A sulidarità di e donne contr'à a miseria prufonda

A sulidarità di e donne contr'à a miseria prufonda
A sulidarità di e donne contr'à a miseria prufonda

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà assistitu à a prima riunioni di uguaglianza iniziata da l'Associazione di Solidarietà di e Donne Urla. In a riunione, induve u fundatore di a Rete di Povertà Profonda è u Coordinatore di l'Uffiziu di Solidarità di a Povertà CHP Hacer Foggo era ancu un invitatu, ciò chì deve esse fattu per una vita uguale basata nantu à i diritti umani è a miseria di e donne.

A prima di e riunioni "Uguaglianza", iniziata da l'Associazione di Solidarietà di e Donne Urla (URKAD) per pruduce suluzioni contr'à a discriminazione, a viulenza è a miseria di e donne cù una comprensione trascendente di a pulitica, hè stata tenuta in a sala di riunioni di l'Unità di Serviziu Locale Urla di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Parlendu à a riunione induve u fundatore di a Rete di Povertà Profonda è u Coordinatore di l'Uffiziu di Solidarietà di a Povertà CHP Hacer Foggo era ancu un invitatu, u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu hà datu infurmazioni nantu à u travagliu di a Municipalità Metropolitana per e donne. Dichjarà chì sustene u travagliu di l'urganisazioni non governamentali contr'à ogni tipu di viulenza contr'à e donne, Mustafa Özuslu hà dichjaratu ch'elli sustenenu l'associazioni di solidarietà di e donne per Urla.

"A definizione di a miseria hè cambiata"

Parlendu à a riunione, chì hà iniziatu cù a presentazione di u presidente URKAD Saadet Kayaalp, ghjurnalistu, scrittore è attivista Hacer Foggo hà parlatu di l'effetti di a miseria nantu à e donne. Hacer Foggo hà dettu chì a definizione di a miseria hè cambiata durante u periodu pandemicu è si avvicina à u listessu livellu di u limitu di a fame, "In tempi di crisa, e donne sò l'amministratori di stu prucessu. Quandu si impoveriscenu, stabiliscenu novi strategie di sussistenza. Attaccà sacchetti à i so zitelli invece di diapers è passanu u ghjornu cù a zuppa. E donne vanu sempre à l'applicazioni d'assistenza suciale. Perchè ancu s'elli s'arrabbianu, anu da cuntinuà finu à avè aiutu per i so figlioli. "A miseria di e donne hà cunsequenze tragiche in tutti i campi, da a viulenza à l'alimentazione di a famiglia", disse.

Enfatizendu chì u tassu di participazione à a forza di travagliu hè di 70,3 per centu per l'omi è 32,8 per centu per e donne, Hacer Foggo hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Secunnu i dati di u 2021, 3 milioni 650 mila donne in u nostru paese ùn anu micca un diploma da alcuna istituzione. è più di 6 milioni di donne sò analfabeti. Per d 'altra banda, cù a pandemia, e pratiche di cuntrollu di nuvità in i centri di salute di a famiglia sò state ancu eliminate. Semu in un mumentu chì i tassi di natalità sò à u so livellu più altu ".

Dicendu chì u prublema più grande di Turchia ùn hè micca piglià misure per prevene a miseria, Hacer Foggo hà invitatu à tutti à cuntribuisce à a miseria profonda, à luttà contr'à a viulenza è a inuguaglianza contr'à e donne, sia individualmente sia per mezu di l'urganisazioni non governamentali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*