Bursa's Gate to the Sea incontra l'estetica di Mudanya

A porta di u mare di Bursa incontra l'estetica di Mudanya
Bursa's Gate to the Sea incontra l'estetica di Mudanya

I marciapiedi pedonali in a strada İpar, una di e strade cù u trafficu di pedoni è di veiculi più trafficati in Mudanya, chì u so asfaltu hè statu rinnuvatu cumplettamente da a Municipalità Metropolitana di Bursa l'annu passatu, sò ancu resi più estetici è sicuri.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì cuntinueghja rapidamente i so sforzi per migliurà e strade esistenti sia in u centru di a cità sia in 17 distretti di Bursa, l'annu passatu hà ripavitu l'asfaltu di Değirmendere Street, Aslanbaba Street, İpar Street è Deniz Street, chì sò a direzzione di arrivu da Yıldız Tepe à u molo BUDO in Mudanya. avia rinnuvatu. Mentre chì e strade di Mudanya sò diventate più còmode per u trafficu di i veiculi cù stu travagliu, a Municipalità Metropolitana hà avà cuminciatu à travaglià per fà queste strade sicure per i pedoni. In u scopu di u travagliu chì hà iniziatu nantu à a strada İpar, i marciapiedi pedonali chì ùn anu micca un certu standard di altezza sò stati smantellati. In u scopu di u travagliu, in quale un totale di 750 metri cubi di scavi, 750 metri cubi di riempimentu è 210 metri cubi di pruduzzione di cimentu seranu realizati, 3 mila metri quadrati di parquet è 2 mila metri di curb seranu pruduciuti. .

Cù stu travagliu, e strade principali di Mudanya, a porta di u mare di Bursa, diventeranu avà più còmode è sicuru per i pedoni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*