U gradu di obesità hè diminuitu in i criteri di eligibilità per a chirurgia

U gradu d'obesità hè diminuitu in i criteri di eligibilità per a chirurgia
U gradu di obesità hè diminuitu in i criteri di eligibilità per a chirurgia

Università Yeditepe Kozyatağı Hospital Specialista in Chirurgia Generale Op. Dr. Cihan Şahan hà datu infurmazioni nantu à a riduzione di u gradu di l'obesità in i criteri di eligibilità per a chirurgia è u trattamentu chirurgicu di l'obesità.

Basgiu. Dr. Cihan Şahan hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u sughjettu:

"A chirurgia era previamente cunsigliata per l'individui cù l'obesità di u 3u gradu, indipendentemente da s'ellu ci era una malatia supplementaria o micca. In questa guida, se l'individui cù l'obesità anu una malatia di l'obesità di u 2u gradu, vale à dì, se u so indice di massa di u corpu hè trà 35-40 kg / m2, a cirurgia hè cunsigliatu senza cercà una malatia supplementaria. A cirurgia hè ancu cunsigliata per l'individui cù e malatie supplementari, in particulare in e malatie croniche cum'è a diabete è l'ipertensione, è in individui cù l'obesità di 1u gradu ". disse.

Rimarchendu chì l'obesità hè aumentata circa 2021 volte in l'ultimi 50 anni, secondu i dati di l'Organizazione Mondiale di a Salute in 3, Specialista in Chirurgia Generale Op. Dr. Cihan Şahan hà dettu: "In questu rapportu, hè dichjaratu chì più di 18 miliardi di adulti di 1,9 anni è più sò in sovrappeso, è più di 650 milioni di questi sò individui cù a malatia di l'obesità. Hè ancu dimustratu chì 5 milioni di zitelli è adulescenti trà l'età di 18-340 sò sovrappesu o obesi, in più, 5 milioni di zitelli sottu à 39 anni sò sovrappesu o obesi.

Sottulineendu chì a causa principale di l'obesità hè l'abitudini alimentari poveri è l'attività fisica insufficiente, Op. Dr. Cihan Şahan hà dettu: "Tuttavia, u puntu chì deve esse cunnisciutu hè chì l'obesità hè una malatia trattabile è prevenibile. Parechji ragiuni ponu esse aghjuntu à i cattivi abitudini alimentarii, induve a ghjente manghja insanità à a ghjovana età, fattori ambientali è certi ragiuni psicologichi entranu ancu in ghjocu. U nostru scopu principale cù u trattamentu di l'obesità hè di fà i nostri pazienti perde u pesu è mantene u pesu à un certu livellu. In questu modu, prevenemu altre cumplicazioni chì ponu sviluppà per l'obesità ". usatu e frasi.

Mencionendu chì l'obesità hè un prublema di salute publica è chì hè necessariu di piglià precauzioni prima, Op. Dr. Shahan hà dettu:

"U trattamentu necessariu da e persone cù l'obesità deve esse trattatu in modu cumpletu è determinatu da una squadra esperta. Quale paziente hà bisognu di trattamentu kirurggicu o endoscopicu è quale pacienza hà bisognu di trattamentu medico deve esse determinatu cù un approcciu multidisciplinariu. In questu cuntestu, hè estremamente impurtante chì a decisione chirurgica hè presa in centri ben equipati cù squadre esperte in u campu di l'obesità è a chirurgia metabolica ".

"E persone chì anu prublemi di pesu sanu veramente chì questu hè un prublema è pruvate metudi diffirenti (dieta è eserciziu, etc.) di a so propria scelta per superà stu prublema. Questi prucessi creanu un effettu à cortu termini è tempuranee ", disse Op. Dr. Cihan Şahan cuntinuò e so parolle cusì:

"Quandu l'effettu desideratu ùn hè micca ottenutu, pò fallu per via di situazioni cum'è a disperazione è a ignuranza. I metudi brevi è tempurane ùn sò micca impurtanti in a lotta contru l'obesità. Hè necessariu di fà piani à longu andà cù cambiamenti di stile di vita, nutrimentu propiu è eserciziu. Pudemu definisce l'obesità clinica cum'è e situazioni in quale l'individui ùn ponu riesce malgradu assai tentativi, vale à dì e situazioni in quale l'individui ùn ponu micca superà l'obesità per sè stessu. In i casi induve l'individui chì anu luttatu cù l'obesità per parechji anni ùn ponu micca successu è ùn ponu micca superà sta situazione per sè stessu, avemu bisognu di sustene i pazienti ".

