Leopard d'Anatolia Spotted again in Two Regions Separate

Leopard d'Anatolia Riapparsu in duie Regioni Separate
Leopard d'Anatolia Spotted again in Two Regions Separate

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà spartutu l'ultime imagine di u Leopardo d'Anatolia, una di e spezie in via di estinzione, arregistrata cù trappule camera in duie regioni diverse.

U Ministru Kirişci hà spartutu nantu à u so contu di rete suciale, "U Leopardu d'Anatolia hè statu vistu novu in duie regioni diverse. Cuntinueremu à seguità a so traccia è fighjulà a so strada cun eccitazione. Sta terra antica hè a so patria per sempre, chì a so maestà sia per sempre. hà utilizatu e so dichjarazioni.

U Leopardo di l'Anatolia, chì hè stata tracciata cù trappule di càmera in u nostru paese in l'ultimi anni, hè statu fotografiatu pocu in dui posti diffirenti. Prima di quessa, u Leopardo d'Anatolia, chì l'imaghjini sò stati spartuti da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta in uttrovi 2022, hè statu truvatu per viaghjà più di 25 chilometri per ghjornu, secondu i risultati.

A Direzzione Generale di Conservazione Orientale è Parchi Naziunali (DKMP), affiliata à u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, hà fattu un passu impurtante versu a deteczione è a prutezzione di u leopardo d'Anatolia in periculu in u nostru paese è per preparà un pianu d'azzione.

TRACCIATA CU PHOTOTRAPS

I studii nantu à a fauna salvatica, chì hè una zona assai difficiuli, sò realizati cù l'usu di trappule fotografiche cù u sviluppu di a tecnulugia.

L'animali salvatichi sò affettati u più pocu pussibule da u fattore umanu, è a precisione è a affidabilità di e dati ottenuti hè alta in i studii realizati cù circa 3 mila trappule di càmera posti in natura in tuttu u paese.

Cù studii di camera trap, l'infurmazioni cum'è e zoni di distribuzione di l'spezie, a dinamica di a pupulazione, a densità di pupulazione, l'identificazione di l'individui ponu esse revelati cù dati precisi.

U leopardo anatoliu in periculu, cunnisciutu ancu u "leopardo anatoliu", hè tracciatu da a Direzzione Generale DKMP cù trappule fotografiche posti in natura in l'ultimi anni.

U TRACKING INIZIATA SU PISTE È SEGNI

Mentre chì u Leopardo d'Anatolia, chì hè statu uccisu in u distrittu di Beypazarı d'Ankara in u 1974, era pensatu chì era l'ultimu individuu chì appartene à sta spezia è si estinse in u nostru paese, l'attività di ricerca sò state iniziate nantu à e tracce è i segni truvati durante i travaglii di campu di u DKMP. Direzzione Generale, cù scuperte à u cuntrariu.

In u risultatu di u travagliu iniziatu in una regione per a prima volta, e foto di un individuu Leopard maschile sò state riflesse nantu à a camera u 25 d'Aostu di u 2019.

Dopu, i sforzi per preparà un pianu d'azzione naziunale sò ghjunti in prima linea è l'attività sistematica di cullizzioni di dati cuminciaru.

Durante u prucessu, un altru individuu masculinu hè statu identificatu in studii realizati in una regione diversa in u nostru paese.

In u risultatu di a valutazione di e notificazioni ricevute da a Direzzione Generale DKMP, hè statu determinatu chì ci era individui di leopardi in almenu quattru zoni diffirenti in u nostru paese.

Ancu s'ellu ùn hè micca pussibule di parlà di una pupulazione regulare di Leopardi in u nostru paese in questa tappa, hè stata stabilita una unità di ricerca di Leopardi è i studii di u Pianu d'Azione di Leopardi sò stati iniziati per identificà urgentemente l'abitati potenziali esistenti cù una ricerca cumpleta.

U PROTOCOLLO DI COOPERAZIONE DI RICERCA E SURVEGLIANZA PARS SIGNED

Per un prughjettu in u quale l'esperti di l'Università di Scienze Applicate di Isparta, l'Università Tecnica di Bursa, l'Università Düzce, l'Università Muğla Sıtkı Koçman, l'Unione Mondiale per a Conservazione di a Natura è e Risorse Naturali (IUCN) Gruppu di Esperti Felini è DKMP 6a Direzzione Regionale anu participatu à a creazione. di u pianu d'azzione, per creà una basa scientifica L'applicazione fatta à TÜBİTAK hè stata accettata.

U 18 di ghjennaghju di u 2023, u "Pars Research and Monitoring Cooperation Protocol" hè statu firmatu trà a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è Parci Naziunali è Isparta University of Applied Sciences.

Cù i studii da esse realizatu in u scopu di u prugettu è di i protokolli, una mappa di distribuzione di a sottospecie di Leopard d'Anatolia serà creata in u nostru paese, è i segni cum'è tracce, escrementi è carogne seranu investigati in i spazii pussibuli. Inoltre, l'identificazione di l'individui in questi spazii intervistendu e persone lucali, piglià misure di prutezzione è di sviluppu è mette in pratica, in particulare truvà individui femini per u futuru di a pupulazione serà trà i temi impurtanti di u pianu d'azzione.

TRE SOTTOMISSIONI DIFFERENTI SERAnu PENSATI ESSERE I STESSI SOTTOMISSIONI

Da u 20 à u 22 di settembre di u 2022, a 1a Reunione di i Paesi di u Leopard Range hè stata tenuta in Georgia, in u scopu di u Gruppu di Travagliu di Mammiferi di l'Asia Centrale di a Cunvenzione di Spezie Migratori.

À questa riunione, com'è u risultatu di studii genetichi di Leopard Caucasian (P. pardus ciccaucasica), Leopard persicu (P. pardus saxicolor) è Leopardo d'Anatolia (P. pardus tulliana), chì sò stati distribuiti in questi paesi è sò pensati chì sò diffirenti. sottuspezie prima, hè statu discutitu chì a listessa infurmazione sottuspezie hè stata presentata.

Per quessa, in cunfurmità cù e regule di a denominazione scientifica, secondu a regula di accettà u nome datu prima da diversi nomi datu à a listessa spezia, "P. pardus tulliana" (Leopard d'Anatolia) hè statu accettatu cum'è u nome scientificu per a sottospecie vistu in tutta a geografia.

Ancu in questa riunione, un Pianu d'Azzione Regiunale per sta sottospecie hè statu preparatu è aduttatu.

PIÙ DI 25 KILOMETROS circula un ghjornu

Sicondu i scuperti ottenuti da i studii realizati, u Leopardo d'Anatolia, cum'è parechji mammiferi predatori, faci un sforzu per caccià è prutegge u so habitat.

A Direzzione Generale DKMP hà accessu à un gran numaru d'imaghjini è video di u Leopard d'Anatolia.

In cunsiquenza, hè statu determinatu chì u Leopardu Anatolian hà viaghjatu più di 25 chilometri in un periudu di un ghjornu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*