Yapı Merkezi hà stallatu e basi per a Fase 4 di u Prughjettu Ferroviario in Tanzania

Yapi Merkezi hà stabilitu a Fundazione di a Fase in u Prughjettu Ferroviario in Tanzania
Yapı Merkezi hà stallatu e basi per a Fase 4 di u Prughjettu Ferroviario in Tanzania

Yapı Merkezi hà stabilitu e fundazioni per a quarta fase di a Ferrovia Dar es Salaam-Mwanza in Tanzania, chì serà a linea di treni più veloce in Africa orientale, dopu a prima, a seconda è a terza fasi da Tabora à Isaka. A cirimonia di iniziu in Isaka u 4 di ghjennaghju di u 18 hà assistitu da u Vicepresidentu di a Republica Unita di Tanzania Dr Philip Isdor Mpango, Ministru di u travagliu è di u trasportu di Tanzania Prof. Makame M. Mbrawa, CEO di Tanzania Railways Masanja K. Kadogosa, Yapı Merkezi Construction Assistant General Managers Hakan Alkan è Erhan Cengiz.

A causa di u travagliu successu in e prime 2 fasi di u prugettu, Yapı Merkezi hà intrapresu i travaglii di a 3a fase in dicembre 2021. Yapı Merkezi, chì hà pigliatu a 7a fase di u prugettu in un cortu periodu di 4 mesi, hà dunque intrapresu a custruzzione di a ferrovia più longa in Africa, è hà firmatu u travagliu ferroviariu più longu di una cumpagnia turca in u mondu. In più di tutti i travaglii infrastrutturali in u prughjettu di a ferrovia di una sola pista turnkey in Tanzania; Yapı Merkezi hà intrapresu tutte e 3 stazioni, l'attellu di mantenimentu è l'area di magazzinu, l'Edificiu Amministrazione, a custruzzione di l'Istitutu Ferroviario, a custruzzione di a ferrovia à binariu 165 km inseme cù e linee laterali, signalazione, telecomunicazioni è elettrificazione trà i 900 km. cità di Tabora è Isaka. Yapı Merkezi pensa à compie stu prughjettu di $ 42 milioni in XNUMX mesi.

Parlendu à a cerimonia di rivoluzione di a 900a fase, chì vale 165 milioni di dollari è una lunghezza di circa 4 km, Hakan Alkan, Vice Direttore Generale di Yapı Merkezi Construction, hà dettu: "Semu felici d'avè aghjustatu un novu à i numerosi. prughjetti di successu chì avemu realizatu finu à avà in Africa. A meticulosità è u travagliu chì avemu dimustratu in i primi dui parti di a Ferrovia Dar es Salaam-Mwanza, chì hè a linea di treni più longa è più veloce in l'Africa orientale, chì avemu realizatu in Tanzania da un cuntrattu turcu in Africa, cù una durata. di 540 km da Dar es Salaam à Makutupora Per via di a so qualità, l'autorità di i Ferroviari di Tanzania ci anu affidatu a terza è a quarta fase di sta linea ferroviaria assai impurtante. U prughjettu ùn hè micca solu una ferrovia di linea unica, ma include ancu a custruzzione di u magazzinu è l'attellu di mantenimentu per i locomotori chì travaglianu in a linea, è u prestigiosu istitutu per l'educazione di i studienti. L'annu passatu, a prima locomotiva elettrica di l'Africa Sub-Sahariana hà iniziatu u prucessu di teste nantu à a nostra linea.Oghje, avemu fieru di tene a ceremonia di inaugurazione di a 4a fase. A nostra felicità più grande hè chì cuntribuiscemu à u rinfurzamentu di a nostra ecunumia furnisce un flussu seriu di valuta straniera à u nostru paese cù un tali prughjettu gigante. Semu fieri di esse una parte impurtante di stu prughjettu emblematicu è ecologicu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*