Valutazione 2022 da u presidente Erdogan

Evaluazione di u presidente Erdogan
Valutazione 2022 da u presidente Erdogan

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, evaluendu i servizii furniti in Turchia in 2022 cù i so publicazioni in e social media, hà dettu: "Oghje ùn simu micca solu accoltu un annu novu, ma entremu ancu in u periodu quandu entremu in u novu seculu di a nostra Republica. ." utilizatu l'espressioni

Esprimendu chì anu iniziatu u più grande muvimentu di l'alloghju suciale in a storia di a Republica cù u Prughjettu My First Home, My First Work Place, u presidente Erdoğan hà nutatu chì i fundamenti di 5 residenze sò stati posti in a prima fase.

Dichjarà chì 45 mila case di disastru è 20 mila alloggi suciali sò stati cumpletati, u presidente Erdoğan hà inclusu i seguenti in a so serie di spartera:

"Avemu finitu i giardini di 49 persone è li mette in serviziu. Cusì, avemu purtatu u numeru tutale di giardini di persone à 152. Attualmente, 310 prughjetti sò in custruzzione. Avemu cumpletu 100 kindergarten in Istanbul è i mette à u serviziu di e so famiglie cù i nostri cuccioli. Mettimu in serviziu un parcu di 5 milioni di metri quadrati, 1615 chilometri di piste di bicicletta, è 1200 chilometri di camini verdi. Avemu cuntinuatu i nostri travaglii di trasfurmazioni urbani senza rallentà. Per a trasfurmazioni di 79 mila 850 unità indipendenti, avemu furnitu 1,6 miliardi TL d'assistenza in affittu à i nostri citadini. Avemu realizatu inspezioni in 70 mila edifici, avemu verificatu a cunfurmità di 107 mila edifici cù u sistema di monitoraghju elettronicu di cimentu. Avemu cullatu circa 180 mila tunnellate di basura da i nostri mari. Avemu aumentatu a nostra rata di ricuperazione di rifiuti zero à 27,2 per centu. Cusì, avemu impeditu 23 mila tunnellate di emissioni di gasu di serra. Avemu furnitu furmazioni zero waste à 2 milioni di persone. Inoltre, avemu furnitu 8 milioni di TL sustegnu zero waste à e municipalità. Avemu riduciutu l'usu di sacchetti di plastica da 65 per centu. Cusì, avemu impeditu a furmazione di 550 mila tunnellate di rifiuti. Cù i novi registrazioni, avemu aumentatu u nostru numeru tutale di arburi monumentali à 10 mila 285. Avemu aumentatu u nostru rapportu di l'area prutetta à 12,58 per centu. In u scopu di "Stop Desertification and Erosion", avemu piantatu 100 mila saplings. Avemu fattu un totale di 24 mila metri quadrati di paisaghjoli in i nostri spazii naturali prutetti. Avemu tenutu u primu Cunsigliu Climaticu di Turchia. Avemu stabilitu 6 stazioni di osservazione meteorologica automatica ".

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì, cù 67 mila ispezioni, 5 imprese è 705 navi di mare chì dannu l'ambiente sò stati multati di 380 milioni di lire, è 725 imprese sò state pruibite di operare.

Dichjarà chì anu aumentatu u so scopu di riduzzione di emissioni contr'à u cambiamentu climaticu à u 2030 per centu per u 41, u presidente Erdoğan hà dettu chì anu finitu 12 mila 3 prughjetti in 930 pruvince è spustatu e so zone industriali in lochi luntanu da e cità.

Rimarchendu chì anu implementatu u Modellu di Prefinanziamentu per i Supporti à l'Esportazione, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu a so serie di spartera cusì:

"Avemu implementatu a Strategia Far Countries per sviluppà u nostru cummerciu cù i paesi 18 fora di i nostri mercati tradiziunali, induve avemu un grande deficit di cummerciu esteru. Avemu furnitu 818 milioni di supportu TL à e nostre cumpagnie esportatrici di serviziu. Avemu inclusu a fiera internaziunale 1547 in u nostru scopu di sustegnu. Avemu lanciatu un pacchettu di supportu forte per fà l'esportazione elettronica faciule, veloce è affidabile. Avemu pigliatu 14,2 tunnellate di sustanzi narcotichi attraversu l'ispezioni realizate da e squadre d'infurzazioni doganali. Avemu fattu cambiamenti legali impurtanti per adattà l'e-Commerce à e cundizioni cambianti. Avemu pruduciutu u primu sistema di scansione di veiculi è cuntenituri domestici è naziunali. Avemu furnitu un prestitu di 72,3 miliardi TL à i nostri cummercianti è artighjani. Avemu righjuntu un voluminu cummerciale di 19 miliardi di dollari in 30 zone libere in u nostru paese. In i primi 2022 mesi di u 11, avemu esportatu 231 miliardi di dollari. In u 2022, avemu aumentatu u salariu minimu di 95 per centu, i salarii di i funzionari di u 87 per centu, è e pensioni di i funzionari di u 86 per centu. Avemu lanciatu l'applicazione Turchese Card, chì avemu sviluppatu per attruverà forza di travagliu straniera qualificata in u nostru paese. Avemu eliminatu l'esigenza di "idoneità di i risultati di teste" per cuntinuà a medicazione in u trattamentu di a malatia SMA. Avemu allargatu i 3600 regulamenti indicatori supplementari à tutti i nostri ufficiali. Avemu mantene a nostra prumessa à tutti i funzionari publichi cù i so impiegati è i pensionati ".

