U trenu d'alta velocità si ferma à Sabiha Gökçen è à l'aeroportu di Istanbul

U trenu d'alta velocità si ferma in Sabiha Gokcen è in l'aeroportu di Istanbul
U trenu d'alta velocità si ferma à Sabiha Gökçen è à l'aeroportu di Istanbul

Incontru cù i membri di l'Associazione di Corrispondenza di l'Aeroporti d'Istanbul in l'aeroportu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu ghjuntu à a fase di licitazione per u so prughjettu di furnisce a linea di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul à Sabiha Gökçen è à l'aeroportu di Istanbul.

 

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu ghjuntu à a fase di licitazione per u so prughjettu di trasportu a linea di treni à alta velocità Ankara-Istanbul à Sabiha Gökçen è l'aeroportu di Istanbul, è hà continuatu cusì:

"Culleghemu l'aeroportu Kağıthane-Istanbul di 34 chilometri dumenica. Per d 'altra banda, simu realizatu un altru prughjettu più impurtante. Spergu chì puderemu fà una offerta in un futuru vicinu. A linea di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul lascià Gebze è attraverserà u Ponte Yavuz Sultan Selim sopra l'aeroportu Sabiha Gökçen per ghjunghje à l'aeroportu di Istanbul è cuntinuà da quì à l'Europa. Questa stazione di treni d'alta velocità vene trà a nostra stazione di metro esistente in l'aeroportu di Istanbul è l'aeroportu. Purteremu u nostru Aeroportu di Istanbul cù a nostra reta di treni d'alta velocità ".

 

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*