Firme cinesi nantu à u 2022 per centu di e navi custruite in 47

Per centu di i Navi Custruiti in Turchia anu Signature Genie
Firme cinesi nantu à u 2022 per centu di e navi custruite in 47

Sicondu i dati ufficiali, à a fine di u 2022, l'industria navale cinese hà cuntinuatu à esse in u cima di u ranking mundiale, cù a più grande parte in quantu à a produzzione è à l'ordine ricevuti.

A China National Shipbuilding Industry Association hà annunziatu chì a pruduzzione in i cantieri navali di u paese hà righjuntu 37,86 milioni di tunnellate in l'annu passatu, chì rapprisentanu u 47,3 per centu di a produzzione tutale di u mondu.

In quantu à i novi ordini, un altru indicatore impurtante di l'industria navale; Questi ghjunghjeranu à 2022 milioni di tunnellate in 45,52, guadagnendu una parte di 55,2 per centu in u mercatu globale. U tunnellu di l'ordine pendenti di u settore era di 105,57 milioni di tunnellate, chì currisponde à un aumentu di 10,2 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Questu currisponde à u 49 per centu di u mercatu mundiale.

Per d 'altra banda, in linea cù a pusizione di punta di l'industria navale cinese, in u cuntestu di a classificazione fatta à a luce di l'indicatori di l'affari sopra citati, sei di i primi dieci cantieri navali / cantieri navali in u mondu sò cumpagnie di custruzzioni navali chinesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*