Turchia è Antalya per ghjunghje à a cima di u mondu in u turismu in bicicletta

Turchia è Antalya seranu à a cima di u mondu in u Turismu Ciclista
Turchia è Antalya per ghjunghje à a cima di u mondu in u turismu in bicicletta

28 gare ciclistiche internaziunali seranu tenute in u scopu di a Serie di Corsi Invernali di Turchia, chì si svolgerà in u calendariu di l'Unione Ciclistica Mondiale (UCI) è inizierà u 23 di ghjennaghju. In u scopu di a serie, 76 atleti da 1260 squadre straniere è 4 atleti turchi da 63 squadre turche cumpeteranu. 1323 atleti seranu allughjati in 24 Bicycle Friendly Hotels, guidati da Mehmet Nuri Ersoy, u Ministru di Cultura è Turismu. Turkey 2023 Winter Races Series hè ancu di grande impurtanza per i squadre mundiali prufessiunali, postu chì dà punti UCI è Olimpichi.

E squadre chì si preparanu per a stagione campendu in Antalya trà u 15.12.2022 è u 10.04.2023 cumpeteranu in e corse in i centri turistici di Antalya Kemer, Antalya, Kundu, Belek, Side è Alanya. A maiò parte di sti squadre pensanu à vene in Turchia per campi d'altitudine, in particulare in Kayseri-Erciyes, durante u periodu di l'estiu.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u presidente di l'Associazione Turistica Ciclista Recep Şamil Yaşacan hà dettu chì a stagione invernale 2023 serà u periodu in quale sò organizate a maiò parte di l'urganisazioni di bicicletta. Dichjarà chì a Serie Turchia di Corsi Invernali serà a più grande serie internaziunale di corse di bicicletta, Yaşacan hà dettu: "L'atleti chì participeranu à l'Olimpiadi venenu in u nostru paese è participà à queste corse è fà e so preparazioni durante u periodu di campu di 5 mesi".

Dichjarà chì u cliente di u turismu in bicicletta hè più qualificatu è qualificatu chè u cliente di golf, Yaşacan hà dettu: "U nostru scopu hè di attirà l'attenzione à u nostru paese cù questa serie di corse è di assicurà chì u nostru paese riceve una parte di questa torta di qualità superiore. è i clienti qualificati furniti da u turismu in bicicletta. Antalya hè una regione pilotu per noi. Partendu da quì, vulemu espansione a nostra urganizazione in 7 regioni di Turchia. Avemu a capacità d'urganizà questi avvenimenti sia in l'estate sia in l'inguernu è portà clienti di qualità è qualificati à u paese. I clienti in bicicletta venenu à a storia, a gastronomia, a cultura è a salute. Avemu bisognu di purtà questi clienti à u nostru paese attraversu tali cuncorsi ".

Dicendu: "Queste urganisazioni continueranu", disse Yaşacan, "U turismu di bicicletta righjunghjerà un voluminu cummerciale di 2023 miliardi di dollari in 85 in Europa. Ci hè parechje cose chì avemu bisognu di fà cum'è un paese per piglià una parte seria di sta torta. Per chì l'atleti ponu stà cunfortu cù u so equipamentu, l'alberghi in ogni regione di u paese anu da ottene u certificatu di a Bicycle Friendly Accommodation Facility. Tutte l'istituzioni di u nostru statu, cumpresi l'autostrade, anu bisognu di attirà l'attenzione nantu à questu prublema in tutte e pruvince, distretti, cità è paesi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*