Dichjarà chì anu aghjurnatu a quantità di prumuzione in e so pensioni per esse almenu 3 mila lire, u presidente Erdoğan hà ricurdatu chì anu annunziatu u regulamentu per u reclutamentu di u persunale cuntrattuale in u settore publicu, è chì anu cumpletu u regulamentu riguardanti i citadini chì aspettanu l'età di pensione. senza alcun limite di età.

Diplomazia è cuntatti internaziunali

U presidente Erdoğan hà sottolineatu chì anu fattu una cuntribuzione assai impurtante à a suluzione di a crisa alimentaria glubale implementendu l'Accordu di Grana di Istanbul è assicurendu a so estensione. U presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu cuntribuitu à u stabilimentu di a pace, a tranquillità è a sicurezza globale. Avemu agitu cum'è mediatore per risolve i cunflitti, cumpresa a crisa in Ucraina. usatu e frasi.

Dichjarà chì anu rinfurzatu a rapprisintazioni di a Republica Turca di Cipru di u Nordu, chì hà unitu à l'Organizazione di i Stati Turchi cum'è un membru di l'osservatore, u presidente Erdoğan hà dettu chì anu dettu à u mondu sanu nantu à e violazioni in l'Isule Egee orientali non militari.

Spieghendu chì anu superatu i 40 miliardi di dollari in u cummerciu bilaterale cù l'Africa è chì anu tenutu successu a presidenza di l'urganizazione di i Stati Turchi è MIKTA, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu cusì:

"Avemu tenutu u 2u Forum di Diplomazia di Antalya, un avvenimentu internaziunale impurtante chì hè avà diventatu maiò. Avemu assicuratu chì u Novu Cuncepimentu Strategicu di l'OTAN hè statu furmatu in u quadru di e sensibilità è aspettative di Turchia. À u principiu di a crisa ucraina, avemu, inseme cù i nostri citadini, evacuate più di 18 persone chì avianu bisognu d'aiutu. Aumentendu u numeru di i nostri uffizii di rappresentanza straniera à 257, avemu diventatu unu di i paesi 5 in u mondu in questu campu. Avemu accoltu parechji capi di statu è di guvernu è rapprisentanti internaziunali in u Turkevi in ​​New York, chì hè diventatu gradualmente un novu centru diplomaticu. Dopu à u disastru di l'inundazione, avemu furnitu materiale d'aiutu à u Pakistan amicu è fraternu cù 15 aerei è 13 treni. Ùn avemu micca ignuratu di i prublemi sperimentati in l'Afghanistan, induve avemu antichi ligami storici è culturali. Mandendu 6 Treni di Bontà, avemu cuntribuitu à alleviate e cundizioni difficili in a regione. Avemu statu cun l'Africa contr'à l'ingiustizia globale sperimentata in accede à a vacuna Kovid-19. Avemu mandatu un totale di 4,5 milioni di dosi di vaccina à i nostri fratelli è surelle in u cuntinente. Avemu mantinutu 33 cimiteri turchi in 89 paesi è cumpletu a riparazione di 22 cimiteri. Avemu firmatu un Acordu di Cooperazione di Idrocarburi cù u guvernu libicu legittimu ".

Investimenti è prughjetti in u campu di l'energia è e risorse naturali

Ricordendu chì anu cumandatu a prima è l'unica facilità di bioraffineria di carbonu negativu d'Europa, u presidente Erdoğan hà inclusu i seguenti in a so serie di spartera:

"Avemu superatu 100 mila megawatt in putenza installata elettrica. Per a prima volta in Turchia, avemu messu in serviziu un liceu prufessiunale dedicatu à a minera. Avemu addiu à Abdülhamid Han, a 4a nave di perforazione di u nostru paese, à u Mediterraniu, u so primu postu di duvere. Avemu riduciutu a tarifa di IVA à 8 per centu nantu à l'electricità utilizata in l'irrigazione residenziale è agricula. Avemu scupertu 8 milioni di barili d'oliu in Adana. Avemu scupertu a seconda più grande riserva di elementi di terra rara in u mondu. Avemu stabilitu a fundazione di a 4a unità di a nostra Centrale Nucleare Akkuyu. Avemu battutu un record di produzzione in energia rinnuvevule. Avemu stabilitu a fundazione di a prima pianta di ferro boru di Turchia. Avemu lanciatu u pipeline chì trasportarà u gasu naturale chì avemu scupertu in u Mari Neru à i nostri citadini. Speremu, useremu u gasu di u Mari Neru in e nostre case in pocu tempu. Avemu scupertu 150 milioni di barili d'oliu nantu à a muntagna Gabar in Şırnak, chì avemu eliminatu da u terrurismu. Avemu scupertu una nova riserva di gas naturale di 58 miliardi di metri cubi in u Mari Neru. Cù i studii di rivalutazione, e nostre riserve totali anu aumentatu à 710 miliardi di metri cubi. Avemu apertu u nostru stabilimentu di almacenamiento di gas naturale Silivri, chì hè u più grande in Europa in u so campu.

