Quale hè Jehan Barbur, da induve hè è quanti anni hà? Canzoni di Jehan Barbur

Quale hè Jehan Barbur Da induve hè è quanti anni hà Jehan Barbur Songs
Quale hè Jehan Barbur, da induve hè è quanti anni hà Jehan Barbur Songs

Jehan Istiklal Barbur (natu u 12 d'aprile 1980; Beirut, Libanu) hè un cantautore turcu di origine araba cristiana. L'artista, chì si trasferì in Istanbul da Ankara per inizià a so carriera musicale prufessiunale in u 2002, hà participatu prima in diversi gruppi cum'è vocalista cù repertorii pop è jazz. Cù a riferenza di Bülent Ortaçgil, hà firmatu cù Ada Music. In u 2009, u so primu album di studiu, Wake Up, hè stata liberata. In u 2010, hà cuntinuatu a so carriera musicale cù u so second album Hayat. Hà publicatu l'album Sarı in 2012, While You Never Have Anymore in 2014, è Evim Neresi in 2017. In u 2018, u maxi single "Kuzgunu Uçmak" hè statu liberatu, in u 2019 u singulu "Aghju paura di dì" è in u 2019 u single "İki Keklik" hè statu liberatu. Hà arregistratu un totale di 7 album è assai singuli.

Jehan Barbur, chì a so famiglia vive in Iskenderun, hè natu in Beirut per via di l'opinione di a so mamma chì e cundizioni mediche eranu più favurevuli in Beirut. Riturnendu à Iskenderun, induve passava tutta a so zitiddina subitu dopu à a so nascita, Barbur resideva in Iskenderun finu à a so educazione universitaria in Ankara. Hà avutu un interessu in a musica da a zitiddina. In ogni casu, perchè u so babbu ùn hà micca permessu di u cunservatoriu, si stalla in u Dipartimentu di Cultura è Literatura Americana in l'Università di Bilkent, Faculty of Humanities and Letters, per una borsa di studiu. Duranti i so anni universitarii, era interessatu à u teatru è a musica cum'è dilettante. Hè graduatu in u 2002.

Dopu avè graduatu da l'università, si stalla in Istanbul per passà in a so carriera musicale prufessiunale. Quandu si trasfirìu, ùn avia micca cunniscenza in u mercatu. Si n'andò à i locali di musica live è pruvò à scuntrà musicisti. Dopu una ricerca di dui anni, hà cuminciatu à fà musica in diretta cù una banda. Hà fattu in u stessu locu per quattru anni. Durante u so sughjornu quì, hà creatu una basa di fan di u so propiu. Intantu, hà cuminciatu à scrive lyrics stabilendu un studiu dilettante in a so casa. In seguitu, hà scontru à Bülent Ortaçgil per mezu di un amicu.

Dopu à sente a so demo, Bülent Ortaçgil hà piaciutu e so parolle è hà dettu ch'ellu deve liberà un album. Tuttavia, Jehan Barbur ùn avia micca intenzione di liberà un album prima. Cù l'implicazione di Ortaçgil è u sustegnu di i so amichi musicisti, hà cuminciatu à vede l'avvenimentu di l'album positivamente. Dopu qualchì tempu, Ortaçgil suggerì u nome di Ada Music. Dopu à sei mesi di travagliu di studiu, u so primu album, Uyan, hè stata liberata cù dui mila copie. Dopu chì u so album hè statu liberatu, i so canti cum'è "Gidersen", "Leyla" è "Perchè" sò in cima à i Top 10 charts di certi canali di musica per uni pochi di settimane.

Hà cantatu canzoni per a serie TV Asi è Sır Gibi. Hà cantatu una di e canzone di a serie Night Voices cù Özgür Çevik. Hà scrittu a canzone per a canzone "Șermin", chì hè inclusa in l'album Aşk'ın Halleri di Zuhal Olcay.

Hà cantatu a canzone Dirty Scream, scritta da Cem Karaca è cumposta da Volkan Başaran, chì hè stata inclusa in l'EP Kuzgun'u Flying, cù Can Bonomo, è Onur Mehame hà direttu u video clip.

U 1 di dicembre di u 2019, u 10u Concertu di l'Annu di l'Arte hè statu tenutu à u Centru Culturale Beşiktaş à u benefiziu di a Fundazione di Ghjurnalismu Investigativu Uğur Mumcu. Ancu s'ellu era u 17u anniversariu di u so debut, hè statu celebratu cum'è u cuncertu di u 10u anniversariu per a basa di a data di liberazione di u so primu album. Onur Mehame hà direttu e registrazioni di cuncerti. U cuncertu era accumpagnatu da nomi cum'è Zuhal Olcay, Bülent Ortaçgil, Cahit Berkay, Gürol Ağırbaş, Birsen Tezer, Ceylan Ertem, Emre Kınay, Cem Adrian, Derya Köroğlu, Tuna Kiremitçi. U puliticu Güldal Mumcu, u scultore Zeynep Homan è u scrittore Mine Söğüt anu pigliatu ancu a scena cum'è parlanti.

Albums

  • Svegliati (2009)
  • liviu (2010)
  • gianna (2012)
  • Quandu ùn site mai quì (2014)
  • Induve hè a mo casa (2017)
  • Aghju paura di dì (2019)
EP
  • Flying the Raven (2018)
singles
  • "Date u tempu" (2014)
  • "Due pernici" (2019)
  • "Scusate" (2019)
  • "No / Ùn pudia micca avè abbastanza" (2020)
  • "The Rite" (cù Korhan Futacı) (2020)
  • "Crime" (2021)
  • "Chì hè accadutu" (2021)
  • "Ci sò cose boni" (2022)
  • "Pazienza" (Respect Album: Bergen) (2022)
  • "Sunny Garden" (cù Mehmet Güreli) (2022)
  • "The Foreigner" (cù Erkan Oğur è Alp Ersönmez) (2022)
  • "Autumn Winds" (cù Ceylan Ertem) (A senti ?) (2022)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*