"Centru di Alloghju Tempiuraniu" hè apertu à a Greater Istanbul Bus Station

U "Centru di Alloghju Tempiuraniu" hè statu apertu à a Grande stazione di autobus di Istanbul
"Centru di Alloghju Tempiuraniu" hè apertu à a Greater Istanbul Bus Station

İBB hà apertu un "Centru di Alloghju Temporaneo" in a Greater Istanbul Bus Terminal cum'è parte di a campagna "IMM By Your Side". U centru, chì hà a capacità di accoglie 46 adulti è 8 zitelli, furnisce servizii in 19 unità diverse da a cafeteria à a lavanderia, da a sala di sustegnu psicologicu à u barbiere. IMM President, chì hà fattu esami in u centru Ekrem İmamoğlusparte l'infurmazioni chì anu da aumentà u numeru di spazii simili. İmamoğlu hà dettu: "Sustemu migliaia di i nostri citadini chì campanu in e strade in cundizioni d'inguernu freti. Chì tutti i nostri citadini in Istanbul sentenu; Qualunque sia u sughjettu, a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè cun ellu in tempi difficili ".

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà apertu un "Centru di Alloghju Temporaneo" à a Great Istanbul Bus Terminal in Bayrampasa, cum'è parte di a campagna "IMM Standing by IMM in Time of Troubles". U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu esami in u centru, chì serve à i passageri di l'autobus intercity è i citadini chì vivenu in a strada, facendu viaghji ritardati per via di e strade chjuse in Anatolia durante i mesi d'invernu. İmamoğlu hà ancu fattu e so valutazioni nantu à a zona messa in serviziu in a cafeteria di u centru.

"CIRUGIAmu à STABILIRE UN MECANISMU SOSTENIBILE È SIGNIFICATU"

U "Centru di Alloghju Tempiuraniu" hè statu apertu à a Grande stazione di autobus di Istanbul

"Per i citadini senza casa di a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul; Avemu visitatu una zona induve sò ospitati, manghjatu i so pranzi, stà cum'è ospiti è passanu u tempu ", disse İmamoğlu. Supportemu migliaia di i nostri citadini chì campanu in e strade in cundizioni d'invernu friddi. Semu in i nostri lochi. Calchì volta ùn hè micca abbastanza, li trasfirìmu à diversi alberghi. Stamu quì. Di sicuru, altre istituzioni di u nostru statu furnisce ancu un sustegnu per l'alloghju. Ma hè preziosu per noi di stabilisce un mecanismu sustenibile è significativu chì ottene risultati. Hè esattamente ciò chì facemu quì. Creemu un tali centru ".

"A MANU DI STATU hè CALDA"

U "Centru di Alloghju Tempiuraniu" hè statu apertu à a Grande stazione di autobus di Istanbul

Esprimendu chì hà ancu direttu parechji citadini chì hà scontru durante i studii di campu in tali spazii, İmamoğlu hà dettu:

"Parlanu ancu di ciò chì anu passatu è ciò chì volenu. Allora dicu, unu; Quandu vene quì, qualcunu l'ascolterà prima. Due; Vole stà ? Starà. Tre; viderà i vostri bisogni. Rasatura, grooming è cusì. quattru; Certi prublemi di salute seranu esaminati. Seranu rivisioni. Se ci hè qualcosa urgente, serà trasferitu à un altru locu. Ma s'ellu ci hè una cundizione chì pò esse riposata è risolta in certi cundizioni, serà cura. A parte di questu, u quintu; S'è u nostru citadinu chì vene quì vole andà in u so paese, s'ellu ci vole à andà in a so cità nativa, s'ellu hè dispiratu, u sustenemu fermamente finanziariamente. U cuncettu di "Municipalità Metropolitana d'Istanbul hè vicinu à voi in tempi di difficultà" chì aghju citatu quì deve esse ghjustu. Manderemu u nostru citadinu in u so paese. Avemu ancu una stazione di autobus cun noi. Manderemu cù a nostra stazione di autobus. S'ellu ùn hà micca robba; u so mantellu, i so pantaloni, i so scarpi; certi bisogni, avemu da scuntrà. A manu di u statu hè calda. U locu di u statu hè a casa. Faremu u nostru megliu per riflette stu sintimu, per i nostri citadini chì campanu in carrughju. Sò solu elli? No. Vecu un gran numaru di rifuggiati è di asile chì campanu in a strada. Li mustraremu a stessa cura è calore quì. Avemu a cura di elli ".