Nutendu chì anu decisu di fà un scontu di 42,73 per centu nantu à u gasu naturale utilizatu in i lochi di cultu è i cemevis, u presidente Erdoğan hà nutatu chì anu ancu riduciutu u prezzu di l'electricità aduprata in stabilimenti industriali è u gasu naturale cunsumatu in a generazione di l'electricità à diverse tassi.

Investimenti in salute è pacchetti di sustegnu ecunomicu

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu messu in serviziu 27 ospedali cù un totale di 7 letti in 345 pruvince, è anu apertu 27 centri di salute di famiglia è 96 unità di medicina di famiglia.

Dichjarà chì anu realizatu più di 5 milioni di screening di cancro, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu messu in serviziu 148 unità di assistenza sanitaria primaria. Avemu fattu assai investimenti in salute da e cliniche ambulatoriali per a cessazione di u fumu à i centri di trasplante di organi. Avemu furnitu servizii di salute in casa à 2 milioni 156 mila citadini. In u scopu di l'accordi bilaterali, avemu trattatu 348 pazienti stranieri in u nostru paese. Avemu mantene tutte e prumesse chì avemu fattu à i nostri travagliadori sanitari u 14 di marzu, u ghjornu di a medicina. Avemu implementatu rapidamente u novu accordu legale chì avemu preparatu per cumbatte a viulenza contru i travagliadori sanitari ". hà spartutu.

Ricordendu chì anu aumentatu a cuntribuzione statale in u Sistema di Pensione Privatu da u 25 per centu à u 30 per centu, u presidente Erdoğan hà dettu chì escludenu u salariu minimu è u redditu di l'altri salariati uguali à u salariu minimu da i tassi.

Nutendu chì anu riduttu l'IVA nantu à parechji prudutti da l'alimentariu à a pulizia, da l'electricità à a produzzione agricula, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Avemu fattu assai passi per aumentà a produzzione agricula è prutegge i nostri agricultori. In u gruppu di granu, avemu furnitu un supportu di input supplementu di 50 TL per decare à i nostri agricultori. Avemu furnitu supportu di creditu per espansione l'usu di l'energia solare in l'irrigazione agricula. Avemu cupertu u pesu di interessu di i prestiti sustinuti da u tesoru allargati à i nostri cummercianti è artighjani. Avemu implementatu novi pacchetti di garanzia per un valore di 110 miliardi di lire. Avemu dimustratu una volta di più unu di l'esempii più evidenti di a nostra cunniscenza di u statu suciale cù i sussidi serii chì applichemu nantu à e fatture di energia. Avemu aumentatu u sustegnu di diesel furnitu à i nostri agricultori da 240 per centu è u sustegnu di fertilizzanti da 130 per centu. Avemu liquidatu i debiti di i nostri citadini finu à 2 mila lire da l'esecuzione, è avemu assuciatu i debiti di esecuzione finu à 2 mila 500 lire derivanti da prestiti bancari ".

Dichjarà chì 124 membri di l'urganisazione terrorista sò stati cunvinti è ripresi da e forze di sicurezza, 39 mamme eroiche chì anu participatu à a vigilazione di i zitelli in Diyarbakır sò state riunite cù i so figlioli, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu catturatu 278 migranti irregulari è 313 urganizatori.

Esprimendu chì anu emessu più di 11 milioni di carte d'identità, più di 5 milioni di licenze di guida è più di 4 milioni di passaporti, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu assicuratu u ritornu voluntariu, sicuru è dignitosu di 538 siriani in e zone sicure in Siria.

Spieghendu chì anu realizatu 132 operazioni contru l'urganizazione terrorista PKK cù a polizia è a gendarmeria, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu realizatu 396 mila operazioni in a lotta contru a droga è arrestatu 241 mila persone. 26 milioni di citadini anu scaricatu l'Applicazione di Supportu di a Donna KADES nantu à i so telefunini. Avemu ristrettu a Turchia à l'urganisazioni di u crimine organizzatu cù e nostre operazioni. Avemu deportatu 4,7 mila immigrati illegali da e nostre forze di polizia è gendarmeria ". infurmazione spartuta.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì più di 7 milioni è mezzo di citadini, in particulare i cunduttori di l'autobus scolasticu è u staffu di guida, anu datu una furmazione di trafficu.

servizii di ghjustizia

Notendu chì anu stabilitu l'Uffiziu di u ghjudice assistente è u procuratore è numinatu 1042 ghjudici è procurori, u presidente Erdoğan hà ricurdatu chì anu aumentatu u numeru di tribunale d'appellu regiunale da 15 à 18.

