New Generation Storm Howitzers consegnati à TAF

New Generation Storm Howitzers sò stati consegnati à e Forze Armate Turche
New Generation Storm Howitzers consegnati à TAF

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a "Cerimonia di consegna di l'obusi di tempesta di nova generazione" tenuta à u Ministeru di a Difesa Naziunale Arifiye Campus BMC Enterprise. U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà assistitu à a cerimonia cù u Capu di u Generale Generale Yaşar Güler, u Comandante di e Forze Terrestri, u General Musa Avsever, u Cumandante di e Forze Navali Ammiragliu Ercüment Tatlıoğlu, u Cumandante di e Forze Aeree General Atilla Gülan è u Vice Ministru Muhsin Dere.

In u so discorsu, u presidente Erdoğan hà desideratu chì i 6 obusi Fırtına di nova generazione da esse consegnati seranu benefizii per a nazione è l'armata.

"Aumenteremu stu numeru à 140 in totale cù novi spedizioni in u periodu à vene". U presidente Erdoğan hà dettu:

"L'obusi Storm di nova generazione anu parechji vantaghji cumparatu cù i mudelli attualmente in l'inventariu. In u risultatu di u travagliu realizatu, sia a sopravvivenza è a putenza di u focu di i nostri obusi anu aumentatu. Trà e capacità supplementari acquistate, ci sò parechji elementi critichi cum'è u cuntrollu di u focu di a nova generazione, a carica di munizioni automatica, a visione di u cunduttore, l'estinzione automatica di u focu, l'aria condizionata, l'arma cuntrullata remota, l'equipaggiu di sospensione di pallet rinnuvatu è u gruppu di putere ausiliari di nova generazione. Cù tutti questi sistemi chì aghjunghjenu u putere à i nostri obusi di tempesta, ridumu ancu a nostra dependenza esterna. "Sperendu, compieremu l'attività di localizazione chì avemu fattu dapoi qualchì tempu in u campu di u mutore è a trasmissione in dui anni".

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì u mutore è a trasmissione sviluppati da BMC Power seranu utilizati in l'obusi Fırtına da u 2025, è hà enfatizatu chì risolveranu radicalmente u prublema di licenza chì qualchì volta scontranu in l'esportazione di prudutti di difesa.

U presidente Erdoğan hà ringraziatu quelli chì anu participatu à l'esecuzione di stu prughjettu, chì avanza a dissuasione è a mobilità di e Forze Armate Turche, è hà dettu: "Felicitate i nostri ingegneri, tecnichi è travagliadori chì anu fabricatu l'obusi è li felicitamu per u so successu. Cuntinuemu u nostru travagliu allargendu u momentu chì avemu guadagnatu quì à altri prughjetti strategichi realizati in a nostra fabbrica, in particulare u tank Altay. In maghju, cunsegnamu 2 novi tanki Altay à u nostru esercitu è ​​​​a cumpagnia chì custruirà u gruppu di putenza per a prova. "Dopu à cumplettà e teste di u novu Altays, avemu da principià a produzzione di massa inseme cù i nostri partenarii di prughjettu, sperendu à partesi da u 2025". disse.

U presidente Erdoğan hà dettu: "In più di i nostri obusi Fırtına è i tanki Altay, a produzzione è l'esportazione di trasportatori blindati Altuğ 8 × 8 in a nostra facilità Arifiye, a mudernizazione di i tanki Leopard 2A4 in l'inventariu di e nostre Forze Armate Turche, u prugettu, L'integrazione è i travaglii di produzzione di diversi motori è trasmissioni da 400 cavalli à 1500 cavalli sò ancu inclusi in i veiculi ", cuntinua ". disse.

Certi pirsuni dicenu: "Hè statu vindutu à questu è quellu". Dichjarà chì a Fabbrica di Manutenzione di Arifiye, chì era u mira di e so calunnie dicendu, cuntinueghja à risponde à i bisogni di l'armata in diverse zone, u nostru presidente Erdoğan hà cuntinuatu cusì:

"" Serà licenziatu ". U nostru persunale di fabbrica, chì volenu agità dicendu, travaglià in a nostra fabbrica, pruduce è cuntribuisce à l'ecunumia di u nostru paese, senza perdita di diritti, cù una tranquillità cumpleta. Hè cusì, quelli chì ùn anu micca pretesa contr'à a fabbrica ùn anu ancu dimustratu a virtù di scusà, ancu à mezzu, nè à i nostri cumpagni di travagliu quì, nè à i nostri operatori, nè à a nostra nazione.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu ch'elli ùn si fermanu, ùn si riposu è ùn accunsentiscenu micca à a minima regressione finu à ch'elli dichjaranu a piena indipendenza in u campu di l'industria di difesa, è chì piglianu a Turchia da successu à successu cù a cooperazione di u publicu è privatu. settori.

