Ministru Varank: 2022 mila 9 applicazioni di patenti sò state presentate in 9

Mille applicazioni di brevetti sò state fatte à u Ministru Varank
U Ministru Varank hà presentatu 2022 mila 9 applicazioni di patenti in 9

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu chì in u 2022, un totale di 9 mila 9 applicazioni di pruprietà industriale domestica sò state fatte à l'Uffiziu Turcu di Brevetti è Marchi, cumprese 5 mila 502 brevetti, 197 mila 235 mudelli di utilità, 78 mila 268 marche è 290 mila. 14 disegni.

Varank hà visitatu u Emlak Konut Elevator Factory (EKA) in a Zona Industriale Organizzata in Konya, induve hè vinutu à participà à una seria di prugrammi, cù u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Murat Kurum.

Prima di a ceremonia di apertura, i Ministri Varank è l'Istituzione anu visitatu e linee di produzzione in a fabbrica è anu fattu u prucessu di saldatura.

Varank, à a ceremonia di apertura, hà dettu chì anu implementatu muvimenti impurtanti di sviluppu in Turchia in l'ultimi 20 anni.

Nutendu chì i prughjetti impurtanti sò stati presentati in l'energia, u trasportu, l'industria, a salute, a zonificazione è parechji altri campi, Varank hà dettu chì questi investimenti anu purtatu ancu a industria turca di a custruzzione è hà aumentatu a cumpetenza di e risorse umane.

Enfatizendu chì e cumpagnie sò diventate cumpagnie glubale chì facenu affari in u mondu, Varank hà dettu: "Mentre e cumpagnie turche anu realizatu prughjetti per un valore di 2002 miliardi di dollari à l'esteru in u 4,4, sta cifra hè aumentata à più di 2021 miliardi di dollari in 30. Di sicuru, a crescita in u settore di a custruzione hà riflessi pusitivi ancu in parechji altri settori ". disse.

"INU NOSTRE PAESE, CI sò circa 800 MIL ASCENSORI ATTIVI"

Nutendu chì l'industria di l'elevatori hè ancu guadagnatu momentu, Varank hà dettu:

"U fatturatu annuale di u settore, in quale più di 3 cumpagnie operanu cù 32 mila impiegati, hè attualmente di circa 3 miliardi di dollari. U settore mostra ancu un graficu successu in l'esportazioni. In 2019, avemu esportatu 230 milioni di dollari di cumpunenti di ascensori è ascensori. Hè cullatu à $ 2020 milioni in 250. In u 2021, hà aumentatu da 20% paragunatu à l'annu precedente è hà righjuntu 300 milioni di dollari. Ci sò attualmente circa 800 mila ascensori attivi in ​​u nostru paese. U mercatu di ascensori turcu hè unu di i più grandi in u mondu. Ci hè un putenziale significativu per a crescita di l'industria di l'elevatori in casa è in l'esteru.

L'ELEVATORE EMLAK KONUT FABBRICA 5 MILA PERSONE È ASCENSORI DI FUMARE À L'ANNU

Apuntendu chì i pruduttori domestici in u settore anu ottenutu un successu significativu in u paese, Varank hà cuntinuatu cusì:

"L'azzioni di u mercatu ùn sò micca male. Una di queste cumpagnie hè Emlak Konut Elevator, una subsidiaria di Emlak Konut GYO. Attualmente operatu nantu à una zona di 17 mila metri quadrati, 70 mila metri quadrati di quale hè chjusu, Emlak Konut Elevator hà un altu tassu di localizazione di 75 per centu. U stabilimentu di produzzione hè cumpatibile cù a produzzione digitale. Cù i pannelli solari installati nantu à u so tettu, risponde à tuttu u so cunsumu d'electricità da energia rinnuvevule cù i so propiu mezi. Havi una capacità di pruduzzione annuale di 5 mila persone è ascensori di u focu, 500 escalators è camminate in muvimentu. U scopu di aumentà u so fatturatu di 6,2 milioni di dollari à 2023 milioni di dollari in 42. L'impieghi cresce ogni annu. In u prucessu chì anu cuminciatu cù 47 impieghi, u numeru hè avà ghjuntu à 147. U scopu di a fine di l'annu per 2023 hè 310. Spergu chì questu annu finisci questu annu cù una figura di 20 milioni di dollari. Unu di l'aspetti più impressiunanti di l'affari hè chì destina 6 per centu di u so fatturatu tutale à a R&D.

