U Ministru Varank diventa un Bring Courier à a vigilia di l'annu novu

U travagliu di l'annu novu in moto da u Ministru Varank
A vigilia di l'annu in moto da u Ministru Varank

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà intrutu in l'annu novu cù i corrieri chì travaglianu in cundizioni difficili in Ankara. Si mette u so cascu, si mette u so vestitu di curriere è esce per a distribuzione nantu à a so moto. U Ministru Varank divintò u missaghju di Getir, chì hè unu di i primi Turcorni di Turchia cù l'investimentu chì hà ricevutu da l'esteru.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà visitatu u centru di distribuzione induve i moto-couriers chì entranu in l'annu novu travagliendu inseme. U Ministru Varank, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à u travagliu fattu, hà dettu chì vulia esce cù i moto-couriers. Varank, chì s'hè registratu cù l'applicazione di ordine in linea, hè statu vistu cum'è un "curriere" in l'applicazione. U primu ordine hè vinutu da un dormitoriu studiente.

Ebru Partı, un studiente di 3u annu chì studia à u Dipartimentu di l'Ecunumia di l'Università di Scienze Sociali di Ankara, si n'andò à l'Istituzione di Creditu è ​​Ostelli (KYK) Şerife Bacı Girls' Dormitory in Altındağ è hà consegnatu u gelato, patatine fritte è bevande chì hà urdinatu à tempu.

ERANTU SURPRISE DI VEDE VARANK

U Ministru Varank hà dichjaratu ch'ellu hà intrutu in l'annu novu cù i currieri à u studiente chì ùn l'hà micca cunnisciutu, è hà dettu chì era u Ministru di l'Industria è Tecnulugia. U partitu hà dumandatu à u Ministru Varank, "Davvero?" Ùn pudia ammuccià a so sorpresa.

TOGG DAI UNA TABELLA

U Ministru Varank hà prisentatu a pittura à a stanza induve stava u studiente, cummemorandu a rimuzione di Car Togg di Turchia da a linea di produzzione di massa. Varank hà ancu datu pacchetti di publicazioni scientifiche è culturali di TUBITAK, riviste è libri à i compagni di stanza cù quale stava a ghjovana.

ORDINI GRATUITI

U Ministru Varank hà dettu ch'ellu hà scontru cù i gestori di Getir è hà dettu chì questi ordini ùn saranu micca incaricati è u pagamentu serà rimbursatu, "Avete un bonu annu, salutate i vostri amichi". disse. Amparate chì u dormitoriu hà una capacità di studienti 570, Varank hà ancu desideratu à u persunale di u dormitoriu un bon annu.

"Spergu chì vi daranu una bona stella"

Varank, chì hà mandatu l'ordine, hà vistu a so stampa cum'è un corriere in l'applicazione Getir è hà dettu: "Spergu chì dà boni stelle. Ùn avemu micca avutu ancu soldi ". hà fattu ride à tutti. Dopu un pocu tempu, u Ministru Varank, chì hà parlatu cù u studiente per u telefunu, hà dettu: "Se site cuntentu di l'ordine, dà una stella".

L'ARIA FRA, NON FACILE

Varank abbandunò u dormitoriu è si trasferì à u centru di distribuzione di Getir in Etlik. Tuncay Tütek, Co-Fundatore di Bring to Varank, è altri ufficiali l'accumpagnavanu. Varank, in a so dichjarazione quì, hà dettu: "Ùn hè micca un travagliu faciule. Per una volta hè fretu. Avemu vistu quantu dura i nostri amichi si mettenu. Pensu chì avemu satisfatu u cliente. Perchè avemu datu i prudutti gratuitamente. Accordu cù u capu. Ùn piglieria micca soldi. Avemu purtatu ancu rigali. Danu 5 stelle nantu à a nostra prima consegna, pensu chì avemu fattu un bonu travagliu ". disse.

VOLEMU ESSERE CUSCIENTI

Cù currieri à u centru sohbet Ascoltendu i so desideri, Varank hà fattu e seguenti valutazioni: "Avemu vulsutu passà a vigilia di l'annu novu cun elli per sensibilizà nantu à ciò chì i nostri amici di curieri passanu, è dumandà à i so ricordi. Hè stata una sperienza diversa ancu per noi.

TRAVAILU SENZA NEVE-WINTER

I nostri amici di curieri travaglianu duramente per chì i nostri citadini ponu riceve i so prudutti in modu sicuru in e so case, senza veramente dì neve è invernu. I so desideri venenu di tantu in tantu. Diverse cumpagnie anu diverse applicazioni. Cum'è u guvernu, avemu sempre un agenda cumpletu quandu parlemu di i nostri amici di corriere è ciò chì pudemu fà per fà a so vita più faciule.

I SFORZI CONTINUARÀ IN 2023

2022 ùn hè micca statu un annu faciule. In un momentu quandu avemu dettu chì avemu liberatu da a pandemia, una crisa energetica hè scoppiata in u mondu, chì hà iniziatu cù a guerra Russia-Ucraina. L'effetti ecunomichi di questu scuzzulate u mondu sanu. Ancu in questu spaziu, avemu pruvatu finu à avà à fà tuttu ciò chì pudemu per i nostri citadini à redditu fissu per piglià i passi necessarii in quantu à u salariu minimu o in a lotta contru l'inflazione. Spergu chì continueremu in 2023.

bon annu

Spergu chì u 2023 serà un annu pacificu è felice. Vogliu un bon annu novu à tutti i nostri culleghi di travagliu. Siccomu travaglianu di notte è travaglianu di ghjornu senza dì neve o invernu, i nostri citadini ponu guidà una vita assai più còmoda in pace è sicurità. Li ringraziu assai.

U Ministru Varank offri ancu baklava à i currieri Getir in u centru è prisintò diversi rigali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*