Sottulineendu chì l'industria di difesa hè una di e zone induve Turchia hà rottu e so catene, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì quandu anu pigliatu u postu, u 20 per centu di a produzzione in u campu di l'industria di difesa era naziunale, è oghje sta rata hà righjuntu u 80 per centu.

U presidente Erdoğan hà rimarcatu chì anu ottenutu un successu inimaginabile in questu campu in l'ultimi 20 anni cù i contractori principali, PMI, istituzioni di ricerca è centri tecnologichi.

Dichjarà chì ùn anu micca solu scrittu una storia di successu in l'industria di difesa, ma ancu realizatu una grande rivoluzione di mentalità, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì parechji prughjetti iniziati prima in Turchia sò stati disturbati, è chì u successu di i prughjetti in l'ultimi 20 anni hè statu. pruvata.

U NUMRU DI IMPRESE OPERATI IN L'INDUSTRIA DI DIFESA SUPERA 2 MIL

Enfatizendu chì anu trasfurmatu parechji prughjetti critichi, chì sò stati qualificati cum'è "impossibili" è "sognu", in realtà unu per unu, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Di sicuru, ùn avemu micca righjuntu stu livellu di colpu. Dapoi u primu ghjornu di u nostru Primu Ministeru, avemu sustinutu è sustene tuttu u travagliu realizatu per rinfurzà u nostru paese è rompe a so dipendenza straniera in l'industria di difesa. Invece di cumprà prudutti pronti da altri, avemu pruvatu à sviluppà u nostru propiu settore di difesa cù metudi è metudi diffirenti, cumpresa a pruduzzione cumuna. Ancu s'è eramu esposti à parechje resistenze, assai sabotaggi, è assai tradimenti, ùn avemu mai vultatu da sta strada. Grazie à Diu, simu ghjunti à questu ghjornu induve simu fieri di i risultati cuncreti chì avemu ottenutu.

Avemu personalmente sperimentatu i benefici di stu cambiamentu di mentalità in i prucessi di risponde à i nostri bisogni di difesa in parechji spazii in pocu tempu. Per esempiu, mentre solu 2002 cumpagnie operavanu in l'industria di difesa in u 56, oghje stu numeru hà più di 2 mila. U numaru di prughjetti, chì era 62, superava 750. Mentre chì i prughjetti di difesa cù un budgetu tutale di 5,5 miliardi di dollari sò stati realizati, oghje sta cifra hà più di 60 miliardi di dollari. Quandu includemu i prughjetti in u prucessu di licitazione, u nostru budgetu righjunghji 75 miliardi di dollari. Avemu ghjuntu à i ghjorni quandu avemu vistu chì u budgetu attribuitu à a ricerca è u sviluppu in l'industria di difesa hè aumentatu da 49 milioni di dollari annu à 1,5 miliardi di dollari. "Laudatu sia à Diu".

Dichjarà chì anu vistu una stampa fiera, in particulare in u campu di l'esportazioni, u nostru presidente Erdoğan hà dettu:

"Sapete ciò chì hè accadutu l'annu passatu à e nostre esportazioni di difesa, chì eranu solu 20 milioni di dollari 248 anni fà? Avemu battutu un record cù 4 miliardi 400 milioni di dollari. Mentre avemu avutu 5 cumpagnie in u listinu di e prime 6 cumpagnie di difesa di u mondu 100-2 anni fà, oghje simu rapprisintati da cumpagnie 7 in a stessa lista. Semu trà i primi paesi 3-4 in u mondu in a produzzione di UAV, UCAV è attaccà i veiculi aerei senza pilota. Malgradu i sforzi di smear di certi tecnulugichi, persone senza cura trà noi, i nostri veiculi aerei senza pilotu di attaccu armati è senza armati sò seguiti cù invidia in u mondu sanu.

