Premiu à u Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir

Premiu à u Centru di Sviluppu Agriculu di Izmir
Premiu à u Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir

U "Centru di Sviluppu Agriculu İzmir", una di e manere impurtanti di e pulitiche agricole di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata premiata da a Càmera di l'Architecti Paesaggistici di TMMOB. U Centru hà ricivutu u "Pratiche è Prughjetti Sostenibili in u Premiu di Disegnu Paesaggisticu Eseguitu Publicamente" in u scopu di u 13th National Landscape Architecture Awards.

U "Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir-SasalıBiolab", chì hè statu stabilitu da a Municipalità Metropolitana di İzmir per dirige l'attività agricule in a cità, hè statu cunsideratu degnu di u premiu. In u XIII Premiu Naziunale di l'Architettura di u Paesaghju urganizata da a Càmera di l'Architetti Paesaggistici di l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB), u "Pratiche è Prughjetti Sostenibili in u Premiu di Disegnu Paesaggisticu Eseguitu Publicamente" hè statu attribuitu à a Municipalità Metropolitana di Izmir. Vahyettin Akyol, Capu di u Dipartimentu di Studii è Prughjetti di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà ricevutu u premiu in una cerimonia tenuta à l'Associazione Architetti di Ankara.

Un'altra agricultura hè pussibule!

Parlendu à a ceremonia, Vahyettin Akyol hà dettu: "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mr. Tunç SoyerSta facilità, chì hè aduprata in ligna cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", hè diventatu un centru induve tutti i attori agriculi si riuniscenu.

Serà un esempiu per i guverni lucali.

U premiu hè statu attribuitu à u centru perchè hè statu cuncepitu cum'è una struttura naturali basata nantu à a prutezzione ecologica, per osservà i valori naturali è culturali di a regione, per utilizà spezie vegetali lucali adattati per a flora di a regione, è per portà. in l'usu di u publicu cù soluzioni basate in a natura. Hè statu enfatizatu chì u centru hè un travagliu chì darà un esempiu per i guverni lucali.

Serviziu in 4 zone

U Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir, unu di i trasportatori più impurtanti di e pulitiche agricule di İzmir, furnisce serviziu in 4 zone. I pruduttori membri di a cooperativa applicanu quì è sparte infurmazioni nantu à a so terra agricula. Basatu nantu à u caratteru naturali, l'altitudine, a pendenza è u clima di a zona agricula chì pussede, i pruduttori sò quì per u più prezzu è più pruduttivu; in altri palori, uttene l'infurmazioni nantu à quale pruduttu ponu cultivà in u modu più prufittu. L'agricultori chì anu un pruduttu chì rispetta i principii di l'Agricultura di İzmir si applicanu à stu centru è ricevenu supportu gratuitu di marca, design industriale è cuncepimentu graficu per i so prudutti. U terzu serviziu hè a guaranzia di vendita. Per migliurà i prucessi di produzzione di l'agricultori chì venenu quì, hè preparata una carta stradale per elli è guidate nantu à quale pruduttu ponu vende à induve, prima di piantà i so prudutti in terra. I canali di vendita cù alta prufittuità, in particulare l'esportazioni, scontranu cù i picculi pruduttori. Cusì, hè assicuratu chì i pruduttori correnu nantu à a stessa terra cum'è e grande cumpagnie. Per fà l'agricultura più prufittuosa è ecologica, parechji studii di R&D sò realizati quì inseme cù l'università.

Laboratoriu, biblioteca, applicazioni serre

U Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir hè statu realizatu cum'è unu di i ligami impurtanti di u prughjettu "Soluzioni Basate in Natura", chì hè statu preparatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir in u scopu di u prugramma "HORIZON 2020" è hà ricevutu una cuncessione di 2 milioni 300 mila euro da l'Unione Europea. U centru, chì hè statu stabilitu cù un bilanciu di 8 milioni 281 mila lire per informà a sucietà contra a siccità chì pò accade in u futuru per via di u cambiamentu climaticu è per spiegà i metudi ghjusti in l'agricultura in a pratica, include ancu una R&D è l'esportazione. unità per a marca di l'agricultura urbana. In u centru, ci hè una sala di furmazione, un laboratoriu è una biblioteca agricula per informà u publicu è i zitelli. À l'esternu di l'edificiu, sò stati stabiliti serre d'applicazione chì mostranu l'effetti di u cambiamentu climaticu nantu à l'agricultura. Mentre visitanu a regione, i visitori sò infurmati nantu à l'effetti di u cambiamentu climaticu. 10 case di insetti (case di polinizatori) sò stati ancu creati in a zona per l'abi è l'insetti per permette di riposà durante i voli longu. I citadini sò visualmente infurmati nantu à e misure da piglià contr'à a siccità chì ponu accade finu à u 2080 in trè serre sparghje nantu à una superficie di mille metri quadrati.

U più altu prugramma di cuncessione di bilanciu di l'UE

In u scopu di HORIZON 2020, u più altu prugramma di cuncessione di bilanciu di l'Unione Europea, u prughjettu "Soluzioni Basate in Natura" di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè statu sceltu trà 39 prughjetti internaziunali è hà u dirittu di riceve una cuncessione di 2,3 milioni d'euros. Cusì, İzmir hè diventatu una cità pioniera è implementata cù Liverpool in Inghilterra è Valladolid in Spagna. prughjettu, Karşıyaka Include a regione da u centru di a cità à a Salina di Çamaltı. U mudellu chì serà presentatu per riduce l'emissioni di carbone in questa regione, aumentà a biodiversità, riduce a temperatura di l'aria purtata da l'urbanizazione intensa, aumenta a quantità di spazi verdi, riduce u risicu di inundazioni è aumenta a qualità di vita di e persone. serà una guida per İzmir. In u scopu di u prugettu, un "corridore ecologicu ininterrottu" hè statu creatu in Mavişehir nantu à a parte costiera di u Peynircioğlu Stream è u Parcu Halk è a strada seguente. I pocket parks sò stati custruiti in Girne Street. A cima di i parcheggi di Sasalı Wildlife Park è Provinces House hè stata trasfurmata in un tettu verde. Stu prughjettu, implementatu in Sasalı, hà vintu u primu postu in a categuria "Agricultura Sostenibile" in a "Best Sustainable Practices Competition" in 2019.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*