U prucessu di l'adolescenza iniziale deve esse gestitu currettamente da a famiglia

U Prucessu di l'Adolescenza Precoce Deve esse Gestionatu Correttamenti da a Famiglia
U prucessu di l'adolescenza iniziale deve esse gestitu currettamente da a famiglia

Üsküdar University NPİSTANBUL Hospital Specialist Psychologist Clinic Dr. Gökçe Vogt hà fattu una valutazione nantu à a prima adolescenza è i prublemi ligati à questu periodu.

Notendu chì u periodu post-zitiddina è pre-adultu hè chjamatu adolescenza, u Dr. Gökçe Vogt hà dettu: "L'adolescenza principia versu l'età di 10 anni in e ragazze è intornu à l'età di 12 in i picciotti. A pubertà include una crescita rapida di l'osse è i musculi, cambiamenti in a forma è a dimensione di u corpu, è u sviluppu di a capacità riproduttiva di u corpu. L'iniziu di a pubertà prima di l'età di 8 anni in i zitelli è 9 anni in i picciotti hè definitu cum'è pubertà precoce. disse.

"Per capisce ciò chì causa a pubertà precoce, serà utile sapè ciò chì provoca l'iniziu di a pubertà", disse Dr. Gökçe Vogt hà dettu chì l'iniziu di a pubertà hè normalment attivatu da l'ipotalamo.

Nutendu chì sta zona di u cervellu signala à a glàndula pituitaria per liberà l'hormone chì stimulanu l'ovarii o testiculi per pruduce l'hormone sessuale, u Dr. Gökçe Vogt hà dettu: "A pubertà prematura hè più comunmente causata da u cervellu chì manda stu signalu prima di ciò chì deve, soprattuttu in e ragazze. Ùn ci hè micca altru prublema medica sottumessu o trigger. Meno frequente, hè duvuta à un prublema più seriu cum'è a pubertà precoce, un tumore o traumu. I prublemi di tiroïde o ovariu ponu ancu innescà a pubertà precoce. In questi casi, ci sò altri sintomi chì spessu indicanu un prublema più seriu ". avvistatu.

Dichjarà chì a pubertà iniziale hè menu cumuni in i picciotti è hè più prubabile di esse assuciatu cù un altru prublema medica, u Dr. Gökçe Vogt hà dettu: "Per circa 5 per centu di l'omi, a cundizione hè ereditaria. Inoltre, a malnutrizione è l'effetti di certi sustanzi chimichi nantu à u sistema hormonal sò trà i fatturi chì affettanu l'età di pubertà. Oghje, l'obesità hè unu di i fatturi impurtanti chì portanu à a pubertà precoce. disse.

"L'effetti negativi di a pubertà precoce sò osservati"

Dichjarà chì a più grande priorità di i zitelli in u periodu pre-adulescente hè di adattà à i so pari, u Dr. Gökçe Vogt hà dichjaratu chì ci sò studii nantu à l'effetti negativi di a pubertà precoce è hà dettu:

"Da stu puntu di vista, esse fisicamente sfarente da i so pari pò influenzà negativamente a so salute mentale. Un studiu di i ghjovani chì anu cuminciatu a pubertà prima di i so cumpagni hà truvatu chì e donne chì entravanu in a pubertà prima eranu in più risicu per parechji prublemi psicosociali, cum'è a depressione, l'usu di sustanzi, è u cumpurtamentu sessuale precoce. In un altru studiu, hè statu revelatu chì e donne è i picciotti chì entranu in a pubertà prima aumentanu i so livelli d'ansietà durante stu prucessu di cambiamentu, cuminciaru à avè una immagine negativa di sè stessu è anu sperimentatu stress in relazioni interpersonali. Inoltre, hè stata assuciata cù i disordini alimentari di l'adulescenti è i disordini di cumportamentu disruptive, in particulare in e ragazze.

"I feedback ricevuti durante stu periodu affettanu"

Nutendu chì quandu i zitelli si sviluppanu prima, a manera ch'elli agiscenu è pensanu micca sempre currisponde à e so imagine, u Dr. Gökçe Vogt hà dettu: "Per questu mutivu, altri zitelli è adulti ponu fà supposizioni erronee nantu à ciò chì ponu fà, in particulare nantu à a so maturità. Sta situazione pò esse particularmente sfida è preoccupante per e ragazze. In questu prucessu di cambiamentu, i zitelli ricevenu feedback nantu à elli da parechje fonti è facenu inferenzi nantu à elli cù tutta questa informazione. Hè quasi impussibile per i genitori di pruvà à cuntrullà tutti questi feedback da u mondu esternu ". disse.

Esprimendu chì u più grande compitu cade nantu à e famiglie durante stu periodu, u Dr. Gökçe Vogt hà dettu: "Per questu mutivu, a cosa più basica per i genitori hè di creà un ambiente di famiglia amante per i so figlioli. Hanu bisognu di dà missaghji chì sò cù i so figlioli è chì li susteneranu. I zitelli cù i genitori di sustegnu avaranu assai menu difficultà in stu prucessu di cambiamentu ". disse.

"U zitellu deve esse dettu chì u cambiamentu chì hà sperimentatu hè normale"

Dichjarà chì a cosa primaria per i genitori di fà hè di dà à i so figlioli una spiegazione simplice è precisa di ciò chì succede, u Dr. Gökçe Vogt hà dettu: "Duveranu informà i so figlioli chì questi cambiamenti sò normali, ma prima di ciò chì duveranu esse, è per quessa duveranu cercà u sustegnu di un duttore. Frasi cum'è "Tutti passanu per a pubertà, u vostru hà cuminciatu prima" ponu aiutà i genitori". hà datu cunsiglii.

Nutendu chì i gradi bassi, i prublemi à a scola, a perdita di interessu in l'attività di ogni ghjornu è l'infelicità ponu esse signali d'avvertimentu per i genitori, Dr. Gökçe Vogt hà cunclusu e so parolle cusì:

"Un altru prublema chì i genitori di i zitelli chì entranu in a pubertà prima duveranu prestà una attenzione particulare hè l'amichi di i so figlioli. I studii amparanu chì l'ambienti suciale di i zitelli chì entranu in a prima adolescenza hè u fattore più grande per dirigellu à cumpurtamenti negativi cum'è l'usu di sustanzi. Infine, per chì i so figlioli anu una maghjina sana di u corpu è una autostima difficiuli, i genitori ùn devenu micca fà cumenti nantu à l'apparenza di u so zitellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*