
In u risultatu di a mancanza di participazione à l'offerta in u 30 di nuvembre per a custruzzione di a stazione di trenu Pamukova High Speed , l'offerta hè stata posposta à u 25 di ghjennaghju. In novu, nimu hà participatu à l'offerta di u 25 di ghjennaghju. Una nova data di offerta hè prevista per esse annunziata in i ghjorni à vene.
U Trenu d'Alta Velocità, chì viaghja trà Istanbul - Eskişehir - Ankara - Konya, si ferma 4 volte à ghjornu à a stazione Arifiye di Sakarya. Dopu à a fine di Doğançay ripages, chì accelerà a sezione di a linea trà Istanbul è Ankara, novi arrangiamenti seranu fatti à e tappe è viaghji di u Trenu d'Alta Velocità.
In questu cuntestu, era previstu di apre una seconda stazione YHT in Pamukova per YHT per serve i distretti miridiunali di Sakarya è Bilecik.
L'offerta per stu prughjettu, chì face piacè à a ghjente di Sakarya, hè stata fatta u 30 di nuvembre 2022. Cum'è ùn ci era micca participanti à l'offerta, l'offerta hè stata posposta à u 25 di ghjennaghju di u 2023. In novu, ùn ci era micca participazione à l'offerta tenuta in i ghjorni passati. A causa di a mancanza di participazione, a custruzzione di a stazione di Pamukova di a stazione di trenu d'Alta Velocità hè stata lasciata per una altra primavera. Hè previstu chì una licitazione serà tornata in i ghjorni à vene.
Günceleme: 27/01/2023 12:23
Esse u primu à cummentà