Da a vittoria di Karabakh à a Libia, da a lotta contru u terrurismu à l'operazioni puntuali, i UAV turchi cambianu i metudi di guerra in u mondu cù i so successi. Oghje, i nostri veiculi aerei armati è offensivi senza pilota, inseme cù i nostri obusi di tempesta, sò diventati l'incubo di l'urganisazioni terroriste chì miranu à u nostru paese, soprattuttu da fora di e nostre fruntiere. Durante e nostre operazioni siriane, avemu osservatu personalmente quantu impurtanti è critichi anu ghjucatu queste duie capacità. "Cù l'entrata di i nostri obusi di tempesta di nova generazione in l'inventariu, speremu di rinfurzà è rinfurzà stu putere cù questi nostri opere giganti".

Dichjarà chì sò decisi à fà u 100, u 2023 anniversariu di a Republica, un puntu di svolta in l'industria di difesa è in altri campi, u nostru presidente Erdoğan hà dichjaratu chì u 2023 serà un annu pienu di bona nutizia, cù sviluppi assai impurtanti chì vi rende fieru tutti da sette à settanta.

U presidente Erdoğan hà dettu: "Purgheremu i nostri aerei di cummattimentu naziunale fora di l'hangar è mustramu à u mondu sanu. U nostru aereo di furmazione è di attaccu ligeru, HÜRJET, farà u so primu volu. Testi di manuvra di volu è integrazioni di munizioni di u nostru aviò da guerra senza pilota Bayraktar KIZILELMA seranu realizati. Mettimu in serviziu ANADOLU, chì serà a prima nave UAV in u mondu quist'annu. Bayraktar TB3 SİHA, chì avemu da implementà à a nave ANADOLU, farà u so primu volu. U nostru Cumandamentu Generale di Gendarmeria cumincià à aduprà u nostru elicotteru originale GÖKBEY. U nostru elicotteru ATAK-11, chì pesa 2 tunnillati, farà u so primu volu. Lanceremu u Satellitu d'Osservazione di a Terra İMECE è u Satellitu Cube KILIÇSAT, chì cuglierà l'infurmazioni di u locu è di a strada di e navi, in u spaziu. "Spergu, a nave di cummattimentu di supportu marittimu DERYA, a prima di e nostre fregate di classe I, Istanbul, è u primu di i nostri novi sottumarini, PİRİREİS, entreranu in l'inventariu quist'annu". disse.

In listessu modu, u presidente Erdoğan hà nutatu chì questu serà un annu in quale i sistemi di difesa aerea è missile seranu visti avè ghjuntu à un certu stadiu, è hà dettu chì u sistema di difesa aerea è missile à longu andà SİPER serà messu in serviziu.

Ricordendu chì e prime spedizioni di missili intra-visuali BOZDOĞAN è GÖKDOĞAN oltre-visivi seranu fatte, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì u sistema di difesa aerea stretta GÖKDENİZ cumincià à esse integratu in i navi.

U presidente Erdoğan hà cunclusu e so parolle cusì:

"U turbo jet engine sviluppatu per i missili SOM è ATMACA serà furnitu à i so utilizatori. Puderemu l'aviò Şimşek Hedef in usu postu chì hè statu cunvertitu in un missile di crociera. Cumpiteremu l'integrazione di a guerra elettronica lucale-naziunale è i codici di supportu elettronicu in F-16. Cunsegnaremu u sistema di radar d'allerta anticipata ERALP. AESA, integreremu u so radar in AKINCI TİHA è F-16. Cuminceremu a consegna di u Veiculu Armored Amphibious Assault Vehicle ZAHA è di i veiculi blindati Vuran alimentati in casa. In più di tutti questi, faremu l'iniziu, u cumpletu è a consegna di parechji altri prughjetti, grandi è chjuchi.

Continueremu l'annu 2023, chì avemu principiatu cù a cerimonia di consegna di l'obusi di tempesta di nova generazione, cù una nova bona nova chì daremu à a nostra nazione in u campu di difesa. Pregu chì Diu benedica a nostra strada è a fortuna, è speru chì i vostri colpi seranu 100 per centu precisi cù a nova generazione di timpeste. È dicu chì deve dà paura à i nemici è cunfidenza à l'amichi. Spergu chì i nostri 6 obusi di tempesta di nova generazione seranu benefizii à e nostre forze armate eroiche. "In nome di mè stessu è di a mo nazione, vogliu ringrazià à voi, i mo fratelli è soru, chì anu travagliatu cù amore, sincerità è determinazione per realizà queste spedizioni malgradu tutti i tentativi di impediscenu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*