Yapı Merkezi hà intrapresu u Prughjettu di Modernizazione di a Superstruttura Ferroviaria in Romania

Yapi Merkezi hà intrapresu u Prughjettu di Modernizazione di a Superstruttura Ferroviaria in Romania
Yapı Merkezi hà intrapresu u Prughjettu di Modernizazione di a Superstruttura Ferroviaria in Romania

Yapı Merkezi hà intrapresu u Prughjettu di Modernizazione di a Superstruttura Ferroviaria 11 Lot in Romania. Ci sò 11 lotti in u scopu di u prugettu in Romania, chì hè d'impurtanza regiunale. U costu tutale di 24 Lotti cù una durata di prughjettu di 11 mesi per ogni lottu hè di 44,6 M €. A cerimonia di firma di u prugettu hà fattu u 17 di ghjennaghju di u 2023 cù a participazione di Yapı Merkezi Holding CEO Aslan Uzun, Bid Deputy General Manager Mustafa Erkan Saatçı, Bid Director Erkut Karagöz, Project Documentation Chief Arkın Atacan è OHS Chief Tevfik Demircioğlu.

Cù una lunghezza di rotta di circa 24 km è una lunghezza di traccia unica di 11 linee-km in u scopu di 46,5 Lotti, a durata di u prugettu hè di 24 mesi è u periodu di garanzia hè di 60 mesi per ogni lotto. In u scopu di u prugettu, ci sò travaglii di ricustruzzione è mantenimentu di a superstruttura di a linea per chì a linea curre à a velocità desiderata. L'offerta per u prugettu hè stata fatta da "CFR" SA Bucarest District Branch u 27 ottobre 2022.

In u scopu di u prugettu; mudernizazione di a superstruttura di linea, rimpiazzamentu di l'elementi chì custituiscenu a superstruttura di linea è a creazione di una linea tethered, per via di quale a linea hè purtata à i paràmetri di velocità di trafficu di 120 km / h per i treni di passageri è 100 km / h per i treni di passageri. treni di merci, stallazione di fasteners di ferrovia è passaghji à livellu è cunnessione cù l'autostrade, pulizia di sistemi di drenaggiu di l'acqua di piovana, spazii d'equipaggiu di linea o passaggi à livellu esistenti longu a linea, è altri travaglii di mantenimentu.

In u so discorsu à a ceremonia di firma, u CEO di Yapı Merkezi Holding, Aslan Uzun, hà dichjaratu chì a Romania hè impurtante per elli per via di a so situazione in Europa è hà dettu: "Semu felici d'avè aghjustatu un novu à i numerosi prughjetti di successu chì avemu realizatu finu à avà. . Cum'è Yapı Merkezi, chì si sviluppa in u trasportu, l'infrastruttura è u cuntrattu generale, simu felici di cuntribuisce à u rinfurzamentu di a nostra ecunumia furnisce un afflussu significativu di valuta straniera à u nostru paese cù diversi prughjetti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*