Regolamentu nantu à l'esportazione è l'importazione di certi chimichi dannosi in a Gazzetta Ufficiale

Regolamentu nantu à l'esportazione è l'importazione di certi chimichi dannosi in a Gazzetta Ufficiale
Regolamentu nantu à l'esportazione è l'importazione di certi chimichi dannosi in a Gazzetta Ufficiale

U Regolamentu nantu à l'esportazione è l'importazione di certi chimichi dannosi, preparatu da u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale d'oghje.

U regulamentu hè statu preparatu per l'implementazione efficace di a "Convenzione di Rotterdam nantu à a Prucedura d'Accettazione cù Avvisu Previa in u Cummerciu Internaziunale di Certi Sustanze Chimiche è Pesticidi Periculi", à quale Turchia hè parte, è per rispettà a regulazione pertinente di l'Europa. Union. In cunseguenza, cù u regulamentu, a prutezzione di a salute umana è di l'ambiente da l'effetti di i sustanzi chimichi dannosi è per questu scopu l'usu di sustanzi chimichi dannosi in una manera amichevule à l'ambiente, facilitendu a spartera d'infurmazioni nantu à e qualità di sti chimichi, rispunsabilità cumuna è cooperazione. trà i partiti di u cuntrattu è altri paesi in i prucessi di decisione naziunali in quantu à l'importazione è l'esportazione. I prucedure è principii in quantu à a prumuzione di

I prudutti chimichi industriali, i prudutti di prutezzione di e piante è i prudutti biocidi, per i quali Turchia hà pigliatu misure di pruibizione / restrizioni à u livellu naziunale, sò ancu listati in u regulamentu, chì delinea ancu l'obligazioni imposti à l'esportatori da u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu.

U sistema di software serà creatu

Un sistema di software serà creatu per a presentazione di notificazioni d'importazione è di esportazione in u scopu di u regulamentu. U sistema cuntene dati basati nantu à i rapporti annuali presentati in quantu à e transazzioni d'importazione è di esportazione di sustanzi chimichi in u scopu di u regulamentu.

U regulamentu obliga ancu à e cumpagnie chì esportanu o impurtanu sustanzi chimichi dannosi à furnisce infurmazioni à u Ministeru in u primu trimestre di ogni annu (finu à u 31 di marzu) nantu à a quantità chì esportanu o importanu. Una lista annuale di ogni chimica esportata da u Ministeru è i nomi di i partiti o di l'altri paesi chì importanu stu chimicu serà preparatu è sta lista serà dispunibule per u publicu nantu à u situ web.

U regulamentu entrerà in vigore dopu à 6 mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*