"A SOLIDARITÀ CU U GOVERNAMENTE LOCAL PORTA SOLUZIONE RAPIDA"

U "Centru di Alloghju Tempurariu" hè statu apertu à a Grand Istanbul Bus Station

Enfatizendu chì ci sò alcune opportunità offerte da u statu à e persone in questu scopu, İmamoğlu hà dettu: "Sfurtunatamente, u prublema di i richiedenti d'asile di rifuggiati hè gestitu solu da l'amministrazione centrale. Ùn avemu nè u budgetu nè l'autorità in questu tema. Vuliu chì era. Aghju dichjaratu in parechji posti chì una suluzione più veloce pò esse truvata quandu sò in sulidarità cù u guvernu lucale. Ma questu hè a scelta di u guvernu attuale. Se ci hè una tale situazione allora, i nostri citadini seranu curati di novu, i so bisogni seranu soddisfatti è seranu trasferiti à l'istituzione pertinente o seranu dumandati supportu, dopu a permanenza quì ", disse.

"U NÚMERU DI CENTRI SIMILI AUMENTA"

U "Centru di Alloghju Tempurariu" hè statu apertu à a Grand Istanbul Bus Station

Enfatizendu chì anu u scopu di aumentà u numeru di centri simili, İmamoğlu hà dettu: "Aghju datu un'altra struzzione. In particulare in certi lochi; Per esempiu, hè necessariu di stabilisce un centru chì mantene solu a logistica è u dialogu, basta chì si trova intornu à Taksim, per esempiu a regione Aksaray, è unu in u latu Anatolian. In altri palori, hè vinutu, parlava, divintatu un locu di trasferimentu, alcuni di i so bisogni sò stati scontri prestu. Forse alcune prove sò state fatte. In altre parolle, ùn dicerà micca: "Induve andaraghju, chì possu fà". I capi di quelli quartieri a saperanu questu, i nostri capi di u distrittu a sapanu questu, i partiti pulitichi a sapanu questu, l'istituzioni è l'urganisazioni u sapanu ancu; Puderà mandà lu "à l'indirizzu ghjustu quì". Dunque, andemu à riparà rapidamente un layout di campu disordinatu. Mubilizzeremu dinò rapidamente sti spazii logistichi. Avemu lochi. Pensu chì pudemu finisce questu solu cù un arrangiamentu ordinatu è urdinatu di l'area è l'assignazione di i nostri amici sperimentati è esperti. Hè preziosa per noi chì stu centru è altri centri chì sò aperti avà sò pronti per l'invernu à questa maturità. Dicemu chì tutti i nostri citadini in Istanbul anu da sente; Qualunque sia u sughjettu, a Municipalità Metropolitana d'Istanbul ferma in un momentu difficiule ".

CAPACITÀ HOSPITALE DI 46 ADULTI È 8 FIGLI

U "Centru di Alloghju Tempurariu" hè statu apertu à a Grand Istanbul Bus Station

IMM Temporary Accommodation Center servirà cù 1000 metri quadrati di usu è 500 metri quadrati di zona di giardinu. In u centru; Ci hè un totale di 6 unità diverse, cumprese 2 letti a castello, 2 camere di famiglia, 80 spazii di socializazione, una caffetteria per 2 persone, un uffiziu di serviziu, una sala di sustegnu psicologicu, una sala di attività per i zitelli, una lavanderia, un barbiere è 19. vestiti di u persunale è magazzini. U centru, chì hà a capacità di accoglie 46 adulti è 8 zitelli, furnisce servizii d'imbarcu in u scopu di i servizii d'inguernu, è servizii di refuggiu pruvisoriu in altri tempi di u ghjornu. U lavatu, l'asciugatura è a stiratura di a robba, a biancheria di lettu è i tovaglioli di i citadini seranu furniti cù u serviziu di lavanderia à l'intervalli di tempu specificati, è a nova robba serà data à quelli chì anu bisognu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*