U numeru di persone chì utilizanu e social media in Turchia hè diminuitu di 2022 milioni in 7

I Social Media persu milioni di utilizatori
I Social Media anu persu 2022 milioni d'utilizatori in 7

U numeru di persone chì utilizanu e plataforme di rete suciale in Turchia hè diminuitu di circa 2022 milioni in 7. Sicondu u rapportu "Ginnaghju 230 Digital World" da We Are Social and Meltwater, chì preparanu rapporti mundiali nantu à u cumpurtamentu online di e persone in 2023 paesi ogni annu, 73,1 per centu di a pupulazione tutale in Turchia usa e social media.

A rata di e persone chì utilizanu e social media in ghjennaghju 2022 era di 80,8 per centu.

Quandu i tassi in quistione sò interpretati in a populazione turca di 85 milioni, currispondenu à circa 7 milioni di persone.

In cunsiquenza, u numeru apprussimativu di l'utilizatori di e social media hè diminuitu da 69 milioni à 62 milioni in l'ultimu annu.

NUMRU DI USERS YOUTUBE PRIMU LOCU

Youtube, hè a piattaforma di e social media chì i Turchi prestanu più attenzione. Cù 57,9 milioni di utilizatori YoutubeHè seguita da Instagram cù 48,65 milioni d'utilizatori.

Facebook hà 32,8 milioni di utilizatori, TikTok 29,86 milioni, Twitter 18,55 milioni, Messenger 15,75 milioni, Snapchat 14,8 milioni è Linkedin 13 milioni.

LINKEDIN È INSTAGRAM AVANTU I PIÙ ALTI PERDI

A più alta perdita d'utilizatori in 2022 hè accaduta nantu à Linkedin. Linkedin, chì hà persu 1 milioni d'utilizatori in l'ultimu annu, hè statu seguitu da Instagram cù una perdita di 4,2 milioni d'utilizatori.

In l'ultimu annu, Facebook 1,6 milioni, Messenger 1 milioni 50 mila, Youtube persu 500 mila utilizatori.

A piattaforma di rete suciale chì hà guadagnatu i più novi utilizatori in 2022 hè TikTok. Tiktok, chì hà guadagnatu 4 milioni 302 mila utilizatori novi, hè stata seguita da Twitter cù 2 milioni 450 novi utilizatori. Un'altra piattaforma suciale chì hà aumentatu u numeru di utilizatori in 2022 hè Snapchat cù 1,9 milioni di novi utilizatori.

A PUBLICIDAD DI E-COMMERCE SI CAMBIA À I MEDIA SOCIALE

Güçlü Kayral, co-fundatore di u primu situ di shopping di Turchia di cash-back, Avantajix.com, hà dichjaratu chì secondu u rapportu, l'utilizatori di l'internet passanu u 39,2 per centu di u so tempu in linea nantu à e plataforme di e social media è hà dettu:

"Ancu se i media suciali perderanu membri in 2022, hè sempre u più grande strumentu per ghjunghje à un publicu assai grande.

Ci sò circa 45 milioni di clienti di e-commerce in Turchia. U scopu hè di ghjunghje à tutti i 8 milioni di persone chì passanu 2 ore à ghjornu in Internet è 52 ore è 62,8 minuti direttamente nantu à e social media. Se tuttu stu publicu hè inclusu in l'ecosistema di e-commerce, u voluminu annuale di e-commerce, chì hè attualmente intornu à 700 miliardi di lire, ghjunghjerà à 1,5 trilioni di lire. L'imprese di e-commerce anu cuminciatu à aduprà sti canali in i so publicità per prufittà di u putere di e social media ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*