Rimarchendu chì anu salvatu 5,8 miliardi di lire in totale cù e-notificazioni è applicazioni SEGBİS, u presidente Erdoğan hà dettu: "Cù l'applicazioni di mediazione, avemu risoltu parechje dispute senza purtà à i tribunali. Avemu aghjustatu una nova riforma à e nostre riforme in corso per rinfurzà l'efficacità di a magistratura, è implementatu u 6u Pacchettu Judicial ". usatu e frasi.

Investimenti sportivi cù prughjetti per i ghjovani

U presidente Erdoğan hà listatu i servizii per i ghjovani in a so serie di spartera cusì:

"Avemu apertu 36 centri di ghjuventù è stabilitu 67 Young Offices. Avemu aumentatu u numeru di campi di ghjuventù in u nostru paese à 54. Un totale di 104 mila giovani hà beneficiatu di i 16 Workshops Sperimentali chì avemu cumandatu in u scopu di studii orientati à a tecnulugia. "Chì chì Young Love?" 750 mila giovani anu benefiziu da a nostra piattaforma. I nostri ghjovani si sò riuniti in cinema, teatri, cuncerti è partite sportivi cù sta bella applicazione. 325 mila giovani anu visitatu più di 300 musei è ruine gratuitamente. GSB (Ministeru di Ghjuventù è Sport) hà apertu i nostri dormitori gratuitamente à l'usu di i nostri ghjovani in e pruvince chì visitanu per scopi di viaghju. 325 1 ghjovani anu benefiziu di u nostru Prughjettu di Ghjuventù Viaggiatore. Avemu righjuntu più di 183 milioni di citadini cù u Damla Volunteering Movement, chì hè statu furmatu da i nostri ghjovani vuluntarii. Per rende accessibile l'attività sportiva, avemu custruitu 100 strutture di ghjuventù è di sport in più, è rinfurzà a nostra infrastruttura forte in questa zona. Avemu stabilitu un novu record mettendu 98 di ogni 800 studenti in i nostri dormitori GSB. Cù i novi investimenti, cuntinuemu senza rallentà, avemu aumentatu u numeru di dormitori d'istruzione superiore à 850 è a nostra capacità à XNUMX mila ".

Nutendu chì anu assicuratu chì i rimborsi di i prestiti di l'educazione sò fatti nantu à a basa di u principale, cusì anu sbulicatu cumplettamente u debitu di 3,3 miliardi di lire di 27 milioni di ghjovani, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu aumentatu l'aiutu nutrizionale mensile chì furnisce à i studienti. stà in dormitori GSB à 1800 lire.

Dichjarà chì anu accoltu cù successu 180 organizzazioni sportive internaziunali cù a so forte infrastruttura, u presidente Erdoğan hà nutatu chì anu custruitu 10 basketball hoops in tuttu u paese cù a Campagna di Basketball 9 Thousand Hoop.

Esprimendu chì l'atleti turchi anu fattu epopee in cuncorsi internaziunali è fece u paese fieru cù un totale di 6 medaglie, u presidente Erdoğan hà dettu chì anu guidatu 127 milione 1 mila studienti à a so vita sportiva prufessiunale in u scopu di Screenings di Talenti Sportivi.

Tecnulugia è investimenti industriali

Ricordendu chì anu stabilitu 5 novi zoni di sviluppu di tecnulugia, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu cusì:

"Avemu publicatu a nostra Strategia Naziunale di Imprenditorialità Tecnologica. Avemu lanciatu u prugramma Turcorn 100 per purtà novi Turcorns in u nostru paese. Avemu fattu un pagamentu di supportu di 102 miliardi TL à e nostre 9,1 mila imprese attraversu KOSGEB. Avemu tenutu TEKNOFEST, a locomotiva di a nostra mossa Tecnulugia Naziunale, in u Mari Neru è in Azerbaijan, chì hà ricevutu più di 81 mila applicazioni da 107 pruvince è 600 paesi. Avemu sustinutu 18,1 prughjetti cù un altu valore aghjuntu cù una dimensione d'investimentu di 100 miliardi TL ".

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu stabilitu 21 novi zoni industriali organizzati, annunziatu 6 novi zoni industriali, emessu un "certificatu di registrazione di l'industria" per 15 strutture industriali, è emessu un certificatu d'incentivazione d'investimentu di 644 miliardi TL in totale, per 479,5 investimenti per 201 miliardi TL. hà dettu chì anu fattu una decisione basatu annantu à u sustegnu.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu attiratu 10,3 miliardi di dollari d'investimentu direttu internaziunale in u paese è trasferitu 8 miliardi di lire à più di 2,5 mila prughjetti di R&D.