"Avemu furnitu circa 85 milioni di lire di sustegnu à 100 prughjetti di ricerca"

Nutendu chì sottu a guida di a mossa di a tecnulugia naziunale, anu stabilitu prugrammi di supportu cumpletu per aumentà u domesticu è a naziunalità di i settori, Varank hà dettu: "U settore di l'elevatori hè unu di i settori chì sustenemu. Cù TÜBİTAK finu à avà; Avemu sustinutu parechji prughjetti da i sistemi di pozzi sicuri à i sistemi di ascensori intelligenti, da i sistemi di elevatori di casa di nova generazione à u sviluppu di mutori di ascensori di nova generazione. Avemu furnitu apprussimatamente 85 milioni di cuncessione TL à 100 prughjetti di ricerca per l'industria. Cù KOSGEB, avemu trasferitu risorse di più di 3 milioni di TL à 281 imprese in l'ultimi 18 anni. In novu, sustenemu i Centri R&D è Design di 6 cumpagnie diverse ". disse.

Varank hà dichjaratu chì Emlak Konut Elevator R&D Center hè statu ancu stabilitu cù u sustegnu di u Ministeru, è hà dichjaratu chì i prughjetti 8 sò stati realizati in stu centru R&D.

"L'APPLICAZIONI DI BREVETTI DOMESTICI PASSATE L'APPLICAZIONI DI BREVETTI STRANI"

Spieghendu chì cum'è a cultura di ricerca è sviluppu guadagnata in l'industria turca, i novi registri sò ghjunti in u campu di a pruprietà industriale, Varank hà dettu:

"Avà, per a prima volta, annunziu dati di pruprietà industriale 2022 da quì. Un totale di 9 mila 9 applicazioni di pruprietà industriale domestica sò stati fatti à l'Uffiziu Turcu di Brevetti è Marchi, cumprese 5 mila 502 brevetti, 197 mila 235 mudelli di utilità, 78 mila 268 marche è 290 mila 14 disinni. Quandu guardemu à queste applicazioni, vedemu chì ci hè statu un aumentu di u 7 per centu in l'applicazioni di patenti domestiche, u 25 per centu in l'applicazioni di mudelli di utilità domestica, u 12 per centu in l'applicazioni di marca domestica è u 32 per centu in l'applicazioni di design domesticu. Avemu guadagnatu un grande impetu in quantu à l'innuvazione in Turchia è questu momentu cuntinueghja à piena velocità. L'applicazioni di brevetti naziunali fatte à TURKPATENT per a prima volta da u 1994 anu superatu l'applicazioni di brevetti stranieri.

U NUMRU DI REGISTRA DI BREVETTI AUMENTA 20 VOLTE IN GLI ULTIMI 46 ANNI

Sottulineendu chì u numeru di registrazioni di brevetti hè aumentatu di 2021 per centu paragunatu à u 2 è hà righjuntu 3, Varank hà dettu: "U numeru di registrazioni di brevetti in Turchia hè aumentatu 407 volte in l'ultimi 20 anni. U numeru tutale di indicazioni geografiche registrate hà righjuntu 46, cù 291 indicazioni geografiche registrate l'annu passatu è 32 indicazioni geografiche registrate in ghjennaghju di questu annu. L'aumentu in u campu di a pruprietà industriale dà a speranza per l'avvene, ma ùn truvamu micca questi numeri abbastanza quandu avemu cunsideratu u putenziale di u nostru paese. In questu sensu, sustenemu i sviluppi di e nostre imprese naziunali è naziunali versu a capacità di R&D è innuvazione cù supporti cumpleti ". usatu e frasi.

"U PROGETTU SUD MARMARA HYDROGEN VALLEY hè qualificatu per sustene"

In riferimentu à i prugrammi di sustegnu di l'Unione Europea, Varank hà dettu:

"L'Unione Europea hà cuncessioni assai diverse. In unu di elli, avemu un successu assai impurtante. Sutta a coordinazione di Turchia, u Prughjettu di u Vallu di l'Idrogenu di u Marmara Sud, cun un totale di 10 milioni d'euros, di i quali 13 milioni d'euros hè una cuncessione di l'UE, serà realizatu da partenarii 7,5, di i quali 36 sò Turchi, è hà u dirittu di esse sustinutu. . Cù u prugettu, puderemu pruduce un minimu di 500 tunnellate d'idrogenu è derivati ​​di l'idrogenu, cum'è metanol è ammonia, chì Turchia hè dipendente per l'impurtazioni. Inoltre, i vantaghji di u minerale di boru in u almacenamentu di l'idrogenu seranu rinfurzati cù a pianta d'idruru di sodiu boru chì serà stabilita in Balıkesir. Hè un prughjettu assai impurtante ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*