Mecidiyeköy Fulya Yıldız Metro Metti in serviziu

Mecidiyekoy Fulya Yildiz Metro Metti in serviziu
Mecidiyeköy Fulya Yıldız Metro Metti in serviziu

IMM, in u scopu di a maratona '150 Prughjetti in 150 Days', KabataşA sezione Mecidiyeköy-Fulya-Yıldız di a linea di metro Mecidiyeköy-Mahmutbey hè stata messa in serviziu. Parlendu à l'apertura tenuta cù a participazione di u Vicepresidente di u Gruppu CHP Engin Altay, u Vicepresidente di CHP Bülent Tezcan è Adıgüzel Onorariu, Presidente İBB Ekrem İmamoğlu"Siccomu vedenu Istanbul è IMM cum'è a so pruprietà persunale è sfurtunatamenti trattanu sta cità in u listessu modu, ùn puderanu micca è ùn ponu accettà perde. Vedenu u successu storicu di IMM cum'è un ostaculu davanti à elli. Ma si scurdanu di una cosa è sò sbagliati: Ancu s'ellu mi mettenu in u centru di l'affari, ciò ch'elli anu affruntatu avà hè i 16 milioni di persone di Istanbul. In fatti, sò i 85 milioni di persone di u nostru bellu paese chì crede in a demucrazia. Quelli chì sò contru sò i nostri citadini chì ùn accettanu mai l'usurpazione di a vulintà naziunale ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), 150u serviziu in u scopu di a maratona "150 Prughjetti in 189 Days", Kabataş- A linea di metro Mecidiyeköy-Mahmutbey hà apertu a sezione Mecidiyeköy-Fulya-Yıldız. A cerimonia d'apertura per a linea chì passerà per i distretti Şişli è Beşiktaş; U Vicepresidentu di u Gruppu CHP Engin Altay, u Vicepresidentu CHP Bülent Tezcan, Adıgüzel Onorariu, Presidente İBB Ekrem İmamoğlu, u sindaco di Şişli Muammer Keskin, u sindaco di Beşiktaş Rıza Akpolat, u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel è u vicepresidentu di u gruppu di l'Assemblea CHP İBB Doğan Subaşı. In a ceremonia, rispettivamente; IMM Vice Sicritariu Generale Pelin Alpkökin, Keskin, Akpolat, İmamoğlu, Adıgüzel, Tezcan è Altay anu fattu discorsi.

IMM hà dettu "HELLO" à u novu annu cù 3 grandi servizii

U presidente di İBB, İmamoğlu, hà dichjaratu chì anu dettu "Salutu" à l'annu novu cù l'impianto di Trattamentu di l'Acque Biologicu di Baltalimanı, chì anu apertu u 1 di ghjennaghju, a linea di metro Mecidiyeköy-Fulya-Yıldız, chì anu messu in serviziu oghje, è u Dudullu- A linea di metro Bostancı, chì serà messa à a disposizione di i citadini u 6 di ghjennaghju. Spartendu l'infurmazioni chì u costu tutale di l'investimentu di i servizii 3 hè di 20 miliardi di lire, İmamoğlu hà dettu: "Quelli chì ùn investenu micca in modu sanu è ùn spende micca i so soldi in modu sanu ùn ponu vince u cori di l'Istambuli. S'elli avianu a capacità di pruduce 25 chilometri à l'annu invece di 5 in un periodu di 15 anni in u periodu precedente - è ci sò stati cità in u mondu chì anu ottenutu 25 cinque chilometri in 25 anni - oghje Istanbul saria statu in un locu. pusizioni completamente differente. Ma dipende di ciò chì priorite. In questu rispettu, sfurtunatamenti, i passi sani ùn sò micca stati fatti. D'un colpu, in una manera diversa, sintia ch'elli eranu in ritardu. In particulare in l'assi 2015-16, parechji offerte sò stati fatti. Sfurtunatamente, assai di sti licitazioni sò stati in carta. U so prughjettu era incomplete, u so finanziamentu ùn hè mai statu cunsideratu. Hè per quessa chì avemu pigliatu più di 10 linee di metro chì sò state fermate, micca custruite è scurdate. Per via di u sistema di sguassate, anu trascuratu u so travagliu, francamente perchè si scurdanu di l'esicuzzioni è creanu solu un periudu quandu anu favuritu solu lotte pulitiche è sentimenti partigiani. Hanu abbandonatu Istanbul, per cusì dì, cù i so prughjetti di metro à mezu cuttu chì anu pruduciutu assai sottu à ciò ch'elli pudianu fà, chì anu allargatu constantemente l'opere è chì sfurtunatamenti sò rimasti nantu à carta.

SERÀ 19 STAZIONI IN TOTALE

KabataşA lunghezza tutale di a linea Mahmutbey hè di 24,5 chilometri. A linea, custituita da 19 stazioni, avarà una capacità di 70 mila passageri in una direzzione. A linea passerà per i distretti di Beyoğlu, Beşiktaş, Şişli, Kağıthane, Eyüpsultan, Gaziosmanpaşa, Esenler è Bağcılar; Kabataş à a stazione, Kabataş-Cù Taksim Funicular Line Kabataş- Serà integrata in a Linea di Tram Bağcılar. A Linea Yenikapı-Mecidiyeköy serà ancu integrata cù a linea detta. A linea Habibler-Edirnekapı-Topkapı da a Stazione Karadeniz Mahallesi hè ancu unu di i punti di integrazione. L'integrazione finale serà cù a Linea di Metro Otogar-Bağcılar-Kirazlı-Basakşehir-Olympic da a Stazione Mahmutbey.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*