Mencionendu chì anu permessu a creazione di 280 iniziative basate nantu à a tecnulugia cù u prugramma TÜBİTAK BIGG, u presidente Erdoğan hà dettu: "Suptenendu a celebrazione di fiere di scienza in e nostre 81 pruvince, avemu permessu à 500 mila studienti di mostra i so prughjetti. Avemu urganizatu a 6a Naziunale Naziunale di l'Antarticu è a 2a Naziunale Naziunale di l'Articu. Avemu furnitu 1659 miliardi TL per 2,6 prughjetti in totale attraversu l'Agenzie di Sviluppu è l'Amministrazioni di Sviluppu Regiunale ". infurmazione spartuta.

Investimenti in l'industria di difesa

U presidente Erdoğan hà parlatu di i sviluppi in u campu di l'industria di difesa in tuttu l'annu, "Avemu cuminciatu à aduprà u sistema di gestione di a guerra subacquea MUREN è u pod EHPOD di guerra elettronica domestica è naziunale. Avemu finitu i testi di Gökdoğan è Bozdoğan, i primi missili aria-aria naziunali di Turchia. Avemu pruduciutu u computer di missione di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu in TÜBİTAK BİLGEM. Avemu pruduciutu u primu mutore di locomotiva cuncepitu in u paese è hà finitu cù successu a so prima accensione ". ordinatu cum'è.

U presidente Erdoğan hà nutatu chì sustene l'articuli di circadori 15 cù u prugramma di incentivazione di publicazioni scientifiche internaziunali.

Dichjarà chì a Turchia hè diventata unu di i quattru paesi in u mondu chì producenu u sistema d'arme National Sea Cannon, u presidente Erdoğan hà dettu chì cù a facilità stabilita in Kayseri, anu iniziatu u mantenimentu è a riparazione di l'aviò di trasportu militare A4M fora di a sede di Airbus per l'Airbus. prima volta in u mondu.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu realizatu a più grande esportazione di l'industria di difesa in un unicu articulu in a storia di a Republica.

Operazioni di lotta contru u terrurismu è di sicurità

Rimarchendu chì e Forze Armate Turche anu neutralizatu 4 mila 13 terroristi cù l'operazioni realizate, u presidente Erdoğan hà dettu chì 100 operazioni grande è 453 medie-scala sò state realizate in a lotta contru u terrurismu, è parechji splusivi, grotte è rifugi sò stati distrutti.

Nutendu chì anu realizatu 279 pattuglie in a regione di l'Operazione Peace Spring, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì 258 mila 115 immigrati illegali sò stati impediti da e Forze Armate Turche è 7 mila 899 immigranti illegali sò stati catturati.

Rimarchendu chì anu messu in opera 9 zone di basa modulari è 341 torri elettro-ottiche in e linee di fruntiera, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu rivisutatu e nostre capacità militari cunducendu 12 esercizii cumuni cù Can Azerbaijan. Cù un totale di 91 esercizii militari chì avemu realizatu, avemu datu fiducia à l'amichi è teme à u nemicu ". usatu e frasi.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu ch'elli anu finitu 468 operazioni cù e Forze Terrestri, 120 61 ore di navigazione cù a Marina, è XNUMX mila sorti cù l'Air Force.

A lotta à a disinformazione è l'islamofobia

Enfatizendu chì anu stabilitu u Centru per a Combattimentu di a Disinformazione contr'à e campagne sistematiche contr'à Turchia, u presidente Erdoğan hà dettu in a so serie di spartera:

"Avemu pigliatu u mandatu di presidenza di a Cunferenza di i Ministri di l'Informazione di l'OIC, chì crede chì ghjucà un rolu assai impurtante in a lotta contru a disinformazione è l'islamofobia. Avemu stabilitu l'Uffiziu di Marca Turchia, induve travagliammu per rinfurzà a marca "Turchia". Avemu cuntinuatu i nostri sforzi per migliurà a cumunicazione di u mondu turcu nantu à fundamenti solidi senza rallentà. Avemu tenutu u Summit Internaziunale di Comunicazione Strategica, chì hà assistitu da più di 3 comunicatori lucali è stranieri da tuttu u mondu.

In u so postu nantu à u corridore di granu, u presidente Erdoğan hà dettu: "Cù u corridore chì avemu apertu, avemu permessu à più di 16 milioni di tunnellate di granu è prudutti di granu per lascià i porti ucraini è ghjunghje in u mondu sanu". usatu e frasi.

