Un Prughjettu Significativu di Temsa Riunendu 17 Maestri Scrittori Turchi Inseme

Un prughjettu significativu chì riunisce un maestru scrittore turcu di Temsa
Un Prughjettu Significativu di Temsa Riunendu 17 Maestri Scrittori Turchi Inseme

U libru intitulatu "Da a finestra di l'autobus", preparatu da TEMSA sottu l'editore di Sibel Oral, induve 17 scrittori di a nostra literatura cuntempuranea fighjenu u mondu cù storie da a finestra di un autobus, hà pigliatu u so postu nantu à i scaffali. I ricavi da a vendita di u libru seranu donati à l'Associazione Sognu di Sognu, chì hè stata fundata da l'impiegati di TEMSA.

TEMSA, chì vede u sviluppu suciale di Turchia cum'è una di e so rispunsabilità maiò, hà implementatu un prughjettu literariu assai significativu. Nomi maestri di a letteratura turca cuntempuranea Ahmet Ümit, Aslı Perker, Ayşe Sarısayın, Başar Sırar, Bedia Ceylan Güzelce, Defne Suman, Doğu Yücel, Haydar Ergülen, İsmail Güzelsoy, Mahir Ünsal Eriş, Mario Levi, Murat Sibel Buzılu, Murat Sibel Buzıl, Şebnem U libru intitulatu "Da a finestra di l'autobus", custituitu di storie è memorie di İşigüzel, Şermin Yaşar è Yekta Kopan, hè statu messu in vendita sottu l'etichetta Doğan Kitap in l'ultime settimane. Preparatu da TEMSA sottu l'editore di Sibel Oral, u libru porta i lettori in un longu viaghju cù 17 storie uniche situate in diversi lochi è tempi.

Un prughjettu significativu chì riunisce un maestru scrittore turcu di Temsa

"AMEmu assai STORIE DI STRADA"

Cummentendu nantu à u sughjettu à l'invitu di lanciamentu di u libru, u CEO di TEMSA, Tolga Kaan Doğancıoğlu, hà dichjaratu chì TEMSA hè una marca assai putente chì hà toccu a vita di i Turchi per 55 anni, aghjustendu, "TEMSA ùn hè micca solu un fabricatore di autobus per i Turchi, ma hè un cumpagnu di viaghju. Questu hè esattamente u puntu di partenza di stu prughjettu. Tutti avemu alcune storie di strada incise in a nostra mente. Cù stu prughjettu, avemu vulsutu ramintà à a ghjente sti storie di strada è i ricordi piacevuli ch’avemu avutu. Cum'è u populu turcu, ci piace assai storie di strada è viaghji. Cù ogni viaghju, ci scopremu un pocu di più. Cù questu aspettu, 'Da a finestra di l'autobus' hè un prughjettu chì ci face assai entusiasmatu è felice.

RIFURZEremu A RELAZIONE DI TEMSA CU L’ART

Aghjunghjendu chì stu libru hè un indicatore di a perspettiva di TEMSA nantu à a sustenibilità, a mudernizazione è u sviluppu suciale, Tolga Kaan Doğancıoğlu hà dettu: "Ognunu di l'investimenti chì avemu fattu in sport è arte finu à avà hè in realtà un prughjettu di sensibilizazione in sè stessu. U megliu pudemu usà u putere unificatore di l'arti è più u pudemu sparghje in u nostru paese, più luntanu andemu cum'è paese è sucità. Sapemu questu assai bè. Stu prughjettu di u libru hè veramente un riflessu di u nostru sensu di rispunsabilità in a sucetà. Cù tali prughjetti, continueremu à rinfurzà a relazione di TEMSA cù l'arti ".

TUTTE L'INGRESU À L'ASSOCIAZIONE DI PARTNERS DREAM

Tolga Kaan Doğancıoğlu, chì hà sottolineatu chì tuttu u redditu in stu prughjettu serà donatu à l'Associazione Sognu di Sognu, chì hè stata fundata da l'impiegati di TEMSA, cum'è in u prughjettu TEMSA Art, hà cuntinuatu: "Avemu implementatu u nostru prughjettu TEMSA ART cù i nostri studienti di Çukurova. Università l'annu passatu. Cù stu prughjettu, avemu consegnatu un totale di 1,5 tunnellate di scarti industriali è scarti generati in i nostri prucessi di produzzione à i nostri ghjovani artisti. È anu cuncepitu quasi 20 opere d'arti da questi materiali. Avemu vindutu alcuni di questi à l'asta à l'avvenimentu chì avemu urganizatu, è hà donatu i fondi chì avemu ottenutu da quì à l'Associazione Sognu di Sognu, chì hè stata fundata da l'impiegati di TEMSA, è l'hà utilizatu per a rinuvazione di e scole di u paese. Avemu dimustratu u listessu approcciu in stu prughjettu. In questu modu, da una banda, daremu un benefiziu à a sucietà cù stu prughjettu di libru, è dopu aduprà sti rivenuti per un scopu sfarente di u sviluppu suciale ".

L'autore Sibel Oral, chì hè l'editore di u libru intitulatu Da a finestra di l'autobus è ancu pussede una di e 17 storie in u libru, hà dettu: "L'autobus hà un locu assai arradicatu è impurtante in a nostra cultura di viaghju. Inseme à sti stori culturali, hè ancu una di e fonti d'ispirazione per a nostra literatura. Siccomu sò l'editore di un tali libru cù i cuntributi di TEMSA, sò assai felice di travaglià cù l'autori chì i nomi vedete nantu à a copertina. Iè, ogni viaghju hè una storia è in stu libru, tutte e storii si passanu in l'autobus. Hè un autobus chì viaghja micca solu trà e cità, ma ancu trà e storie. È avemu vistu u mondu da a finestra di quellu autobus cù stu libru. I cumenti di i lettori pocu dopu chì u libru hè surtitu dimustranu chì ùn eramu micca solu à fighjà da quella finestra. Hà dimustratu quantu hè impurtante u viaghju in autobus per parechje persone, ancu di e diverse generazioni, cumu tutti avemu un enfasi in i stori di viaghju, è cumu accumpagnamu u viaghju di l'altru cù u putere di a literatura. I lettori anu ancu viaghjatu cù i nostri scrittori à i so stori è i so propiu. Vogliu ringrazià TEMSA per sta cuuperazione, l'autori chì anu participatu à u libru è i nostri lettori chì anu participatu à stu viaghju.

L'autori è e so storie:

Ahmet Umit: Ddu autobus era cum'è un Phoenix

Asli Perker: Aghju scurdatu, era una bugia

Ayşe Sarisayin: Prima corsa in autobus : A strada di u paese

Successu Successu: Kaptan

Bedia Ceylan Guzelce: A mo famiglia di autobus

Defne Suman: Benvenuti

Dogu Yucel: Vedova Nera è Streghe

Haydar Ergulen: 7 Mumenti di autobus

Ismail Guzelsoy: Pensu chì u mondu seria u mo core

Mahir Unsal Eris: Un invitatu in Shambala

Mario Levi: autobus di notte

Murat Yalcin: Gertrude

Pelin Ice Box: surella

Sibel orale: U mondu hè bellu quandu si vede da a luna

Sebnem Isiguzel: Caricà

Sharmin Yasar: principià avà

Sette pause: scratch off

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*