U "Centru di Accolta di i Visitatori" hè custruitu in u Castellu di Zerzevan

U Centru di Reception di i Visitatori hè custruitu in u Castellu di Zerzevan
U "Centru di Accolta di i Visitatori" hè custruitu in u Castellu di Zerzevan

A municipalità metropolitana di Diyarbakır sta custruendu un "Centru di accolta per i visitatori" in u Castellu di Zerzevan. A Municipalità Metropolitana travaglia per accoglie i visitori lucali è stranieri in u Castellu di Zerzevan, chì hè assai visitatu in a regione, è per risponde à i bisogni basi di l'ospiti.

In u prugettu "Centru di Accolta di i Visitatori", ci sarà una sala di prumuzione è di mostra per i visitori, una zona di foyer, un caffè, ristorante, souvenirs, punti di vendita di biglietti, sale di preghiera, lavatoi è l'edificiu di a Gendarmeria Turistica.

U scopu di 1 milione di visitatori annu cù u prugettu

U Centru di Accolta di i Visitatori, chì serà implementatu cù l'appropriazione attribuita da l'Amministrazione di u Sviluppu Regiunale GAP, hè previstu per esse cumpletu in 2023.

Cù u cumpletu di u Centru di Accolta di i Visitatori in u Castellu di Zerzevan, chì hè visitatu da una media di 400 mila persone annu, stu numeru hè destinatu à aumentà à un milione annu.

U Sicritariu Generale Farmer hà fattu investigazioni

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana, Abdullah Çiftçi, hà esaminatu i travaglii iniziati in u Castellu di Zerzevan.

L'agricultore hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere è hà datu struzzioni per u centru per esse cumpletu u più prestu pussibule è mette in u serviziu di i citadini.

À Çiftçi, Capu di Zerzevan Castle Excavation Assoc. Dr. Aytaç Çoşkun è i capi di unità affine l'anu accumpagnatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*