Dichjarà chì anu accoltu 751 mila ghjovani à i Ghjorni di Promozione di l'Incentivi di u Statu, chì anu iniziatu cù u slogan "U vostru Futuru hè quì, u Statu hè cun voi", u presidente Erdoğan hà nutatu chì anu rispostu à u 6 per centu di i 180 milioni 98 mila applicazioni fatte. à CIMER, ch'elli custruivanu comu un ponte di cumunicazione trà a nazione è u statu.

Nutendu chì anu consegnatu circa 12 mila carte di stampa à i membri di a stampa, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu rinfurzatu a cooperazione è a sulidarità cù parechji paesi amiche è fraterni in u campu di a cumunicazione.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu urganizatu pannelli in parechji paesi di u mondu nantu à e diverse tematiche regiunale è glubale, in particulare nantu à a Riforma di u Cunsigliu di Sicurezza di l'ONU.

Aiuti suciali

Sottulineendu chì furnisce l'educazione à i ghjovani è à e so famiglie attraversu diversi prugrammi, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu a so serie di spartera cum'è seguita:

"Cù u prugramma di sustegnu suciale di a famiglia, avemu ghjuntu à 1 milione 600 mila famiglie, è dunque milioni di i nostri citadini. Avemu stabilitu 21 novi centri di serviziu suciale. Avemu fattu appuntamentu publicu à i parenti di martiri, veterani è veterani, è i nostri figlioli chì beneficianu di a prutezzione statali. Avemu trasferitu 3,1 miliardi TL di risorse à a nostra nazione cù u Serviziu di Supportu Ecunomicu Soziale. Cù u Prugramma di Supportu Famiglia Turchia, avemu furnitu 9,2 miliardi di supportu TL à i nostri citadini in una larga gamma da i bisogni di i zitelli à e bollette d'electricità. Avemu furnitu un aiutu di maternità di 716 milioni di TL à 325 mila mamme. Avemu trasferitu 1 miliardi TL à i nostri 21,5 milioni di persone cù pensioni per anziani è disabili. Avemu pagatu 565 miliardi TL assistenza in casa à 18 mila citadini. Tramindui avemu aumentatu l'efficacità di l'assistenza suciale è hà allargatu a so gamma. Avemu furnitu un totale di 82 miliardi di TL di assistenza suciale ".

Dichjarà chì sustenenu 270 mila citadini cù i Centri di Prevenzione è Monitoraghju di a Violenza (ŞÖNİM), u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu implementatu un novu prugramma di sustegnu di l'abitazione per e nostre surelle chì anu 3 o più figlioli, chì a so sposa hè morta. Avemu furnitu supportu di kindergarten à 327 mila zitelli ". usatu e frasi.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu furnitu 544 milioni di supportu di TL à più di 402 mila famiglie cù u prugramma di sustegnu à u cunsumu di gas naturale.

Investimenti in l'educazione

U presidente Erdoğan hà dichjaratu ch'elli anu messu in opera 2 centri di vita di u paese, a nova faccia di e scole di u paese, è chì anu apertu 200 mila 6 kindergarten è anu aumentatu a rata di iscrizzione per i zitelli di 4 anni à u 5 per centu.

Dichjarà chì anu distribuitu 160 milioni di libri di risorse supplementari à i studienti gratuitamente in più di i libri di testu, u presidente Erdoğan hà trasmessu i seguenti in a so serie di spartera:

"In 1 annu, avemu aumentatu u nùmeru d'apprendisti è di i travagliadori in i nostri centri di furmazione prufessiunale da 159 mila à 1 milione 200 mila. Avemu aumentatu u numeru di libri in biblioteche scolastiche da 28 milioni à 110 milioni, è hà apertu 16 novi biblioteche scolastiche. Avemu servutu 361 milione di citadini ogni mese in i nostri centri di educazione publica. Avemu principiatu l'applicazione di a scola d'estate in e nostre scole, è avemu permessu à 1 milione di studienti di prufittà di sta bella opportunità. Grazie à i nostri prugrammi chì sustenenu l'educazione prufessiunale è tecnicu, avemu aumentatu u redditu di produzzione di i licei prufessiunali da 1%. Avemu numinatu 176 mila maestri. Avemu mandatu un bilanciu di 35 miliardi TL à tutte e scole in e nostre 81 pruvince per cumpensà e so carenze ".

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì i prufessori anu realizatu u so sognu di 60 anni è hà ricurdatu chì anu implementatu a Legge di a Professione Insegnante.

Dichjarà chì anu finitu u Prughjettu di 10 Milla Scole in Educazione di Base, chì anu cuminciatu à rinfurzà l'ugualità di opportunità in l'educazione, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu lanciatu una campagna d'educazione in i campi di matematica, turca è lingue straniere per megliu. preparanu i nostri figlioli per u futuru ". hà spartutu.

Investimenti di trasportu

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu messu u 1915 Ponte Çanakkale è a Sezione di l'Autostrada Malkara-Çanakkale, u prughjettu di u seculu, à u serviziu di a nazione, chì anu custruitu 440 chilometri di strade divise, 998 chilometri di strade rivestite BSK, è cumpletu 18 strade. tunnel è 119 ponti stradali.

