U Bazar di a Municipalità di Anafartalar hà cuminciatu à serve cù u so aspettu novu

A municipalità di Anafartalar Carsisi hà cuminciatu à serve cù u so novu aspettu
U Bazar di a Municipalità di Anafartalar hà cuminciatu à serve cù u so aspettu novu

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà finitu i travaglii di rinnuvamentu di u "Bazar Municipal Ulus Anafartalar", custruitu in u 1956.

U mercatu, situatu à l'intersezzione di Ulus Hukumet Caddesi è Anafartalar Street, hà una superficie di 1735 metri quadrati; Dopu à a rinuvazione di u so internu-esterno è u tettu, priservendu a so struttura storica, hà guadagnatu un novu aspettu cù u paisaghju.

A municipalità metropolitana di Ankara hà finitu i travaglii di rinnuvamentu iniziati in u "Bazar municipale Ulus Anafartalar" di 60 anni in u scopu di u "Progettu di rinnuvamentu di l'area protetta urbana di u centru di a cità storica di Ulus".

I cummercianti chì cumercianu in u Bazar municipale di 1735 metri quadrati à l'intersezzione di Ulus Government Street è Anafartalar Street, chì hè stata trascurata per un bellu pezzu, anu ricuperatu u so novu statu.

A municipalità di Anafartalar Carsisi hà cuminciatu à serve cù u so novu aspettu

HAVE UN LOOK BRAND NEW IN 4 MESI

U bazar preparatu in u scopu di u prugettu da e squadre di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale; U so tettu hè statu rinnuvatu, u cartellu è a facciata interna è esterna sò stati ricustruiti per esse uniformi cù materiali adattati per a tessitura storica, è i persiane è i tende sò stati rimpiazzati è hè stata data una nova apparenza cù u paisaghju.

Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di i Beni Culturali è Naturali di ABB, hà dettu: "Ci sò 57 posti di travagliu à l'internu. Hè statu custruitu in u 1956. Da tandu ùn hà vistu nunda di travagliu significativu. Addizzioni sò stati fatti, ma postu chì a riparazione ùn hè micca fatta, hà persu a so funzione. Ci sò stabilimenti cummirciali assai spiciali chì ponu risponde à tutti i vostri bisogni. "Ci sò spezie, magazzini di vestiti è magazzini d'aquarium", disse. Ödemiş hà dettu: "Avemu finitu a rinnuvazione di u bazar in pocu tempu di 4 mesi. Avemu finitu u nostru travagliu senza disturbà u cummerciu di ogni ghjornu di i cummercianti di u bazar. Era un studiu di qualità. Ùn avemu mai dannatu a so texture originale è storica è cunservatu e so caratteristiche originali. Avemu rinnuvatu u so tettu, a facciata è i tende. Ci era protrusioni innecessarii; sò stati editati è disegnati in una forma specifica. Avemu fattu u Bazaar Municipale di Anafartalar, chì hà un locu speciale in a memoria urbana di Ankara, più visibile cù restaurazione qualificata. "Avemu creatu un ambiente sanu per l'invitati è i cummercianti", disse.

Orhan Özen, presidente di Anafartalar Municipality Bazaar Tradesmen Solidarity and Solidarity Association, hà dettu: "Tutti i nostri cummercianti sò assai soddisfatti di u serviziu furnitu. Ciò chì hè statu fattu hè evidenti è ùn hè mai statu toccu finu à oghje. U nostru bazar hà guadagnatu una personalità è apparenza. Hè per quessa chì tutti i nostri cummercianti ci ringrazianu è simu cuntenti ».

A municipalità di Anafartalar Carsisi hà cuminciatu à serve cù u so novu aspettu

“I NOSTRI CLIENTI AUMENTANO”

Mustafa Eren Yıldırım, chì hà realizatu i travaglii di rinnuvamentu di u bazar, hà dettu: "Qui, avemu rinnuvatu i tetti, l'esterno, a facciata interna, a tenda, a falegnameria esterna è interna, a falegnameria d'aluminiu, i pavimenti, i canali, ecc. effettuà a manutenzioni è a riparazione di parechje zone usurate. Avemu datu una struttura più muderna. Avemu principiatu un studiu quì senza dannu a struttura storica. Avemu fattu stu travagliu in armunia cù i cummercianti. "I cummircianti sò cuntentati è noi ancu", disse, mentre chì i cummercianti manifestavanu a so satisfaczione per a rinuvazione di u bazar cù e seguenti parolle:

Fikret Kırmızıpamuk: "Sò un cummerciante quì per 30 anni. Hè statu creatu un cuncettu diversu, chì hè assai bellu è pienu di innovazioni cumparatu cù u passatu. I nostri tetti sguassate è avà ùn sò micca perdite. Custruivanu ogni locu senza spoiling a so texture storica. "I nostri clienti anu aumentatu".

Yılmaz Özcan: "Sò un cummerciante quì per 35 anni. Aghju una panetteria. Sin'à avà, avemu fattu riparazioni cù i nostri mezzi. "Semu assai felici cù u travagliu di rinnuvamentu quì."

Mustafa Mert: "Sò un cummerciante in stu mercatu per 57 anni. Finu à avà, noi, cum'è cummercianti, avemu custruitu stu locu cù i nostri mezzi. U so tettu è i porches sò stati cambiati per a prima volta. A Municipalità Metropolitana hà fattu un bellu travagliu è hà creatu un aspettu autenticu. U più impurtante, i fronti di tutti i magazzini sò stati aghjurnati cù persiane automatiche. "Ringraziu a Municipalità Metropolitana per i so servizii."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*