Suggerimenti per risolve i prublemi di u sonnu

Suggerimenti per risolve i prublemi di u sonnu
Suggerimenti per risolve i prublemi di u sonnu

Memorial Kayseri Hospital, Dipartimentu di Neurologia Prof. Dr. Nergiz Hüseyinoğlu hà datu infurmazioni nantu à u sonnu è hà fattu suggerimenti.

U sonnu hè un prucessu di riposu è riparà per i cose viventi. Quandu a ghjente dorme regularmente, ci sò riparazioni è cambiamenti in l'urganizazione di u corpu in u sistema cardiovascular, respiratorju, nervoso, endocrini, gastrointestinali è immune. Dr. Nergiz Hüseyinoğlu hà dettu: "Tutti i centri di u cervellu impegnanu un certu travagliu impurtante in questu prucessu. E regioni di u cervellu chì regulanu a vigilia è u sonnu determinanu a transizione à u sonnu, a durata è e fasi di u sonnu, è u tempu di veglia facendu una transizione equilibrata l'una à l'altru durante u sonnu sano. Duranti u periodu NREM di u sonnu, a rilassazione di u musculu di u cori, a diminuzione di a pressione sanguigna, a freccia respiratoria è a rata metabolica. Hè cunnisciutu chì ci hè una cumunicazione mutuale è interaczione trà u cervellu è u sistema immune durante u prucessu di u sonnu. Certi cambiamenti accadenu in u sistema endocrinu durante u sonnu. Mentre chì l'hormone di crescita è a secrezione di prolactin aumentanu durante u sonnu normale, a secrezione di l'hormone stimulanti di a tiroide diminuisce. Per quessa, hè ricumandemu chì e mamma chì allattanu fate attente à u so sonnu è dorme abbastanza per avè una secrezione di latte abbastanza. disse.

Quante ore di sonnu deve esse valutate individualmente. Ùn ci hè micca limiti definiti per tutte l'età in questu sensu. Certi pirsuni si sentenu riposati è energici quandu dormenu è si sveglianu per 5-6 ore à ghjornu, mentri àutri dicenu chì riposanu assai bè dopu à 9-10 ore di sonnu. Dr. Nergiz Hüseyinoğlu hà dettu: "In generale, i zitelli sottu à l'età di 1 dorme una media di 10-16 ore à ghjornu, mentre chì i zitelli adulescenti sò previsti di dorme 8-12 ore. A durata di u sonnu di l'adulti varieghja trà circa 6-9 ore. Quandu avemu invechjatu, a durata di u sonnu diminuisce è u sonnu diventa più superficial. L'individui sani sò generalmente svegliati 1-2 volte à notte è dorme in blocchi. Ci sò certe tappe di u sonnu di notte è queste tappe mostranu una transizione successiva à l'altri. L'interruzzioni frequenti di u sonnu di notte pò causà disturbazione di questa architettura di u sonnu. E persone chì u so sonnu hè interrottu di notte diventanu stanchi, irritabili durante u ghjornu, è sperienze una mancanza d'attenzione è cuncentrazione. In particulare, e persone chì travaglianu in turni spessu soffrenu di mancanza d'attenzione, sonnolenza eccessiva, è un rendimentu fisicu è mentale poveru perchè stanu svegliu durante l'ore di dorme normale per via di a so professione. L'insomnia hè 1,5 volte più cumuna in e donne chì in l'omi. In particulare in e donne postmenopausal, l'insomnia hè più cumuna per via di sudori di notte è vampate. disse.

Dormir menu di u necessariu pruvuca certi prublemi altri chè e malatie croniche, cum'è insomnia, travagliu a turni, mal di testa, fatigue, malessere, diminuzione di l'energia è di a motivazione, labilità di l'umore, a pussibilità di sbaglià mentre guidà in u trafficu, diminuite u rendiment di a scola, occupational Dichjarà chì ci sò prublemi cum'è una diminuzione di u funziunamentu, Prof. Dr. Nergiz Hüseyinoğlu hà continuatu cusì:

"In più, troppu sonnu o sonnolenza eccessiva hè una cundizione assai sottovalutata. Stu prublema pò esse un signu di un altru prublema sottostante è di e malatie chì ponenu a vita. Hè a manifestazione di u ghjornu di e malatie cum'è l'apnea obstructive di u sonnu, a narcolepsia è u disordine di u muvimentu di u sonnu. Inoltre, sintomi cum'è a sonnolenza eccessiva è dorme assai durante u ghjornu sò veduti in a depressione, a dimenzja, u core, a diabetes è e malatie pulmonari. Hè aspettatu chì ci sentimu riposati è energici dopu un sonnu di qualità. Evidenza di ùn avè micca dorme una bona notte sò a fatigue, a debule, a diminuzione di u travagliu è u rendiment di a scola, i cambiamenti d'umore è u disordine di u focu dopu u svegliu.

Ci hè un ligame regulatore reciprocu trà u sonnu è u sistema immune. Hè cunnisciutu chì u sistema immune di i pazienti chì anu un sonnu di qualità hè riparatu durante u sonnu. Dichjarà chì hà bisognu di dorme abbastanza per superà facilmente e malatie, u Prof. Dr. Nergiz Hüseyinoğlu hà dettu: "Per d 'altra banda, e persone chì sperimentanu a privazione cronica di u sonnu ponu malati più facilmente. Studi scientifichi anu dimustratu chì durante a privazione di u sonnu, certi valori di u sistema immune sò suppressi è alcuni sò attivati. U sistema immune hà ancu un effettu regulatori nantu à u sonnu. L'aumentu di certi molécule, cum'è citochine, deteriora a qualità di u sonnu è l'architettura. Quandu hè evaluatu à a luce di dati scientifichi, hè vistu chì u sonnu adattatu è di qualità hè necessariu per u sistema immune per travaglià bè. disse.

à l'insomnia; Dichjarà chì u rumore, u calore è a luce di l'ambiente, l'età, l'addiction di sustanza o di droghe è e malatie respiratorii è di u cori, u sindromu di e gambe inquiete, l'apnea di u sonnu è a cattiva igiene di u sonnu sò i causi, Prof. Dr. Nergiz Hüseyinoğlu hà fattu i seguenti suggerimenti:

  • Prima di tuttu, l'igiene di u sonnu deve esse riveduta è corretta. I sperti anu da esse infurmati nantu à l'igiene di u sonnu è deve esse destinatu à a persona per acquistà abitudini di sonnu più curretti è sani.
  • Quelli chì anu prublemi di u sonnu deve esse cunsigliatu per andà in lettu à a listessa ora ogni notte, s'arrizzò à a listessa ora ogni matina, è evite a siesta di ghjornu.
  • Hè impurtante di organizà u sonu, a luce è u calore in a stanza.
  • E bevande caffeinate ùn deve esse cunsumate almenu 6 ore prima di dorme, è i pasti ùn deve esse manghjatu vicinu à l'ora di dorme.
  • L'alcohol è u tabacco ùn deve esse usatu prima di dorme
  • L'attività fisica intensa è strenuous deve esse evitata finu à 3-4 ore prima di dorme.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*