentoring sò realizati.

In più di questu, Özer hà rimarcatu chì i servizii di cunsigliu psicologicu è di guida di prevenzione di u sviluppu sò furniti in i scoli per e situazioni di risicu chì i studienti ponu scontru, è hà dettu: "In più di i nostri prugrammi di guida in aula, i nostri figlioli sprimenu i so sentimenti in modi sani. sviluppà e cumpetenze di l'empatia, u rispettu di e differenze è e cumpetenze suciali cum'è a risoluzione di u cunflittu, a cuuperazione, a cuuperazione. Avemu preparatu prugrammi di sensibilizazione di u bullying per aiutà à vince. Avemu ancu implementatu i nostri prugrammi psicoeducativi per aiutà i studienti à creà ambienti di cumunicazione sicuri à a scola migliurendu e so amicizie ". sparte a so cunniscenza. Özer hà ancu dichjaratu chì diversi prugrammi sò stati preparati per i studienti di a scola primaria è di a scola primaria per sensibilizà nantu à l'intimidamentu di i pari è sviluppà capacità di coping.

"Avemu una tolleranza zero per l'intimidazione"

Nutendu chì i studii di sensibilizazione sò realizati nantu à a definizione, i tipi, e cause è e cunsequenze di l'intimidamentu in e scole à e famiglie, l'amministratori di a scola è i prufessori, Özer hà datu l'infurmazioni seguenti: "Avemu mostratu zero tolerance per l'intimidamentu in e nostre scole, in tuttu u nostru sistema educativu. , contr'à l'intimidamentu da u maestru contr'à u studiente, studiente contr'à u maestru, studiente contr'à u studiente, è maestru contr'à u maestru. Seguimu tutti i prucessi in questu sensu. Ùn facemu micca cumprumessi per fà l'istituzioni educative sicure per i nostri figlioli è i prufessori. Acceleremu i nostri sforzi per sparghje sta cultura in e nostre scole.

Urganizeremu un attellu cù a participazione di accademichi chì sò esperti in i so campi per spiegà l'intimidamentu di i pari, aumentà a cuscenza è sustene i studii da fà dopu. In questa direzzione, avemu da riunite cù i participanti 100 cumposti da accademici, amministratori di scola di diverse pruvince di diversi tipi è livelli, maestri di guida è cunsiglieri psicologichi, in u nostru attellu nantu à "Approcciu di a Scola Santa in Prevenzione di Bullying Peer". In l'attellu chì si terrà à l'iniziu di a settimana, discuteremu u prublema da parechji aspetti cù i nostri accademichi affruntendu tematiche cum'è a prevenzione è e strategie di affruntà di l'intimidamentu di i pari, u rolu di e famiglie è di e scole in a prevenzione di l'intimidamentu di i pari. Sicondu i risultati di l'attellu, quandu ci sò novi misure è novi regulamenti chì avemu bisognu di piglià, l'implementaremu rapidamente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*