Nutendu chì anu implementatu diversi prughjetti di trasportu, in particulare e strade di circondu, in parechje pruvince, u presidente Erdoğan hà dettu chì anu custruitu 106 chilometri di linea ferroviaria, rinnuvatu a linea di 100 chilometri, è cumpletu l'Alta Velocità Konya-Karaman. Linea di trenu.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu ch'elli anu cumandatu a linea di metro di l'aeroportu Istanbul Tavşantepe-Sabiha Gökçen è hà continuatu cusì:

"Avemu finitu Gaziray è l'avemu messu à u serviziu di i nostri fratelli da Gaziantep. Avemu apertu l'aeroportu di Tokat. Avemu cumpletu u nostru Aeroportu Rize-Artvin cun un investimentu di 4,4 miliardi di lire. Avemu finitu a pruduzzione di u nostru National Electric Train Set. Avemu purtatu circa 311 milioni di passageri nantu à e nostre linee ferroviarie. Avemu fattu un sognu di 60 anni ; Avemu apertu Togg Technology Campus, avemu scaricatu u nostru primu dispusitivu intelligente da a banda. Cù u prugramma di supportu di stazioni di ricarica per i veiculi elettrici, avemu cuminciatu à stabilisce stazioni di ricarica in i nostri 81 pruvince. ", disse.

U presidente Erdoğan hà ricurdatu chì anu messu in serviziu u satellitu Türksat 5B, una nova tappa in l'avventura spaziale di Turchia.

Ricordendu chì u primu aviò di caccia senza pilota di Turchia, Bayraktar Kızılelma, hà fattu u so primu volu, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu elevatu a Turchia à l'8u rangu in a lista di bandiera più prestigiosa di u mondu.

Supportu datu à l'agricultori

Esprimendu chì anu furnitu 40 miliardi di lire di sustegnu agriculu à l'agricultori, u presidente Erdoğan hà dichjaratu ch'elli anu battutu u record di produzzione di culturi di tutti i tempi, è chì anu cuminciatu à trasferisce u sustegnu di diesel è fertilizzanti chì deve esse pagatu in marzu 2023 à l'agricultori cum'è di nuvembre 2022.

U presidente Erdoğan hà nutatu chì anu assicuratu un valore di 276,3 miliardi di lire d'assi agriculi assicurenduli, è anu datu 966 milioni di lire in cuncessioni attraversu u prugramma di sustegnu à l'investimenti ecunomichi basati in l'agricultura.

Nutendu chì anu iniziatu u Prughjettu di Allevamentu Cuntrattu, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu furnitu 9 milioni di lire di prestiti è cuncessioni à interessi zero à 688 famiglie di paisani forestali è 7 cooperative di sviluppu agriculu, è chì anu stabilitu 496 foreste di miele.

Dichjarà chì anu piantatu 525 milioni di alberelli in i zoni forestali dannighjati da l'incendii, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu stabilitu a più grande flotta aerea in a storia di a Republica in a lotta contru l'incendii forestali. Avemu diventatu u primu paese europeu à aduprà a tecnulugia UAV in a prutezzione di e fureste. usatu e frasi.

investimenti in acqua

Nutendu chì anu trasferitu 19 milioni di lire à 24,2 guverni lucali per a custruzzione di rifugi per l'animali, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu custruitu 62 dighe, 19 stagni è dighe è 10 centrali idroelettriche, è cumpletu 16 acqua potable, 72 irrigazione, 50 magazzini sotterranei è impianti di alimentazione artificiale.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu ch'elli anu apertu 105 mila 293 ettari di terreni agriculi à l'irrigazione grazia à l'investimenti in acqua chì anu cumpletu, è hà dettu:

"Avemu messu in serviziu a Diga di Yusufeli è a Centrale Idroelettrica, chì hè u 1u in Turchia è u 5u in u mondu. Avemu custruitu u novu Yusufeli da zero, da a residenza à a casa di u paese, da u locu di travagliu à a buttrega, da u situ industriale à l'uspidale è a scola. Avemu fattu un prugressu assai impurtante in questu sensu cunsulidendu a terra nantu à una superficie di 759 mila 365 ettari. Avemu aumentatu i prezzi di compra di parechji prudutti da u granu à l'orzu è a zuccaru.

U presidente Erdoğan hà ancu spiegatu chì anu aumentatu a so compra di tè frescu di 73 per centu è u so sustegnu di 130 per centu.

Dichjarà chì anu datu una cuncessione di 1,8 miliardi di lire à l'agricultori in u scopu di i prughjetti IPARD, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu esportatu 40 miliardi di dollari di prudutti agriculi in 2022, quandu avemu furnitu 26,8 miliardi di TL supportu à i nostri agricultori è rumpiu a produzzione di culturi. record di tutti i tempi". usatu e frasi.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu lasciatu 84 milioni di pesci juvenili à e risorse d'acqua per prutege è aumentà a pupulazione viva.