Rimarchendu chì i centri di l'obesità sò più accessibili è l'individui cù l'obesità s'applicanu à questi centri, una mappa stradale deve esse tracciata dopu una valutazione prufessiunale è un seguimentu cuntinuu di questu deve esse fattu. Dr. Sta situazione, chì definiscemu cum'è "malattia di l'obesità clinica", deve esse valutata assai bè, l'approcciu chirurgicu è medico deve esse determinatu, è in u risultatu, a necessità è l'efficacezza di a cirurgia deve esse spiegata à e persone chì sò decisu di fà cirurgia. . In a malatia di l'obesità clinica, possu dì chì a cirurgia hè u metudu più efficau in e persone cù l'obesità 2nd degree o più altu. disse.

Rimarchendu chì a Federazione Internaziunale di Obesità è Chirurgia Metabolica (IFSO) è a Società Americana di Chirurgia Metabolica è Bariatrica (ASMBS) sò entrati in una nova era in u campu di l'obesità cù a nova guida cumuna publicata in dicembre 2022, Op. Dr. Şahan hà dichjaratu u seguente nantu à u prucessu:

"Evaluemu prima u gradu di obesità in i nostri pazienti chì venenu per u trattamentu di l'obesità. Finu à l'annu passatu, pudemu indicà a cirurgia in i malati cù l'obesità di u 3u gradu, vale à dì cù un indice di massa di u corpu sopra à 40. Tuttavia, in a nova guida publicata da dicembre 2022, a cirurgia hè cunsigliata per e persone cù obesità di 2u gradu, vale à dì cù un indice di massa corporale sopra 35, indipendentemente da u statutu di a malatia supplementu. In ogni casu, cirurgia sò ancu cunsigliati per i pazienti di l'obesità di primu gradu cù una malatia supplementaria, vale à dì cù un indice di massa di corpu trà 30-35. Cù l'annunziu di sta guida, una nova era hè stata entrata in a chirurgia bariatrica ".

Dichjarà chì parechji punti eranu efficaci per piglià una tale decisione è entra in a guida, Op. Dr. Cihan Şahan hà dettu: "I risultati riesciuti ottenuti da a chirurgia di bypass gastricu, chì hè stata applicata da circa 60-70 anni in a chirurgia di l'obesità, è a chirurgia di u stomacu di tubu, chì sò state applicate per l'ultimi 20 anni, sò impurtanti. Siccomu a cirurgia hè diventata u metudu più efficau è sicuru in a prevenzione di l'obesità, chì hè diventata una epidemia in u mondu, pensu chì e linee guida sò state formate per riduce u gradu di l'obesità. Inoltre, u so effettu nantu à a regressione di e malatie croniche hè ancu impurtante. Per esempiu, ci sò studii chì mostranu chì a diabetes regresse da più di u 90 per centu dopu a cirugia bariatrica in i persone cù obesità, in particulare quelli cù diabete non-familiale, è ancu l'usu di droghe hè completamente interdettu.

Enfatizendu chì l'approcciu multidisciplinariu hè assai impurtante in u successu di a chirurgia di l'obesità, l'Università Yeditepe Kozyatağı Hospital General Surgery Specialist Op. Dr. Cihan Şahan hà cunclusu u so discorsu cusì:

"U paziente deve esse evaluatu bè prima di l'operazione è seguitu bè dopu l'operazione. Hè assai impurtante per i pazienti per esse psicologicamente pronti per questi prucessi, per aduttà un novu stilu di vita dopu a cirurgia, è per rispettà i prugrammi di seguitu è ​​i cunsiglii nutrizionali. Cum'è una squadra esperta deve esse, u seguimentu di u paziente in u periodu postoperatoriu ghjoca ancu un rolu impurtante. Avemu sparte tutti sti prucessi cù u paziente prima di l'operazione. Più u paci hè adattatu in u periodu post-operatoriu, u più altu hè a rata di successu, è ferma per parechji anni. Per assicurà sta permanenza, i nostri pazienti sò seguiti da vicinu per 1 annu dopu à l'operazione, è dopu seguita annuali sò fatti è stu periodu di seguitu cuntinueghja finu à 5 anni. Eseguimu tutti i prucessi chì coprenu u periodu pre-operatoriu, chirurgicu è post-operativu travagliendu in squadra cù una squadra esperta è coordinata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*