I travaglii cuntinueghjanu à u Centru Culturale Polatlı Fatih Sultan Mehmet

U travagliu Cuntinueghja à u Centru Culturale Polatli Fatih Sultan Mehmet
I travaglii cuntinueghjanu à u Centru Culturale Polatlı Fatih Sultan Mehmet

I travaglii di a Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) cuntinueghjanu per a fine di u Centru Culturale Polatlı Fatih Sultan Mehmet.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà pigliatu l'azzione per u Centru Culturale Fatih Sultan Mehmet, a fundazione di u quale hè stata stabilita anni fà da a Municipalità Polatlı è i travaglii di custruzzione sò stati iniziati.

Mentre a custruzzione era à u livellu di 40 per centu, u travagliu hà cuminciatu à compie a facilità, chì hè stata trasferita à ABB cù u protocolu firmatu in 2021. Dopu à a fine di i travaglii realizati da u Dipartimentu di l'Affari Scienti, u centru, chì hà una superficia tutale di 6 mila 600 metri quatratu, accoglierà avvenimenti suciali è culturali in u distrittu.

Centru Culturale Polatli Fatih Sultan Mehmet

A facilità hè prevista per esse cumpletata in 2023. U prughjettu, a custruzzione di u quale hà cuminciatu cù un valore di cuntrattu di 87 milioni 948 mila TL; Hè stata preparata per cuntribuisce à a vita culturale è artistica di tutti i Polatlı, da 7 à 70.

In u prughjettu induve una sala di spettaculu, cunferenza è teatru per 511 persone serà custruitu; Ci saranu spazii di foyer aperti è chjusi, una palestra è parechje strutture suciale. Inoltre, 42 parcheghji, unu chjusu cù una capacità di 21 veiculi è un parcheghju apertu cù una capacità di 2 veiculi, seranu custruiti è messi in serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*