Rimarchendu chì anu aumentatu u numeru di zoni prutetti à 638, u presidente Erdoğan hà nutatu chì anu applicatu sconti nantu à varietà di fertilizzanti chimichi è mangimi misti, fissatu i prezzi finu à a fine d'aprile 2023, è pruduce 257 milioni di piantini.

Investimenti in cultura è arti

Dichjarà chì anu assicuratu chì 1121 beni culturali, chì sò stati purtati illegale à l'esteru, sò stati riportati in e so terre, u presidente Erdoğan hà enfatizatu chì anu purtatu 10 artefatti da scavi archeologichi à i musei.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì anu messu in serviziu 38 musei privati, assicuratu a risturazione è a cunservazione di 22 artefatti in musei, è rinnuvatu i Musei Archeologichi di Istanbul, unu di i musei principali di u mondu.

Dichjarà chì anu furnitu 92 milioni 198 mila lire di supportu à l'industria cinematografica, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu dettu chì nisun zitellu ùn deve esse lasciatu senza andà à u cinema, avemu introduttu i nostri 1 milione di zitelli à u cinema". hà fattu a so dichjarazione.

U presidente Erdoğan hà spiegatu chì anu urganizatu un totale di 5 Festival di Strada Culturale in 7 diverse pruvince cù a participazione di milioni di persone, anu cuntinuatu à prutege u patrimoniu di a civilizazione, anu restauratu 96 beni culturali di fundazione in u paese è 3 fundazioni à l'esteru, è sò sustene 35 prughjetti culturali diffirenti cù 112 milioni di lire.

Rimarchendu chì anu purtatu a Turchia à u piccu di u turismu cù più di 51,5 milioni di visitatori è 46 miliardi di dollari in entrate, u presidente Erdoğan hà sparte l'infurmazioni chì anu furnitu 474 milioni di lire à 41,8 teatri privati.

Nutendu chì anu furnitu borse di studiu à 172 persone chì dumandanu da 4 paesi attraversu u Programma di Borse di Türkiye, u presidente Erdoğan hà ricurdatu chì anu stabilitu a Cultura Alevi-Bektashi è a Presidenza Djemevi per risponde à i bisogni di i citadini Alevi-Bektashi è i cemevi.

Investimenti in l'industria di difesa

Sottulineendu chì anu firmatu u primu cuntrattu di esportazione di Akıncı TİHA, unu di i più grandi successi in a storia di a Republica, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Avemu messu in serviziu u Centru Naziunale di Ingegneria di l'Aeronautica di Combattimentu è u Centru di Ingegneria di Sistemi Spaziali. Avemu inclusu u nostru veiculu aereu senza pilota Boyga, chì abbandunò munizioni, in l'inventariu. Avemu aghjustatu una nova è putente capacità à u nostru sistema di difesa aerea cù u lanciu di missile HİSAR O+ di teste di ricerca di radiofrequenza. Avemu cumpletu cù successu u Prughjettu KERKES, chì permette à i nostri veiculi aerei senza pilota di operare senza GPS.

Avemu rimorchiatu u nostru novu tipu di sottumarini, Hızır Reis, in a piscina, è hà fattu a prima saldatura di Selman Reis. Avemu realizatu a prima esportazione di tank di u nostru paese. Avemu pigliatu u Sistema di Distruzzione Fisica di Şahin 40 mm, chì avemu sviluppatu per a distruzzione di mini è micro UAV, in u nostru inventariu. Avemu principiatu i testi operativi di i nostri veiculi marittimi senza pilotu è IDA di mandria. Pudemu u nostru sistema di missile di difesa aerea, Sungur, in u serviziu di u nostru Mehmetçik cù a so nova versione portable, lanciata da a spalla. Avemu cumandatu a prima nave di intelligenza di Turchia, TCG Ufuk. Avemu battutu un altru record superendu 4 miliardi di dollari in esportazioni di l'industria di difesa ".

Investimenti in pruvince

Dichjarà chì anu apertu un totale di 36,7 miliardi di lire in Afyonkarahisar, Aydın, Balıkesir, Çorum, Diyarbakır è Erzurum, u presidente Erdoğan hà ricurdatu chì anu realizatu una apertura totale di 79,6 miliardi di lire in Gaziantep, Giresun, Kayseri, Kocaeli, Konohyaya è Kütahyaya.

Nutendu chì anu apertu servizii è opere per un valore di 45,9 miliardi di lire à i citadini in Malatya, Manisa, Mardin, Ordu, Sakarya è Samsun, u presidente Erdoğan hà dettu: Avemu realizatu un investimentu di 26,8 miliardi TL. In e pruvince chì avemu visitatu in 2022, avemu offrittu un investimentu tutale di 189 miliardi TL à u benefiziu di a nostra nazione. usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*