U scopu di a squadra di handball femminile di Izmir hè i quarti di finale

Scopu di i quarti di finale di a squadra di handball femminile di Izmir
U scopu di a squadra di handball femminile di Izmir hè i quarti di finale

A squadra di handball femminile di i giovani è sportivi di a municipalità metropolitana di Izmir affruntà a squadra israeliana Maccabi Toprakm Ramat Gan in l'ultimi 16 turni di qualificazione di a Cuppa europea di handball femminile EHF. A squadra Izmir cercarà u puntu vantaghju per u tour in u primu partitu in casa soia.

A squadra di handball femminile di a municipalità metropolitana di İzmir cuntinueghja a so corsa in cima in a Super League di handball femminile. A squadra di Izmir hà finitu tutte e so preparazione prima di u primu partitu di l'ultimi 16 turni di qualificazione di a EHF European Women's Handball Cup. U rapprisentante di Izmir, chì hà da ghjucà u so 47esimu ghjocu nantu à u palcuscenicu europeu, affruntà Maccabi Land Ramat Gan da Israele.

A squadra chì hà passatu u turnu serà determinata in a seconda tappa di a partita, chì serà ghjucata u sabbatu u 7 di ghjennaghju à 16:30 à u Celal Atik Sports Hall, chì si terrà in Israele u 14 di ghjennaghju. Les matchs seront dirigés par les arbitres nord-macédoniens Metodija Ilievski-Mihajlo Ilievski YoutubeSerà trasmessu in diretta da (izmirbbsk). In a cuppa, induve 16 squadre cumpetenu, a squadra chì hà vintu u turnu farà u so nome scrittu in i quarti di finale.

"Vulemu stà in l'ultimi 8 in Europa"

L'entrenatore Senar Dayat, chì hà dichjaratu chì si sò preparati assai bè cum'è squadra, hà dettu: "Avemu analizatu bè a squadra israeliana è a nostra squadra hè assai motivata. A nostra prima partita ufficiale dopu a mità di tempu serà cù Maccabi Land da Israele. Avemu ghjucatu dui partiti amichevuli cù a municipalità di Konyaaltı in İzmir. Hè statu un bonu periodu di preparazione per noi. A maiò parte di i ghjucadori di a squadra israeliana sò atleti di origine russa è serba. Vulemu andà à a rivincita cun un puntu di vantaghju vincendu a partita in Izmir. U nostru scopu hè i quarti di finale. Aspittemu chì tutti i fan di handball da Izmir si riuniscenu sabbatu ", disse.

Dichjarà chì sò in una cundizione assai bona cum'è squadra, l'atleta Büşra Işıkhan hà dettu: "Avemu avutu un bonu periodu di preparazione. Serà una partita dura. Vulemu ottene un punteghju vantaghju in u nostru primu partitu in İzmir è avanzà à a prossima volta priservendu stu vantaghju in a seconda tappa ", disse.

U Portugallu hà eliminatu u so avversu

A squadra femminile di handball di u Club di Handball di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà eliminatu l'ADA di Sao Pedro do Sul di u Portugallu in a terza volta di a cuppa quist'annu cù risultati 30-25 è 29-27 è hà avutu u so nome scrittu in l'ultimi 16.

13 anni in cuppe europee

Cumpetizione per a 13a volta in Europa, a squadra di e donne di handball di u Club di Handball di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà ghjucatu per a prima volta in a stagione 1999-2000 in a Copa Federazione Europea di Handball (EHF Cup). E ragazze di İzmir avianu cumpetitu in a Cuppa di a Federazione Europea di Handball quattru volte, a Challenge Cup quattru volte, a Cup Winners Cup duie volte, è a Cuppa Europea di a Federazione Europea di Handball (EHF European Cup). In a stagione 2008-2009, i ghjucadori di handball avianu ghjuntu à a semifinale di a Challenge Cup.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*